meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Marjan, gefeliciteerd!!! Weer goed nieuws, hier!!
En ook ik ben natuurlijk benieuwd of je 'symptomen' had en welke ronde het was. Hoe voel je je nu?

Esther, wat verschrikkelijk balen, zeg!!! Ook ik had goede hoop met jouw verhaal. Hou vol, he!

Sas, we lopen inderdaad niet meer zo mooi gelijk, he... Balen, zeg. Het wachten duurt al zo lang, en als het dan ook nog 2 weken langer duurt.... Wel op het goede moment de 'kluszin' weer terug, lees ik. Probeer er een leuke tijd van te maken!

Vandaag NOD bij mij. M'n eisprong viel een dag eerder dan gedacht. (ik heb toch stiekum rond die tijd even een ovu-test gedaan en de 2 dagen erop getemperatuurd)
 Daarna heb ik alles goed los kunnen laten, maar nu wordt het toch weer spannend. M'n luteale fase is meestal 10 of 11 dagen-> gister of vandaag. Maar 12 dagen op z'n langst tot nu toe. Het gekke frequente plassen was weer weggezakt, maar is sinds vandaag weer terug. Ik kan niet ontkennen dat het toch hoop geeft. Dus vandaag de thermometer toch maar weer even gepakt: nog hoog... Krampen sinds dag 8, maar ook dat heb ik vaker gehad.Wachten, wachten, wachten..
Ergens denk ik toch al wel hoe het zou zijn om morgen een positieve test te hebben. Op 1 april dan, haha!! Dan wordt de verleiding toch wel heel groot om die dag al sommige mensen te gaan bellen! Maar ik denk dat ik probeer te wachten tot de donderdag. De kans is natuurlijk erg groot dat ik dat helemaal niet ga halen.

Inge, hoe is het bij jou?

Groetjes Haily

Meiden heel erg bedankt voor de steun!! Ben blij dat jullie me niks kwalijk nemen.
Gisteren was een kut-dag, veel tranen als ik er maar aan dacht. Maar vandaag voel ik me gelukkig beter. Scheelt wel enorm dat ik net al een afspraak heb gemaakt bij de gyn voor maandag al (!!!), dat ik aan mijn diensthoofd heb gevraagd om toch 4/5e te blijven werken (=geen probleem. Misschien kunnen we dan wel een hond nemen, dat is ook een droom voor mij!) én omdat het zonnetje zo heerlijk schijnt. Toch maar weer vol goede moed op naar ronde 14...!

Sorry Marjan, gisteren kon het er even niet af maar alsnog natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat heerlijk voor je!!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap, en geniet er van!!! Ben blij toch eens iets positiefs te horen.

Haily, voor jou spannend zeg! Ik zal een kaarsje voor je branden!

Groetjes, Esther.

25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart
31maart Staartjager, ronde 10, 1e kindje
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)
2 april
3 april
4 april
5 april
6 april
7 april
8 april
9 april
10 april Wietske, 37jr, 9e ronde 1e kindje cyclus 29 dagen
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis   11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april
26 april EstherBelgie, 30jr, 14e ronde, 2e kindje (7/4 afspr. gyn)
27 april
28 april
29 april
30 april

nou, de hele middag geen buikpijn, niks. Dus ik begon al hoop te krijgen. Zie ik net spotting!!!  1 enkel donker druppeltje, maar zal dus wel weer mis zijn...

Groetjes Haily

onee he haily... niet weer.... het is zo cru, telkens als je toch weer een klein beetje hoopt krijgt gaat lijkt het toch weer mis te gaan.. hopelijk is het loos alarm.. ik zou het zo fijn voor je vinden...

Esther: Gelukkig voel je je weer wat beter. Fijn dat je de beslissing hebt genomen om niet meer fulltime te werken na je ouderschapsverlof, dat geeft rust denk ik. en ook naar de gyn maandag! spannend zeg!! fijn dat je zo snel terecht kunt!

ciz: morgen naar de huisarts voor de uitslag... spannend voor jullie, en voor je vent misschien nog wel meer! ben heeeeel erg benieuwd, ik duim voor goed nieuws!!

esk, voel jij je al wat beter weer?

doei meiden, denk aan jullie

liefs sas

Hey,
Vanmorgen was mn temp alweer 4 tiende gedaald. Dus dat was geen goed begin van de dag. En ja hoor vanavond ongesteld geworden! En als ik het zo terug reken naar mn ei, dan zou die net geweest zijn wanneer ik 2 dagen ziek op bed lag! Hoe kien ik het toch weer uit! Maar ja. Ik ben deze keer ook niet zo heel erg verdrietig. Vind het natuurlijk wel jammer, maar ik heb al eens een grotere dip gehad.

