Mei 2021 ❤

Wij mogen morgen ook naar de verloskundige voor de vroege eerste echo, ben dan 7+4..
Hebben een meisje van 2 en een half jaar geleden onze 2e zwangerschap helaas af laten breken met 12 weken door medische aangeboren afwijkingen bij ons 2e kindje..

dus vinden het nu erggg spannend allemaal! 

Hoi hoi
iedereen voorzichtig gefeliciteerd
Ik.mag mijn ook aanmelden hier wij zijn onder behandeling van het ziekenhuis dus ging niet syngroom met mijn menstruatie had anders mijn menstruatie zaterdag gehad maar woensdsg had ik al.een positieve test mocht ook testen vanaf die dag ivm iui 2 week geleden maar reken wel vanaf mijn laatste menstruatie en dan kom ik uit op 29 mei 2021 

Hallo allemaal,
Gisteren bij de VK geweest en we zagen een hartje kloppen, maar 5mm groot, maar het begin is er.
Was echt heel erg zenuwachtig maar het is een hele erge opluchting dat er in ieder geval een goed begin is. 
Volgende week dinsdag heb ik een telefonische intake, word van te voren al met de gynaecoloog gesproken over medicijnen en krijg ik ook een doorverwijzing om de rest van de afspraken in het ziekenhuis te volgen.
Wordt vervolgd!
Liefs, S.

De echo was goed! Een kloppend hartje! 

Nu vandaag even contact opnemen met de gynaecoloog, want we krijgen na aanleiding van de vorige keer een uitgebreide termijn-echo in het ziekenhuis, dus dat is fijn! 
Dat hoopten we al, net even extra en uitgebreider kijken. 

Hoi ilooniloo 
Gelukkig is het goed gegaan met de echo
Maar blijft spannend naar de termijn echo toe hopelijk verloopt het allemaal goed
Ikzelf ben pas helemaal.gerustgesteld na de bevalling? 

Hoi, ik wil mij ook graag voorzichtig aanmelden, afgelopen zondag 1 dag voor mijn NOD kwam er een licht streepje op de test te voorschijn. Gisterochtend nog eens getest, hij bleef wat vaag maar wel duidelijker! Eerder dit jaar al eens een miskraam gehad dus vind het allemaal extra spannend. Het is allemaal nog wat vroeg maar ik heb wel alvast de verloskunidge gbeld en heb op 12 oktober de 1e afspraak. Heb echt niks geen symptonen dus dat maakt het extra spannend met de miskraam nog zo vers in het geheugen. Las hier al meerdere dit soort verhalen dus anderen zullen deze spanning kennen. Fijn om hier mijn hart te kunnen luchten.
Volgens mijn eigen berekening kom ik uit op 31 mei, dus even afwchten of ik bij de Mei club blijf horen ;)

Terug
Bovenaan