meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

ha die lieve esk..

Nee he, wat een teleurstelling weer!! Bah bah bah!!!!!!! Het wordt nu gewoon steeds iets moeilijker, eerst den je ja het zou ook wel heel snel zijn als ik nu al zwagner zou zijn, maar op een gegeven moment kom je op- een punt dat je moet zeggen DAT het ook gewoon langer duurt als bij een ander, en dat komt soms hard aan..
Moeilijk ook he als manlief het er ook zwaar mee gaat krijgen. aan de ene kant fijn dat ie zo meeleeft, aan de andere kant moeilijk om zijn verdriet te zien.
Goed dat je jezelf een 'doel' hebt gesteld, dit geeft hopelijk meer rust.
lieve meid, ik wens je heel veel sterkte de komende dagen.... dikke knuffel!!

Staartjager, leuk dat je dat zo zegt van die zegen, ik denk echt dat het zo is ja. Ik heb er ook echt zin in nu. Hoe is het met jou?? spanning stijgt!
Ik herken je gevoelens mbt tot alle gezinnetjes en kinderwagens. Soms kan het je in je hart trefffen en kun je spontaan in tranen uitbarsten. OOOOOw ik hoop zo dat het raak is voor je!

Haily hoe is het met jou??

Hier gaat t best, maar vind t een beetje moeilijk. Weet niet zo goed wanneer ik mn ongesteldheid kan verwachten, dat maakt me een beetje onzeker. Ben een paar cyclussen te vroeg ongesteld geworden, dus dan zou ik het nu al moeten zijn, als ik uitga van mn normale lengte word ik het zondag en anders pas dinsdag! das bijna een week marge!! Maar ja... veel afspraken en dingen te doen de komende dagen, dus hopelijk afleiding genoeg.

dag meiden... veel liefs van mij.

enne esk... hou vol he meid.. ik denk aan je..

Hoi Lieve meiden....

Hier een supervlug berichtje!
Mijn computer is weer kapot, nu weer iets met het beeldscherm!!
Echt ontzettend balen, ze weten het bij de zaak waar ik 'm gekocht heb ook ff niet hoe en wat. Hopelijk is ie deze week weer gefixet.
Mijn zusje komt zo hier binnen, dus opschieten!!!

Als eerste: Evie van Harte gefeliciteerd, wat een supernieuws!! Heel erg leuk.

Bij mij was het vorige week dus weer mis, ben nu weer door de rode periode heen.
Heb me wel echt ellendig gevoeld, maar dat hebben we allemaal wel eens hè!
Vandaag bij de huisarts geweest, was al gepland.
Ik zou eigenlijk een inwendig onderzoek krijgen, maar dat ging niet door omdat mijn periode er zo mooi regelmatig uitzag, dat hij eerst het zaad van mijn manneke wil laten onderzoeken. Dat gebeurd volgende week donderdag!
Net in de vruchtbare dagen (dag 14), en je mag 2 dagen niet sexen. Kloten hè....

Nou verder iedereen heeeeeeeeeel veel succes.
Volgende x verdiep ik me meer in jullie verhalen!

Ciz xxx

Hallo meiden.
 Esk, wat verscrikkelijk zeg, weer ongi. en dat je man er ook zo mee zit. Is het toch niet eens tijd voor de HA? volgens mij zijn wij de enige die die stap nog niet gezet hebben. Ik sprak gister met een collega (hij is verpleeghuisarts in Nl en part-time huisarts in Belgie) en die gaf aan dat het in Belgie tegenwoordig na een half jaar gebruikelijk is om verder onderzoek te doen. Komt daar niets uit   dan is 90% daarvan binnen ene half jaar zwanger. Dus na een klein jaar was de kans wel erg groot dat er iets niet goed zat, dus hij raadde me toch echt verder onderzoek aan... Ik heb dus voor volgende week do een afspraak staan....Hoewle ik hier eigenlijk nog niks van wil horen-> struisvogelpolitiek, he

Sas, spannend nieuwe baan! Wanneer begin je? Consultatiebureau toch? Niet moeilijk met al die kleine kinderen? Maar die regelmaat lijkt me inderdaad heerlijk! Succes, he! Ook bijna jouw NOD. Merk je al wat? Balen zeg dat je de precieze datum niet weet!

