meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Natalie, wat heerlijk dat alles goed is! Lijken me toch ook spannende weken die eerste 12!   Hoe voel je je? begin je al iets te zien? Ik lees ook af en toe mee op het zwangerschapsforum en zag dat je een paar moeilijke dagen had gehad, dus ben extra blij voor je met die goede echo!

Sas, ik hoop toch nog even op innestelingskramp! Mijn instelling is om pas bij de pakken neer te gaan zitten als er rood bloed is, dan baal ik  minder dagen! Maar misschen is het ook wel goed om reeel te kijken, dan is de klap elke keer minder groot.
Ik moet wel zeggen dat ik 2 dagen geleden ook krampen had en dacht dat er bloed aankwam, maar niks dus tot nu toe
Vanmiddag ook weer een enorme huilbui en veel afscheiding.. Ik krijg toch hoop, maar durf eigenlijk niet  echt te hopen, zeker na vorige maand. toen had ik die huilbuien trouwens niet. (daarna wel ).
Nou, weer genoeg gekletst. Hou vol dames! (voor de niet-zwangeren, maar natuurlijk ook de zwangeren onder ons!)

Hallo dames,

Staartjager, hoe is het bij jou? Je zit midden in de spannende dagen. Ik hoop het zo! En temperatuur zegt ook niet alles. Het blijft een moeilijk vak, dat temperaturen...

Haily, ook voor jou is het nu spannend. Ik vind de tekenen ook hoopvol klinken, hoor! Ik volg het nieuws op de voet ;-)

Sas, wat een teleurstelling voor je als je het nu eigenlijk al weet... maar inderdaad, tot het moment daar is, is er nog hoop. Ik hoop het zo voor je! Misschien zit je er toch naast deze maand en ben je gewoon zwanger. Succes komende dagen. Ga je nog leuke dingen doen dit weekend (of ga je je voorbereiden op je nieuwe baan?)

Cis, wat heb je nu gedaan? Toch gebeld of niet?

Ik kom vanmiddag nog wel 's checken of er nieuws is!

Meiden, allemaal succes!!

Groetjes, Esk

Nou, hier is ronde 10 begonnen hoor. Gisteren spotting en vandaag de RD ´s doorgebroken.

Sas, ik ben het niet eens met de rest, reken er maar gewoon op dat je ongesteld wordt. Deed ik deze keer ook toen ik begon te spotten, en de klap is veel minder hard nu dan vorige maand toen ik hoopte dat het bij het spotten zou blijven.
En als het niet zo ben je toch wel in de wolken, dus dat maakt dan niet meer uit.

Pfff....ik hoop wel dat als ik klaar ben met deze ongesteldheid ik niet meer zo moe ben, anders ga ik toch eens een paar testjes bij de huisarts laten doen.

Nathalie, wat fijn dat alles er goed uit ziet. Je bent bijna door de gevaarlijke periode heen, en als ze zien dat het hartje klopt is dat echt een goed teken!

Groetjes, Staartjager

Oh, vervelend Staartjager. Je klinkt er redelijk rustig onder, had je er toch al rekening mee gehouden? Veel sterkte komende dag(en)!

Groetjes Esk

he gatsie staartjager... wat balen weer!!   Je 'klinkt' inderdaad erg nuchter, is dat ook zo?
ronde tien alweer... nou... sterkte komende dagen en hopelijk is je vermoeidheid snel over. Dat   kan je zo lamleggen...

Esther: hoe is het met jou dan??????

Haily: ben benieuwd meid, het is je gegund!!! zondag je nod toch? Ik begrijp dat je positief blijft tot het tegendeel is bewezen. maar ik voel zo duidelijk dat ie eraan komt en als het dan ook echt zo is is de teleurstelling wat kleiner. Ik kan mezelf wel voor de gek gaan lopen houden, maar vorige maand heeft het zo zeer gedaan! Ieder zn tactiek zullen we maar zeggen!
Ik duim voor je hoooorrr!!!
Hoe is het met het huis?

dag!

Staartjager, wat balen weer zeg. Zo heb ik hoop dat er eindelijk vele zwangeren tegelijk komen, en zo gaat alle hoop weer.
Laten we hopen dat de moeheid snel weer weggaat!

Sas, er zijn hier duidelijk 2 verschillende tactieken zichtbaar! hoop tot het bittere eind en de meer realistische kijk. Ik vind de laatste knap, hoor,. Maar bespaart inderdaad teleurstellingen en je wint er niks mee om telkens maar te hopen en weer door een dal te gaan.
Helaas kan ik maar niet ophouden met hopen. Da's waarschijnlijk ook de reden dat ik die huisarts maar vooruit heb geschoven. Als er nog alle hoop is, waar heb je die huisarts dan voor nodig, he!  

hier inderdaad dus nog hoop. Temperatuur is nog hoog, af en toe hele lichte krampjes, maar niet de echte ongi-krampjes. en vanmiddag wat misselijk en verschrikkelijk duizelig.Maar misschien moet ik het ook reeel bekijken en is de kans wel klein dat het nu wel raak is, want het enige echte verschil  zijn m'n stemmingswisselingen.

Liefs, Haily

krampjes nemen ook bij mij toe...maar temperatuur zakt nog niet ...
Ben het weekend weer aan het stucen, dus waarschijnlijk ben ik er maandag pas weer.
Sas, hoe ist bij jou?

Groetjes Heli

Heej Haily

Nou toch klinkt het allemaal niet verkeerd hoor!. Je hoort vaker van meiden die zwanger zijn dat ze weinig klachten voor hun nod hadden dan veel. Ik duim nog even door hoor! en  juist dat je krampjes anders zijn dan anders klinkt goed.
Over je hoop tactiek: heerlijk toch. Ik heb dat ook vaak zo gedaan, kun je niets aan doen, je voelt je zoals je je voelt! Ik ga er ook nog steeds vanuit dat wij spontaan zwanger kunnen raken, de huisarts is hier ook nog niet aan de pas gekomen hoor! Waarschijnlijk wel als de volgende ronde weer niets geweorden is, ronde twaalf dus, dan moeten we er toch echt aan gaan geloven vinden wij. Maar goed dat duurt nog een dikke maand. (iieieiieiw wat klinkt dat kort!)

Eerst nog maar eens deze ronde afwachten, want wie weet!      

Terug
Bovenaan