meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Cis. Wat een slecht nieuws, zeg. Je hebt dan inderdaad misschien de oorzaak gevonden, maar ergens hoop je toch nog altijd dat het gewooon toeval is dat alles zo lang duurt, vind ik dan. Misschien is het een volgende keer inderdaad beter?
Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

Esk. Dus misschien toch geen verhuizing naar verweggistan! Ik hoop het zo voor je!

Sas, wat gek nu al krampen?
Je had al wel eerder dan verwacht vruchtbaar slijm gehad, of niet? Klopt het daar wel mee?

Ik ben inmiddels ook weer een beetje over de dip heen. Jawel hoor op 1 april in alle hevigheid RD....

4 april
5 april
6 april
7 aprilEsther, afspraak gyn,. Haily zaadond
8 april
9 april
10 april Wietske, 37jr, 9e ronde 1e kindje cyclus 29 dagen
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis   11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april Esk, 31 jr, 9e ronde, 1e kindje
26 april EstherBelgie, 30jr, 14e ronde, 2e kindje (7/4 afspr. gyn)
Haily jarig!!! 27 jaar
27 april
28 april
29 april
30 aprilHaily,ronde 12. 7/4 zaadond

Hallo meiden,

Alle meiden die hun RD's hebben, heel veel sterkte!! Ik hoop echt dat er binnekort wat meer succesverhalen zijn. Ik denk aan jullie.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Wij zijn nu zo'n 10 maanden bezig (of 11). Ik heb het in het begin   niet echt genoteerd, dacht dat het wel snel zou gaan hihi. Afgelopen maand hebben we dus helemaal niet hard geklust. Das zo bizar. Maar het was toch net dat moment ofzo... Wat mij ook   is bijgebleven is dat ik dit keer mijn eisprong in mijn linkerkant voelde, terwijl ik heb daarvoor alleen maar rechts heb gevoeld. Ik weet niet of dat er iets mee te make had.. Voor de rest eigenlijk helemaal geen symptomen, nog steeds niet eigenlijk. De dag voor mijn NOD had ik beetje buikkrampen, dus ik dacht, de RD's komen er aan.. Niet dus. Ik heb alleen wel  zo'n opgeblazen gevoel hoog in mijn buik.    En af en toe voel ik mijn eileiders ook . Maar voor de rest voel ik me eigenlijk helemaal niet anders. Over 4 weekjes mijn eerste echo.. Dus ben benieuwd..

Kusjes,
Marjan

4 april
5 april
6 april
7 aprilEsther, afspraak gyn,. Haily zaadond
8 april
9 april
10 april Wietske, 37jr, 9e ronde 1e kindje cyclus 29 dagen
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis 11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april Esk, 31 jr, 9e ronde, 1e kindje
26 april EstherBelgie, 30jr, 14e ronde, 2e kindje (7/4 afspr. gyn)
Haily jarig!!! 27 jaar
27 april
28 april
29 april
30 aprilHaily,ronde 12. 7/4 zaadond Staartjager, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje

Zo, ik durf m'n NOD er nu al op te zetten, ik ben zo regelmatig de laatste tijd...ik hoop natuurlijk dat ik de 30e niet ongesteld wordt, maar als het deze ronde niet lukt liever wel op de goede dag ongesteld, dan kan ik nog een biertje nemen op Koninginnedag.

Dank voor alle lieve berichtjes, en het is een grote geruststelling dat ik niet de enige ben die tegen alle tekenen in denkt denkt zwanger te zijn. Ik ga geen test doen hoor, het gevoel slaat helemaal nergens op en begint ook al af te nemen.

Cis, het lijkt me erg schrikken, geen goed zaad. Pff.. Geen alcohol is een goed idee. In principe zouden twee glaasjes per dag geen kwaad kunnen, maar mannen met lui zaad wordt volgens mij aangeraden helemaal niet te drinken. Ook niet roken, geen ondergoed aan in bed, geen strakke onderbroeken, geen hete baden, en proberen alle vitamientjes en mineralen binnen te krijgen. En dan pas na 2 of 3 maanden kan je beter zaad verwachten.
Ik ben benieuwd wat de fertiliteitsarts gaat doen.