Staartjager.Hoe ist bij jou?  Nog moe? Ik herken je verhaal helmaal over jonge gezinnen en wandelwagens! Helemaal met zwangere dames! Daarvan hebben we er een stuk of 10 op het werk. Ik ben heel blij voor hen, maar diep vanbinnen....

Ciz, zaadonderzoek! Lijkt me wel ook wat eng. Maar dat dat niet 2 dagen eerder of later kan. Weet d ehuisarts wanneer je vruchtbare periode is? ik ben bang dta hij dara nl helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik geloof dat ik zou bellen om te kijken voor een andere dag!

Hier bij mij begint het ook spannend te worden. Wat pijnlijke borsten en buikpijn, net als anders. wel wat mer plassen dan normaal en ''n vriend gaf plots aan dta hij m'n stemming wel erg wisselend vond . ehh.. ik ben bang dat hij gelijk heeft. Ik ben op m'n werk in tranen uit gebarsten, dat is niets voor mij. Dat geeft toch weer een beetje hoop, he.

Liefs  Haily

Ha dames,

Haily, spannend hoor, tekenen zijn hoopvol, maar blijft toch afwachten, hè. Goed dat je de stap genomen hebt, maar ik begrijp dat je er nog niets van wilt weten.

Ciz, computer al gerepareerd? Hopelijk snel weer terug hier :)

Sassie, hoe gaat het? Lekker aan het genieten van je vrije dagen voor je nieuwe baan?

Staartjager, ook ik herken je verhaal, hoewel mijn man dat dus veel erger vind dan ik. Ik kan er prima mee uit de voeten (vooralsnog) als anderen kinderen hebben. Ik zou wel graag zelf natuurlijk met een dikke buik lopen, maar heb er minder moeite mee dan ik had verwacht. Ik vind het wel moeilijk als mensen die ik goed ken zwanger zijn. Dan ineens is het veel moeilijker.  Mijn man wil ook niets te maken hebben met mensen met kinderen als wij ze niet hebben, ik snap daar helemaal niets van. Mijn leven gaat hoe dan ook door, dus ik zal er toch mee moeten leven tot we zelf kinderen hebben en in het ergste geval ook als we ze niet hebben. Hoe moeilijk ook...

Ik heb vandaag een verhelderend gesprek gehad met mijn moeder. Die heb ik eindelijk in vertrouwen genomen. Mijn man wil helemaal niet dat ik er met iemand over praat, maar ik moest het ergens kwijt. Ik zeg er gewoon niets van en mijn moeder ook niet dus dan is iedereen blij. Ik heb er ook nog wat van opgestoken, want mijn moeder heeft er ruim 2 jaar over gedaan om (spontaan) zwanger te worden van mij... dat gaf mij wel een boel rust... we hebben dus nog een tijdje te gaan ;-)

Nou dames, ik zal de komende dagen jullie NOD's ook in de gaten houden, ben zeer benieuwd wie er allemaal mag verhuizen naar het novemberforum...

Groetjes Esk

Esk, hè, wat een teleurstelling weer, zeg. Goed dat je nuchter blijft, maar leuk is anders. En lastig voor je man, dat hij het zo moeilijk vindt. Aan de ene kant fijn dat je het samen kan beleven en dat hij kennelijk erg graag een kind wil, aan de andere kant niemand om je op te vrolijken.
Ik snap heel goed dat je het aan je moeder hebt verteld, soms lijkt het ook of ik op barsten sta, dat ik het aan iemand moet vertellen. Ik wil het zelf nog niet doen, maar heb me wel voorgenomen dat mocht het komen tot de echte medische molen, ivf enzo, dat ik het dan wel aan m ´n familie vertel.

Haily, ik vind je verschijnselen goed klinken, bij de tweede zwangerschap van m ´n zus merkte ook haar vriend het als eerste aan haar, omdat ze van die rare buien had. Dus wie weet, ik duim voor je!

