meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Ciz

Sjonge, dat viel denk ik niet mee om het te vertellen! ik denk dat het wel oplucht, niet meer stiekem doen en vragen ontwijken, alles open.
Ik vond het erg prettig toen we het verteld hebben.
En binnen twee weken een oproep van de arts. Pff. Wel lekker dat het niet al te lang duurt, nu je eenmaal zover bent en je het weet van de zwemmers kan het denk ik niet snel genoeg gaan. Die uitspraak van hem was ook niet mis (dat het waarschijnlijk niet op de natuurlijke manier gaat lukken)
Wat een gedoe allemaal he. Hoe voel je je eronder?
Ik dnek aan je hoor, ik hoop dat gauw alle moeiten geloond worden en dat je binnen een jaar een mooi kindje in je armen mag houden!
liefs sas

Ciz, wat goed van je dat je het verteld hebt aan je ouders! Wat spannend om naar de fertiliteitsarts te gaan. Ben erg benieuwd! Hoop ook dat je nu meer geluk gaat hebben en snel zwanger mag worden!!!
Hier een nieuw fenomeen;mijn man heeft "cold feet"!! Gisteravond/-nacht een heftig gesprek gehad, blijkt dat hij grote twijfels heeft of hij wel een tweede wil. Zo bang als ik was toen we aan de eerste begonnen (kunnen we het wel aan, is het financieel allemaal haalbaar, ...) zo bang is hij nu. Ik weet niet wat ik moet doen... Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken, maar ja eigenlijk wil ik ook niet anders weten dan dat het gaat lukken... Ga ik maandag naar de gyn, is het misschien wel helemaal voor niks! Ik heb het er lastig mee, al veel gehuild, heb er hoofdpijn van, en gepraat van collega's over zwangeren kan ik nu even niet hebben. Ik heb aan niets anders kunnen denken vanmorgen en vanmiddag. Heb nog wel pillen moeten zetten op het werk, nu maar hopen dat ik geen fouten gemaakt heb!! (Nee hoor denk dat dat wel goed gegaan is...)
Pff, word een lastige dag maandag met ineens een heel andere lading...
Groetjes Esther.

Heeeeee???!! wat is dit nou! dat is moelijk zo voor jou!!!
het is al moeilijk genoeg allemaal, zeker zo'n stap als de gyn, daarbij heb je honderd procent steun nodig, nu dit...
jeetje!!! Dit kan ie eigenlijk echt niet maken na de gesprekken die jullie hebben gehad..
En nu??? ga je wel naar de gyn?

wanneer is ie bij de eerste bijgedraaid dan, als hij er toen ook last van had?

heb nu even niet veel tijd, probeer vandaag nog een keer te komen.. ik denk aan je en duim heeeeel hard dat ie straks met warme voeten het bed uit stapt..
wat een drama opeens zo!!!
sterkte hoor!!!!!!

liefs

Zo Esther, dat is inderdaad heel wat!
Is het niet gewoon een bevlieging bij je man. Nu je maandag naar de gyn gaat, is het misschien wel serieuser voor hem en krijgt hij het even benauwd.
Mijn vent heeft dat ook wel wat gehad, zo tussendoor.
Maar zoals ik jou verhaal lees, is het meenes (of hoe schrijf je dat?)
Inderdaad ook gewoon naar de gyn toe gaan, misschien draait hij bij.
Ik snap dat je er veel mee bezig bent, zoiets is ook moeilijk van je af te zetten.
En dat zwanger gepraat, ik heb het daar ook effe helemaal mee gehad. Of ja, de leuke verhalen zijn leuk, maar dat geklaag. Ben zo moe, wordt zo dik, bluh!!
Heel veel succes.

Sas jij was er vroeg bij?? En dat op zondag!
Ik ben vandaag ook vrij, menneke voetbal, dus ff het rijk alleen.
We proberen al 3 dagen naar mijn schoonouders te gaan om het te vertellen. Maar ze zijn steeds weg, gisteren was mijn schoonmoeder weer niet thuis. En vandaag zijn ze 35 jaar getrouwd, en gaan we daar eten. Alleen zijn dan de zus en broer van mijn vent er ook met aanhang. Niet erg, maar dan voel ik me zo opgelaten als we het vertellen. Heb het er zowieso vandaag wat zwaarder mee. Moet steeds slikken, tranen wegduwen. Wil er niet aan toegeven.
Eerst maar eens afwachten.
Onze buren zijn 3 jaar bezig geweest, het lag ook aan zijn zaadjes. Hun hebben heeeeeel veeeeeel getrubbeld. Maar ik hou de moed erin.

Meiden fijne zondag.
Dikkek knuffel van mij

heej

ja was vroeg he vanmorgen? We hadden de vroege dienst vanmorgen, dus wij zaten braaf om negen uur alweer in de gemeente!

