Mei 2021 ❤

Ik heb veel minder klachten dan bij de eerste. Of nou ja, ik ben vooral niet meer zo misselijk als bij die zwangerschap. Dat was dus hele dagen misselijk en vaak overgeven tot de 16e week en nu alleen af en toe een misselijkheidsvlaag. Dat ik nu duizelig ben, meer last van op chagrijn en regelmatig slapende benen en armen heb vind ik een stuk aangenamere kwaaltjes.
@minni Wat betreft die misselijkheid en wat je er tegen kunt doen; ik heb op den duur pillen gekregen om het te onderdrukken en dat hielp wel wat en inderdaad je maaltijden spreiden. Verder rustig adem blijven halen, paar keer goed doorademen kan helpen als je echt zo'n vlaag van misselijkheid voelt. Verder rustig aandoen/minder werken. Meer kan je niet doen denk ik.

Gelukkig kon ik na werktijd terecht voor een vroege echo, jammer dat dat bij jou niet kan gebruiker...4071. De misselijkheid neemt hier al wat af. De hele dag een bleh-gevoel. Soort trek hebben maar eigenlijk in niks en een naar gevoel in mn buik. Had ik de vorige x niet (toen had ik echt niks aan kwalen). Gelukkig geen overgeven, vreselijk.. 

Ook ik meld me aan.
Ben in November 2019 bevallen. En had eigenlijk vandaag een afspraak bij de gynaecoloog, heb hele lange cyclussen nu en roze afscheiding sinds ik bevallen ben. 
nu voelde ik me sinds vorige week helemaal niet lekker, net zon klachten als bij mn vorige zwangerschap. Dus dacht doe is een test zondag voor ik woensdag bij de gynaecoloog voor een verassing sta…
Had een dikke knaltest in handen. Weet ook totaal niet hoelang mn cyclus is geweest deze keer. Is serieus eerste keer dat we t zonder voorbehoedmiddelen deden afgelopen maand. Ben 21 augustus ongesteld geworden, 7 dagen. En vorige maanden waren mn cyclussen 42 en 34 en 45 dagen. Had maandag de verloskundige aan de telefoon die dacht 28 mei 2021 maar zou ook nog begin juni kunnen worden

Gefeliciteerd allemaal!! 
hier 19 oktober eerste echo om 18.50, zou dan 8+3 zijn.

spannend!! Leuk dat sommige al de hartjes hebben gezien ?

Goedemorgen, 
Ook sluit ik me graag aan bij deze groep. 4 september hadden we een positieve zwangerschapstest in handen.
Na een miskraam afgelopen mei super onzeker maar erg blij?
Gisteravond hebben we een echo gehad in mijn berekening zou ik 8.1 week zijn maar ben 2 weken naar achter gezet vandaag dus 6.3 week zwanger.
Een krachtig kloppend hartje gezien dit geeft wel vertrouwen❤️ Maar de onzekerheid blijft aanwezig vind het zo gek dat we twee weken 'mis' zitten.
Dit kindje is zo welkom ? wij hebben een zoon van 11 en een dochter van 9 jaar. We vertellen hun nog niets tot we iets meer 'zekerheid' hebben.
Het lijkt me leuk om met jullie ervaringen te kunnen delen. 

Gefeliciteerd allemaal! En ook ik wil graag aansluiten.
In juni hebben wij een mk gehad. En nu opnieuw zwanger. Ben morgen 6 weken, en heb 15 oktober de eerste echo. Ben dan 7w6d. Wel weer spannend. En ook omdat ik bijna geen kwaaltjes heb, alleen gevoelige borsten. En dat maakt me meteen weer onzeker...  

Die onzekerheid blijft en dat is ook logisch. Vind ik ook lastig. En wat is het gek om het geheim te houden he? Ik heb het wel met een goeie vriendin gedeeld, maar buiten dat vertellen we het pas aan de rest na een goede termijnecho. Dochter wordt op 4 nov 2, dus hopelijk kunnen we haar dan een leuke 'grote zus' trui aantrekken haha!

Gefeliciteerd voor degenen die net zijn aangehaakt.
Ik had vandaag mijn 1e echo, mooi kloppend hartje en op 14-5 uitgerekend. Ben precies 8 weken. Wij zijn iets makkelijker met vertellen in vergelijking met ons eerste kindje, leuk om het al met sommige vriendinnen te delen!

Terug
Bovenaan