Mei 2021 ❤

Hi meiden, Mag ik me aansluiten? Ik ben na een ICSI poging zwanger geworden van de derde. Ik ben erg ziek geweest (OHSS) waardoor ik niet kon genieten van t idee dat ik zwanger ben.  Ben 18 mei uitgerekend en t lijkt me leuk ik gezellig mee te kletsen zodat het ook wat echter wordt. :)  

Hoi meiden,,

gefeliciteerd  allemaal ?  

ik wil me ook graag aansluiten.. woensdag eerste echo en nu zeggen ze uitgerekend 22 mei 2021!!!

liefs 

Hoi meiden,,

ik wil me ook graag aansluiten..
woensdag eerste echo en nu zeggen ze uitgerekend 22 mei 2021!!!

liefs 

Hoi gebruiker 10280139
Eerst gefeliciteerd  met je zwangerschap
Wat leuk dat ik leest dat jij ook oudere kinderen hebt zijn de kinderen van dezelfde vader als de toekomstige baby ?
Hier ook twee oudere kids van 9 en bijna 11
Ik ben net  6 week zwanger na 2e iui  en vrijdag eerste echo. bij ons is de toekomstige baby van mijn nieuwe  vriend en vind het best lastig om het nieuws aan de kids te vertellen maar heb wel wat info gezocht hoe je het kan aanpakken dus dat proberen we dan ook en we moeten natuurlijk de vader van hun inlichten zodat hij ze evt met vragen kan helpen  vind zo spannend maar heb ook enorm zin in vrijdag dat word het bevestigd omdat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb alleen veel plassen. 
Ben benieuwd naar jou verhaal 

Hallo dames. Ook ik sluit mij voorzichtig aan.... ben nu 9 weken en uitgerekend op 11 mei .... dit is mijn eerste en alles wat me lichaam doet veranderen nu maakt me heel onzeker .... heb al vaak de vk aan de telefoon gehad (ze zal wel gek van me worden)  Het was allemaal heel onverwacht en misschien maakt dat me ook wel zo onzeker  Groetjes lisan uit borne

Hai meiden. Mag ik ook nog aansluiten? 
Als het goed is zit ik nu op 8 weken en 3 dagen en ben ik 15 mei uitgerekend.
We hebben al 2 echo’s gehad. 1 om zeker te weten dat ze goed zit, en 1 bij de intake, waarmee het hartje hebben zien kloppen. Super mooi. 
helaas heb ik wel heel veel last van misselijkheid en vermoeidheid, en dat in combinatie met een peuter van bijna 3 maakt het een pittig eerste trimester. Van mij mag deze snel voorbij zijn zodat ik oom nog kan genieten! 

Goedemiddag Carolinerkj,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Wat toevallig dat jij ook twee kindjes in de leeftijd van die van ons hebt? ik denk dat ze het hierdoor heel bewust meemaken. 
Onze beide kinderen zijn gek op baby's en kleine kinderen. Ik zie dat helemaal goed komen met hun eigen broertje of zusje ?  deze baby heeft dezelfde vader als zijn broer en zus. 
Het is best spannend deze eerste weken helemaal omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. Ook niet heel veel kwalen tot nu toe. In het begin erg last van de borsten ze zijn ook best gegroeid. En met vlagen misselijk. Heeeel veel plassen ook wel twee a drie keer in de nacht. En erg vermoeid steeds. En met regelmaat last van maagzuur. Mij hoor je niet klagen? we nemen het zoals het is hopend op een gezonde baby! 
Ik wens jou ook een hele fijne zwangerschap toe! En veel plezier met het vertellen aan je kindjes! Dit zal een mooi moment zijn denk ik! 

Hoi hoi iedereen gefeliciteerd die een positieve test in handen heeft wij hebben vrijdag eerste echo omdat we in de molen zitten extra vroege echo ben dan 6w +5 d maar ik zo geen geduld moest 3 week wachten en nu voor mijn gevoel lijkt het nog wel een eeuwigheid te duren maar morgen al woensdag dus waar hebben we het over?
gebruiker 10280139 bedankt voor je reactie erg leuk dat we dat met de kids  gemeen hebben ik ben erg benieuwd hoe ze reageren heb voor mijn vriend 2 boekjes gekocht over papa worden en hoe je om moet gaan met de hormonen van je zwangere vrouw?
We gaan het de jongens gelijk vertellen na de echo omdat we niet willen dat ze het van iemand anders horen en wij het ook niet stil kunnen houden omdat mijn vriendinnen  weten dat we in de molen zitten en ik heel slecht kan liegen ?

Terug
Bovenaan