Haily, ik dacht al dat het doorgezet zou zijn, anders hadden we je wel juichend op het forum gezien. Spotiing is echt irritant: waarschijnlijk betekent het foute boel maar helemaal zeker is het niet. Tot nu toe betekent spotting bij mij altijd RD's in aantcoht. Maar ja, volgens diezelfde redenering betekent een eisprong ook dat ik 12 dagen later ongesteld worden, en dat hoop ik toch ook een keer te doorbreken.

Je hebt gelijk Esk, laat hem daar nog maar even zitten in Zwitserland als hij daardoor niet wil verhuizen.
En Sas, op het gevaar af dat ik nu schandalig optimistisch ben: misschien innestelingskramp?

Groetjes, Staartjager

Heej meiden!

WEEEEEEKEND!! luxe he! lang leve mn nieuwe baan!

Haily: dacht al dat het weer niet gelukt was deze keer, anders had je het idd wel even laten weten denk ik.. Gelukkig zijn de ergste dagen weer voorbij..
Maandag zaadonderzoek: Spannend! hopelijk zijn ze deze keer wat bijdehanter daar in het ziekenhuis.. grmpf
Trek je het allemaal nog een beetje?

Esk: kijk dat zijn de berichten! ik duim met je mee dat ie het hele plan laat varen!

Staartjager: innesteling? nee daar gaan we maar niet van uit. Heb t zelf natuurlijk ook wel even gedacht, maar ik denk dat het gewoon een zootje is in mn onderbuik...
En idd haily, dacht natuurlijk ook een vroeg ei te hebben (was ik alweer vergeten!), maar daar twijfel ik weer aan.. anders  zou dat het idd kunnen zijn! argh ik snap er echt helemaal niks meer van, van mn cyclus! Heb ook werkelijk waar geen idee wanneer ik nu ongesteld moet worden!! bah!

kijken of ik niemand vergeten ben...

nee iemand vergeten..

iedereen veel liefs en Marjan: geniet ervan!

hey meiden ben ff snel hier..

cis: dat is wel ff schrikken. Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer positiever uitpakt. Moet je nu na 3 maanden het weer opnieuw laten testen? Ik bedoel het zaad  dan. Veel sterkte iig en gewoon lekker klussen hoor!!

Esk:  en heb je lekker genoten van het badderen? Lekker hoor even tijd voor jezelf. Lijkt me `s avonds idd wel raar om alleen naar bed te gaan. En het is alweer bijna vrijdag. De tijd vliegt echt voorbij!

verder heb ik niks te melden. Ik zit nog steeds met de rd`s! duurt lang deze keer. Voor de meiden die in de klusweek zitten, klusze en alle andere meiden succes met wachten en wachten ...
en marjan lekker genieten

groetjes ga er snel weer vandoor!!

Dag meiden!
Ciz, wat een enorme tegenvaller dat je man zijn zaad niet in orde is! Zal een schok zijn voor jullie allebei. Niet drinken, roken en al die andere dingen die al genoemd zijn zijn dingen waar je zelf mee bezig kunt, goed dat je kan proberen of je daarmee invloed kan hebben. En idd gewoon verder je best doen, wie weet komt er toch een goede zwemmer doorheen! Ben erg benieuwd naar wat de fertiliteitsarts te vertellen heeft, wat je kan doen om zijn zaad zo goed mogelijk te krijgen. Er zijn manieren waarop het toch moet lukken om zwanger te worden!!! Het is jullie zo gegund!
Inge, wat balen dat je toch weer ongi geworden bent. Sterkte. Hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen!
Staartjager, balen van je ongi!! Gelukkig gaat het nu weer beter en kan je weer op naar de volgende ronde. Veel succes!!
Sas, inderdaad balen dat je cyclus zo overhoop ligt dat je niet weet waar je aan toe bent. Er zit niks anders op dan af te wachten en tja dat is natuurlijk niet het makkelijkste wat er is... Ik duim voor je!
Haily, maandag zaadonderzoek. Spannend hoor. Wanneer krijg je daar een uitslag van? En is je man al een beetje bijgetrokken? Misschien is hij wel erg bang dat het aan hem ligt en reageert hij daarom zo? Mannen komen van Venus en Vrouwen van Mars zeggen ze en wie weet is het dat wel. Veel succes maandag!
Esk, wat fijn dat je man het buitenland gedoe niet meer zo ziet zitten!!! Vooral zo houden! Het lijkt allemaal leuk en aardig misschien, maar het is toch een hele stap. Dat vind ik nu wel, en ik woon nog maar in Belgie! Zwitserland is nogal een end weg! In geval van nood kan je niet even heen en weer. Bv. ouders worden er niet jonger op, en ook ouders die hun kleinkind weinig zien dat zijn twee punten waar ik het wel eens lastig mee heb.