Lastig voor je Sas, dat je niet weet wanneer je ongesteld moet worden. Had ik eerst ook, daarom ben ik begonnen met dat temperaturen. Maar ja, dat heb jij ook al geprobeerd, en als je cyclus spelletjes met je speelt kom je nog nergens. Zoals de boeken dan zeggen:"probeer je zinnen te verzetten", helaas vertellen ze niet hoe dan.

Voor mij is vandaag en morgen D-Day. Hoopvolle signalen: geen spotting tot nu toe, vlagen van flinke vermoeidheid en  vlagen van honger maar bij maaltijden juist minder wegkrijgen dan normaal. Teleurstellende signalen: vanochtend een vrij lage temperatuur, maar nu heb ik minder lang geslapen dan ik wilde, ik werd te vroeg wakker.
Dus afwachten maar...

Groetjes, Staartjager

Esk, goed dat je je moeder in vertrouwen hebt genomen, hoor. en tze heeft och ook informatie die je graag wilde weten!

Staartjager, ik duim mee!!! ik lees mee!!!

groetjes Haily

spanning stijgt op het forum! het is opeens weer gezellig druk hier.
Staartjager en Haily.. succes meiden.. duimerdeduimduimduim...

Ik weet dat ik weer ongesteld ga worden. vandaag kwam de buikpijn weer opzetten. Over een paar daagjes is het weer zover. Ik ga nog niet zitten treuren, maar weet bijna zeker dat het weer  niet gelukt is deze keer. ben een beetje verdrietig. gelukkig heb ik straks een nieuwe baan waar ik me heerlijk op kan storten.
en ja ik weet het, geen bloed geeft moed. Maar zonder dat ik manlief had verteld dat ik weer de bekende buikpijn etc had zei hij, sas bereid je maar vast weer voor dat het niets wordt deze maand, ik merk aan je dat je ongesteld gaat worden.
er is natuurlijk altijd een kansje dat het onverwachts juist wel zo is, (voor dat iedereen dit me even onder de neus wrijft) maar ja... ik heb er het vertrouwen niet meer in.

cis: ik zou inderdaad ook bellen of het een andere dag kan.. het kan noooit de bedoeling zijn van zaadonderzoek dat je daardoor een maand klussen moet overslaan!! gewoon bellen, het is altijd een poging waard!

esk.. hou je het nog een beetje vol allemaal? en hoe is het met je man?

nou succes allemaal he meiden! Ik denk aan jullie

liefs van mij

Hoi Meiden

Het zijn weer spannende tijden lees ik.
Sas, balen dat je nu krampjes hebt,  maar ik ga gewoon door met duimen totdat er echt bloed te zien is hoor (of een positieve test liever) Kan me voorstellen dat je niet teveel hoop durft te hebben dus dan hoop ik maar voor je. Sterkte de komende dagen.

Cis, Wat de andere al zeggen, ik zou gewoon bellen of hij niet een weekje eerder of later mag komen. Succes ermee.

Esk, had het op het andere forum al gezegt maar hier nog eens. Wat onwijs balen zeg dat ze weer op zijn komen dagen. Wel fijn denk dat je je moeder in vertrouwen hebt kunnen nemen, dat is toch een extra steuntje in de rug. Sterkte met de rd's en succes in de volgende ronde.

Staartjager, vandaag of morgen je NOD, spannend hoor. Duim hier met je mee.

Haily, dat klinkt veelbelovend, maarja we weten ook allemaal hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Nog een paar daagjes en dan heb je wat meer zekerheid.
Mijn duimen draaien hier overuren voor jullie allemaal.

Update vanaf hier, ik heb dinsdag mijn eerste echo gehad en alles was perfect in orde en het hartje klopte goed. Ik ben ongeveer 8 weken nu. Over 3 weken een nieuwe echo om de termijn te kunnen bepalen, dan weet ik "precies" wat de uitgerekende datum is.

Een knuffel voor julllie allemaal
Natalie

Terug
Bovenaan