En als ik het zo lees, ben ik niet de enige die ongesteld is geworden!! Wat een ellende!!
Esther voor jou was het een grote klap, omdat je er een goed gevoel over had. Gelukkig voel je je al ietsje beter?

Sassie en Cis: veel succes in de klusweek. Cis ook veel succes bij de HA morgen.
Wietske ook al een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik hoop ook voor je dat je die afspraak mag afzeggen! en dat het niet meer nodig is door een positieve test. (lees je wel vaker he?) zal voor je duimen.

Esk, ik denk ook wel eens om een maand er iets minder mee bezig te zijn en niet naar dit forum te kijken/schrijven, maar ik stel het elke keer weer uit. Ik kan het toch niet laten. Hoop voor je dat het jou wel lukt deze maand. Ik  heb ondertussen gelezen dat je voornemen nog niet echt gelukt was. haha  

Haily hou ons op de hoogte. We duimen voor je dat het niet doorzet!!

Staartjager hoe is bij jou?

Groetjes Inge

Hoi Meiden

Weer even een krabbel van mij. Ik lees nog trouw bijna dagelijks met jullie mee.

Alleereerst Marjan Gefeliciteerd geniet ervan.

Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen zeg  zit je ook niet op te wachten. Sterkte met de RD's en heel veel succes in de volgende ronde.

En voor iedereen die de mm ingaat of een datum heeft gesteld om de ha op te zoeken, heel veel succes, hopelijk geeft het snel resultaat. Ik duim in ieder geval voor jullie allemaal. Hopelijk geeft het een aantal van jullie net de rust die nodig is. (was bij mij zeker wel het geval)

Hier gaat alles goed. heb gister termijnecho en combitest gehad. (heb nu een hele blauwe arm van het bloedprikken ) De kleine doet het goed en was erg druk in de weer. De ergste spanning is bij mij nu weg en ik ga nu toch echt moeten geloven dat ik echt ruim 12 wkn zwanger ben en alles goed gaat tot nu toe. Kan nu eindelijk ontspannen en genieten.
Meiden, ik hoop dat jullie me snel mogen volgen.

Liefs en een dikke knuffel
Natalie

Hoi dames, ben ik weer.

Ik kom uit een vrij groot dipje gekropen, wandaar dat ik even niet gereageerd had. Een inhaalslag:

Marjan, hartstikke gefeliciteerd, ik ben ook beneiuwd naar het verhaal (hoeveelste ronde, wat merkte je, hoe voel je je nu, wie heb je het al vertelt)
Nathalie, fijn om van je te horen, en wat heerlijk dat je uit de gevaarlijke periode bent. Geniet ervan en ga binnenkort maar eens lekker babyspulletjes shoppen.
Esk, wat balen dat je toch ongesteld wordt na twee dagen over tijd, je zag jezelf natuurlijk al achter een kinderwagen lopen en dan toch nog RD's.
Esther ook een grote teleurstelling, maf toch dat je de ene maand er meer hoopt dan de andere maand, ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Goed dat je de beslissing over je werk heb genomen, dan weet je waar je aan toe bent. Meen je serieus, dat je geen IVF of hormonen zou willen? Ook niet als blijkt dat het de enige methode is om zwanger te raken? ik kijk er niet naar uit of zo, maar als het nodig is dan doe ik het.
Sas, goed dat je de knoop hebt doorgehakt wanneer je naar de dokter gaat. Je zat er natuurlijk tegenaan te hikken, en misschien is het simpelweg dat er te weinig tijd tussen je eisprong en je menstruatie zit. Als dat opgelost kan worden met wat medicijnen, zou toch mooi zijn?
Inge en Haily ook een teleurstelling, rot zeg.
En dan ben ik misschien nog iemand vergeten...sorry!

Het kwam deze keer best hard aan, toch weer RD's. Mijn man en ik hadden allebei het idee dat het nu toch wel raak zou zijn. Niet dus. Twee vriendinnen hebben laatst gemeld dat ze hun tweede kind verwachten, en ik ben echt blij voor ze, maar ik wil ook zo graag...
Het is zelfs zo erg dat ik er ergens van overtuigd ben dat ik toch zwanger ben, hoewel helemaal niets daarop wijst (normale ongesteldheid, lage temperatuur). Wat kan een mens zichzelf voor de gek houden...
Nou ja, een voordeel: ik lijk steeds regelmatiger te worden, volgens mij heb ik de afgelopen maanden een keurige cyclus van 29 dagen met de eisprong op dag 18.
En verder hebben we afgesproken dat we het nog een maand geven en dan naar de dokter gaan. We wilden eigenlijk nu al, maar we hebben een vrij drukke maand voor de boeg, en daarom wachten we nog 1 ronde af.

Groetjes, Staartjager

Terug
Bovenaan