Holaaa!
Ik ben terug van mijn huwelijksreis!
Het trouwfeest was geweldig, daarna in een hotel in Haarlem gezeten in een dikke suite.
Op maandag hoorden we dat we naar Mexico zouden gaan en zijn we naar Cancun gevlogen.
Wat een hel...
Ik ga nooit meer vliegen in het begin van een zwangerschap.
Maar ja, toen er geboekt werd was ik nog niet zwanger...
We zijn naar een Iberostarresort geweest, All Inclusive, alles erop en eraan.
Het was aan de ene kant heerlijk ( overdag) maar iedere avond was een redelijk drama.
Ik ben 's avonds misselijk en niet zo'n klein beetje ook.
Ik kon niet tegen de geuren van het eten en als je niet zo lekker bent wil je "gewoon" iets eten, niet al die dingen die anders smaken dan je gewend bent.Kaas was anders, ham was anders, brood was natuurlijk anders, heel lastig.
We hebben maar twee keer buiten de deur kunnen eten.
Gelukkig was er de roomservice, voor mijn vriend dan...Oh nee, mijn man, haha!
Vandaag teruggevlogen.
Ik heb twee uur lang zitten huilen en spugen, ik werd helemaal gek, wat een eind is dat dan zeg...
Nu ben ik net weer opgestaan na kokhalzen, ik ben echt iedere avond een paar uur ziek.
Heeft iemand misschien een middel dat werkt en dat ik kan gebruiken?
Ik weet dat het normaal is dat je misselijk bent, maar ik word gewoon compleet uitgeschakeld de hele avond, nu al een week of twee, met wat goede dagen tussendoor.
Ik zit inmiddels in de 10e week, het schiet al een beetje op gelukkig.
Nou, ik ga weer even verder met rillen van de kou, temperatuurverschil is erg groot.
Ben toch wel een beetje blij dat ik weer terug ben in Nederland, wat erg eigenlijk.
Ik weet dat ik normaal gesproken zo had genoten van deze superdeluxe vakantie, nu was ik daar bijna niet toe in staat...
Even doorbijten dan maar...
Succes dames, tot gauw!
Natalie