Ik voel me goed, al ben ik wel erg benieuwd naar het bezoek aan de gyn maandag. Wat zal ze zeggen, wat zal ze doen of plannen om te doen... Ik ben ook erg benieuwd wat mijn man ervan zal vinden, hij kan zich er sneller bij neerleggen dan ik en voor hem begint het al een beetje te eindigen... Ik kan dat nu nog niet! Maar ik ben soms wel bang dat het gewoon niet meer lukt, en dat is wel even hard met buren die net een 2de kindje hebben, de ander zwanger van de 2de en de derde vast al aan het proberen... Ik ben er wel meer mee bezig maar ik denk dat ik daar nu gewoon even niet aan ontkom, dat is normaal. Hopelijk heeft het niet teveel invloed... Mijn ongi is alweer bijna afgelopen. Dus kunnen we binnenkort weer lekker klussen. Mijn man zijn zaakie is bijna genezen, al is het nog wel wat gevoelig. Dus rustig aan, hopelijk heeft hij niet teveel last...!

Groetjes, Esther.

Nou Nou Meiden,

We hebben het allemaal een dag uitgehouden om niet te reageren.
Dat is ook voor het eerst, een dag helemaal geen reactie, hahahaha.

Esk, die mannen die mannen, vaak moeten ze eerst voelen, dan geloven. Dan is dit remi reisje goed geweest. Hopelijk blijft hij bij die gedachten.
Ben jij je tijd wel lekker doorgekomen?

Inge, die Rode duiveltjes, bah bah, nou nog een weekje en weer klussen maar.

Sas, ik begreep wel wat je bedoelde met die zaadjes. Ik voelde me ook niet aangesproken hoor. En inderdaad als ze echt niet goed zijn, dan zijn er weinig opties. Zaaddonatie houdt bij ons ook op. Je leeft ernaar toe, dus al die onderzoeken en hulpjes, je kunt natuurlijk duidelijk aangeven waar je grens ligt dan.
Maar weer krampen, tja, je wilt zo graag weten wat nou weer. Dat lichaam ook, kon je daar maar eens gewoon op vertrouwen. Nou hopelijk gaat ie goed komen!
Ik duim voor je!

Haily en Esther, maandag spannende dag. We horen wel weer hoe en wat.
Heel veel succes.

Iedereen bedankt voor de reactie. Is echt fijn!!
Gisteren nog telefonisch contact gehad met de HA.
De fertiliteitsarts wil zeker met ons om de tafel. Hij-zij vond het niet gek dat het nog steeds niet was gelukt. En waarschijnlijk gaat het ons volgens hem-haar niet op de natuurlijke wijze lukken. We krijgen nu een oproep, wachttijd was ongeveer 2 weken. Nou daar wachten we dan maar op.
Gisterenavond hebben we het tegen mijn ouders verteld. Oooooh wat vond ik dat moeilijk. Mijn moeder begon meteen te huilen, ze schrok er zo van. Ze vond het zo erg voor ons.
Vanmiddag naar mijn schoonouders, en dan is het geheim weer uit de wereld. Niks geen geheimen meer.
Dat lucht zo op. Alleen voelt het wel een beetje als een stempel op je hoofd.
Waarschijnlijk het begin.

Meiden ik houd jullie op de hoogte.
Doei doei.
Ciz

Terug
Bovenaan