Ciz:heeeeeeeeel veel sterkte vanaf hier.. ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid krijgt en dat er snel stappen worden ondernomen,dat je weer verder kunt. sterkte met vertellen.. en laat die tranen maar lekker lopen vandaag... dikke knuffel!

esther: hoe staan de zaken ervoor? hebben jullie er alweer over gesproken? Ik hoop inderdaad ook dat het een bevlieging is omdat alles zo dicht bij komt opeens, maar zo klinkt je verhaal niet echt.. Wat een narigheid!!!

nou ik dnek aan jullie allebei..

veel liefs !!!!!!!!

Hoi lieve meiden

even een kort berichtje om Esther en Haily vandaag heel veel succes te wensen!!!
ik denk aan jullie!!! (ik neem tenminste aan dat je nog wel naar de gyn gaat esther?)
ben heel benieuwd hoe zal gaan! SUCCES!!!

liefs sas

ps hier vanmorgen bruin slijm. Kan twee dingen zijn: of spotting voor een vroege menstr of er wordt hier iets ingenesteld. Ik neem aan het eerste.......  wordt vervolgd.

Hallo allemaal,
Nou, nou, wat een drukte de afgelopen dagen! Ik had al een behoorlijke tijd nodig om alles bij te lezen…

Esther, wat lees ik nou: koude voeten bij je man? Hebben jullie het er alweer over gehad? Ik hoop dat hij bijtrekt of dat jullie in ieder geval samen een besluit nemen waar jullie mee uit de voeten kunnen. Misschien moet je vriend nog even wennen aan het idee dat het waarschijnlijk niet “vanzelf” gebeurt en vind hij dat gewoon een (te) grote stap in één keer… In ieder geval, veel succes vandaag en hopelijk komt het allemaal goed.

Haily, jij ook veel succes vandaag. Ik denk aan je en hoop dat er iets werkbaars uitkomt. Laat je het even weten?

Cis, 2 weken, da’s best lang. Ik kan me voorstellen dat het vertellen aan je ouders een opluchting was, maar dat van dat stempel dat begrijp ik ook wel. Nu gaan mensen misschien heel voorzichtig met jullie om qua baby’s en zwangerschappen. Gewoon blijven zeggen wat je wilt hoor! Weten je schoonouders het nu ook inmiddels?

Sas, ik zag dat jij er ook al 2 dagen vroeg bij was. En spotting, da’s niet best. Het is nog wat snel na je ei, dus ik hoop echt mee dat het een innesteling is! Er is behoefte aan goed nieuws, dus ik wil niets meer horen over bloed of spotting!

Hier gaat alles goed. Er is ineens zoveel stress weg nu manlief heeft aangekondigd dat Genève geen optie is, dat het lijkt alsof er 500 kg last van me afgevallen is. Ik heb me prima vermaakt hoor, toen hij er niet was, maar ik vind het echt vele malen leuker als hij er wél is. Voor mij waren die paar dagen zo voorbij, maar ik begreep van m’n man dat het voor hem eeeeeeeeuwen duurde en dat ie me erg gemist heeft. Gisteren gaf ie nogmaals toe dat hij het helemaal niets vind zonder mij (waar dan ook) en dat als ik niet meega hij ook niet gaat. Ik blij!

Nou, m’n werk roept, dus moet stoppen.

Groetjes, Esk

Ciz, toch fijn dat je het kwijt kan aan je ouders. Ik denk dat ik het dan ook zou gaan vertellen, als er medische hulp aan te pas moet komen. Nu die twee weken afwachten...dat lijkt me lastig zeg, je weet dat het er niet goed uitziet maar nog niet wat de mogelijkheden zijn om er iets aan te doen.

Esther, wat rot zeg, dat je man nu niet meer wil. WIl hij helemaal geen tweede, of nu even niet? Wat had hij gedaan als je afgelopen ronde zwanger was geworden, vraag ik me dan af??
Ach, misschien is het dat hij opziet tegen de medische onderzoeken, en misschien ook wel een onbeholpen manier om jou die onderzoeken te besparen...weet niet of het zo'n soort man is?
In ieder geval succes bij de gynaecoloog vandaag.
Haily natuurlijk ook.

Esk, goed om te weten dat jij en je man weer op 1 lijn zitten!

Ik ben hier een beetje aan het het uitpuffen...gisteren een jongleerfestival gehad wat ik mee helpen organiseren. Heel erg leuk...maar wel vermoeiend als je de hele dag in touw bent om alles op rolletjes te laten lopen. Maar het is goede afleiding; weinig piekeren over zwanger worden. En nu nog tot vrijdag werken, en dan heb ik een weekje vakantie. En m'n ei valt ws. precies middenin die vakantie, dus dat komt een keer goed uit.

Groetjes, Staartjager

Terug
Bovenaan