meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hallo lieve meiden,

Daar ben ik ook weer eens een keer. Ik moet wel zeggen dat ik goed nieuws heb. Afgelopen vrijdag zou ik mijn NOD hebben, en aangezien ik een test in huis had, en altijd te vroeg test, dacht laat ik nu ook maar eens gaan testen hihi. Nou... 2 strepen .   Dus ik geloof dat ik zwanger ben. Ik heb het de volgende dag nog eens gedaan, want geloofde het niet helemaal, en toen weer 2 streepjes... Het is echt zoooo vreemd, want juist deze maand hebben we zooo niet ons best gedaan. We waren echt klusmoe deze maand hahah. Mijn man zei ook: echt gek, doe je je best lukt het niet, en laat je het gaan, wordt je zwanger. Ik geloof het nog steeds niet helemaal.

Ik ga maandag ff langs de huisarts voor bevestiging, want ik durf toch nog niet helemaal te gaan dagdromen.. Bij deze heel veel glitters voor de meiden die hun NOD hebben, en voor alle andere meiden. ********************************************

PS: ik lees en leef elke dag met jullie mee, maar heb altijd zo weinig tijd om op iedereen te reageren.

Marjan, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat we met z'n allen voldoende glitters hebben opgevangen zodat we volgende maand met z'n allen naar het december/januari forum kunnen!

Staartjager, wat ontzettend balen is dat zeg! We weten allemaal hoe het voelt en het wordt er per ronde ook niet makkelijker op. Sterkte!

Haily, wat een ontzettende klunzen daar in het ziekenhuis. Geen onderzoek terwijl je er wel moeite voor hebt gedaan. Hoe is het tussen jullie twee nu? Al een beetje weer in dezelfde richting qua vervolg?

Sassie, ik kan me voorstellen dat het lastig is dat je nu ineens ergens anders zit met je ei en NOD. Dan duurt wachten nog veel langer, lijkt wel. Nog een paar daagjes en dan begint jouw spannende tijd toch ook weer?

Esther, ik duim voor je dat je test toch positief mag zijn. En inderdaad, laten liggen als je ze toch in huis hebt is helemaal lastig. Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws.

Cis, hoe staat het jou? Bijna NOD dag toch? Spannend!

Hier heb ik de teleurstelling wel een beetje verwerkt, hoewel ik het nu echt, echt lastig begin te vinden. Ik denk dat ik deze maand ga proberen het een beetje los te laten, dus als ik minder hier ben ligt het daaraan (maar ik zal wel blijven lezen en ik gok dat ik ook wel een beetje ga reageren, maar ik ga gewoon proberen wat minder met alles bezig te zijn).

Nou, iedereen veel succes en sterkte toegewenst,

Groetjes, Esk

Marjan!! super gefeliciteerd!!  Ik gun het je van harte hoor . Hoeveelste ronde was dit voor jullie? En had je klachten of helemaal niks? ff nieuwschierig. Mijn nod is vanaf 1 april ongeveer. Ik voel me gewoon hetzelfde als elke maand, dus het zal wel weer niet raak zijn.

Staartjager, wat vervelend nou weer! veel succes de volgende ronde en sterkte de komende dagen. Zijn altijd baal-dagen. Iedereen kan hier over meepraten helaas.

Ik moet zo gaan werken. Het is weer regenachtig hier. En het was gisteren zooo lekker weertje. Nou meiden ..ik denk dat ik vanavond nog even kom kijken hier.

Groetjes Inge

Heej marjan, wat een heerlijk nieuws voor jullie!
gefeliciteerd hoor!!!!! super!

Esther, jij zou vanmorgen weer testen dacht je. dus:: wat gaf ie aan??? duim duim duim!

Esk: fijn dat je je weer wat beter voelt. Elke maand is het weer moeilijker... Goed streven hoor, om het was los te laten: succes daarmee!

Hier is mn onverschillige houding weer omgeslagen. en als het goed is net op tijd, want ik denk dat ik nu ongeveer mn eisprong zou moeten hebben (?) als ik van gemiddelde cyclus uitga dan. dan zit ik nu op dag achttien, dus komtie normaliter binnen twee dagen. Heb net geklust, haha moet dus goed zitten..   ik wil deze cyclus   nog even afwachten en dan naar de huisarts. en dat moeten we ook echt doen, dan is de tijd gekomen..

Nou meiden, succes allemaal!

