Ik heb veel minder klachten dan bij de eerste. Of nou ja, ik ben vooral niet meer zo misselijk als bij die zwangerschap. Dat was dus hele dagen misselijk en vaak overgeven tot de 16e week en nu alleen af en toe een misselijkheidsvlaag. Dat ik nu duizelig ben, meer last van op chagrijn en regelmatig slapende benen en armen heb vind ik een stuk aangenamere kwaaltjes.
@minni Wat betreft die misselijkheid en wat je er tegen kunt doen; ik heb op den duur pillen gekregen om het te onderdrukken en dat hielp wel wat en inderdaad je maaltijden spreiden. Verder rustig adem blijven halen, paar keer goed doorademen kan helpen als je echt zo'n vlaag van misselijkheid voelt. Verder rustig aandoen/minder werken. Meer kan je niet doen denk ik.
@minni Wat betreft die misselijkheid en wat je er tegen kunt doen; ik heb op den duur pillen gekregen om het te onderdrukken en dat hielp wel wat en inderdaad je maaltijden spreiden. Verder rustig adem blijven halen, paar keer goed doorademen kan helpen als je echt zo'n vlaag van misselijkheid voelt. Verder rustig aandoen/minder werken. Meer kan je niet doen denk ik.