Hey dames!
welkom aan de nieuwe meiden! Het wordt hier gezellig druk, tijd voor ons eigen forum!
Ik probeer nog op een aantal vragen te antwoorden. Dy vroeg wie wat deed voor ontspanning? Wel, ik ben ook op zoek... Tot aan mijn zwangerschap trainde ik 4 keer per week als amateur wedstrijddanser, maar daar voelde ik me in het begin veel te misselijk voor en ook nu heb ik niet zo erg veel energie (wegens ook een drukke baan). Ik ben wel van plan om me ook in te schrijven voor zwangerschapsyoga en verder dacht ik gewoon ook wat te gaan zwemmen.
En aan Sandra in Zweden: Ik woon zelf wel in België, maar hier krijgt niet iedereen de nekplooimeting hoor. Dat moet je zelf kiezen. En de meting is natuurlijk maar een kansberekening, die geeft geen uitsluitsel. Op de 20w-echo kunnen ze echt veel meer zien en er dan zekerder van zijn (of dat denk ik toch ten minste). Dus ik zou me er niet al te veel zorgen in maken, maar ik snap wel dat je nu graag hier zou zijn, het is ook gewoon leuk om je kindje al eens eerder te zien he!
En tot slot: ik heb nog groot nieuws!!! Ik heb gisteravond de eerste trap gevoeld!!! Ik voelde iets raars in mijn buik, ik duwde er op en kreeg zowaar een trap tegen mijn vingers

)) het was echt geweldig! De tranen sprongen in mijn ogen, zo heerlijk!!
Trouwens, de baby is nog even actief geweest en nu ik dus zeker wist dat hij/zij het was herkende ik deze bewegingen. Ik heb hem/haar eerder ook al gevoeld, maar dacht dat het gewoon gerommel in mijn darmen was. Ik ben in elk geval nu in de zevende hemel! Teken van leven, hmmmmm!
Een prettig weekend iedereen!
Indra (15w6d)