Nou ik zit hier alweer met tranen in mijn ogen, de afgelopen 24u zijn er heel wat gevloeid... Helaas dus alweer niet raak, zaterdagmiddag een klein plekje en zostraks is het echt goed doorgebroken. Ik ben erg teleurgesteld, eigenlijk voor het eerst zo erg, juist nu omdat ik het gevoel had dat het wel eens raak zou kunnen zijn. We zijn steeds een stap dichter bij dat het een keertje ophoud, maar oh wat is dat moeilijk om te aanvaarden!!! Ik wil eerst morgen bellen naar de gyn, hoop daar zsm een afspraak te kunnen maken. Want ik wil wel weten wat er nou mis is met mij. Liefst krijg ik gelijk een of ander onderzoek maar dat zal er wel niet inzitten... Ik heb gehoord over het 'doorspoelen' van je eileiders met contrastvloeistof, naar mijn idee zal dat misschien iets zijn. Ik heb altijd gezegd dat ik geen ivf wil of mezelf wil prikken met hormonen of zoiets, maar welk traject zit er daarvoor? Ik wil het nu nog niet gelijk opgeven, dat kan ik niet.
Ik heb al wel besloten voor mezelf dat ik toch niet tijdelijk voltijds ga werken. Mijn ouderschapsverlof zit er bijna op, werk nu 4/5e en wilde tijdelijk voltijds gaan werken tot aan mijn gehoopte zwangerschapsverlof. Maar ja als ik uberhaupt nog zwanger kan raken dan duurt dat duurt nog minstens een half jaar en dan vind ik dat niet eerlijk tegenover mijn dochter. Ik ga dus ook eens overleggen met mijn diensthoofd wat er mogelijk is.
Ik voel me nu wel een beetje schuldig dat ik hier met jullie mee-typ; we zitten in hetzelfde schuitje maar ik heb al een dochter dus waar klaag ik eigenlijk over... Sorry!!!
Groeten, Esther.

Heej esther.. kwam even snel voor mn werk kijken of je goed nieuws had te brengen...
sjonge jonge zeg!! Wat moet dat een enorme tegenvaller zijn met al die goede hoop!! Heel heeel veel sterkte en succes. Kom vanmiddag/vanavond nog wel een keer kijken, moet nu echt weg,

hele dikke knuffel sas

ps ik wil niet meer horen dat je niet mee zou mogen kletsen omdat je al een dochter hebt hoor! dat maakt voor mij helemaal niets uit. Je verlangen, teleurstelling en hoop zijn even groot als die van ons, en zeker nu het niet lukt is jou onzekerheid of alles goed zit net zo heftig als bij ons zonder kindje.. sterkte es..

Esther, wat een klote bericht!
Ik dacht na gisteren ff checken, maar weer slecht nieuws.
En wat Sas zegt, klopt, jou verlangen naar een tweede kindje is net zo groot als ons verlangen naar een eerste kindje! Dus geen sorry meer zeggen.
Je bent toch ook bij de club om te luchten!!!!!
Dus.............
Nou heeeeeeel veeeeel sterkte.

En daar tegenover staat het bericht van Marian, dat is dan wel weer een heel leuk bericht. Van harte gefeliciteerd. Ik ben erg blij voor je.
Maar hoeveelste ronde was het voor jullie, dat kon ik nergens terug vinden.
Nou geniet ervan meid!

Hier is alles nog rustig, deze week klusweek, en morgen naar de HA.
Ik ben nu toch wel erg benieuwd.
Mijn vriend vindt het nu toch ook wel erg spannend. Zegt steeds vaker, dadelijk is er iets met mij.
Nou ja, we kunnen niets anders doen dan wachten op morgen. Dan maken we wel weer verdere plannen.

Hoe is het met de rest?
Doei doei
Jullie horen hoe het was.

Ciz.....

Ha allemaal,
Daar gaat m'n goede voornemen al... ik had gister gereageerd, maar ik zag dat ik wat namen verward had (had ook geen extra venster openstaan dus deed het uit het hoofd. Moet ik niet meer doen).  

Cis, sorry, ik heb jouw NOD even verward met die van Staartjager... jij zit veel later en hebt morgen je/jullie afspraak. Veel succes en niet teveel zenuwen hoor!

Esther, ik sluit me aan bij de vorige dames, een kinderwens is een kinderwens en als het niet lukt is het heel vervelend. Dus gewoon lekker bij ons blijven klagen en niet verontschuldigen!! En balen van je ongi deze week...

Sas, je ei deze week? Veel plezier met klussen ;-). En geeft het opluchting dat je een besluit hebt genomen qua huisarts?

Staartjager, hoe gaat het bij jou? Je was iets vroeger dan normaal, toch? Heb je de tegenslag van het ongi worden alweer verwerkt? Balen zeg!  

Inge, hoe staat het bij jou?

Groetjes, Esk  

Terug
Bovenaan