mei stopper?? deel 2

Leeuwtje,
Wat een mooi gedichtje, ik word er helemaal warm van.
Zo lief.
Zou je het erg vinden als ik die ook zou gebruiken?
Het is echt zo mooi, zo lief.
Niets aan veranderen.

liefs

quote: T_C reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 10:01:49'));

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Blondje83      
25
1
1
20

Mooie dromen
31
1
1
21

Mama2006        
27        
1
2
20

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2/6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7
hallo allemaal

Heb mezelf er even tussen gepropt.... gaan we weer..
Kent iemand nog grappige tips of gewoon goede....

Om een beetje de spanning eraf te halen hihi!

Zo Leeuwtje, in ronde 2!

Ik had de lijst wel overgenomen maar zag later inderdaad weer nieuwe namen. Volgens mij is de lijst nu helemaal compleet. Zo niet, hoor ik het wel. Ik zie alleen Julia nergens terug, dus als je, Julia, nog even doorgeeft hoe en wat of hem zelf aanpast?

Leeuwtje, dus jij hebt ook minder contact met je broertje. Bijzonder dat er hier al zoveel mensen zijn bij wie de familie niet 1 compleet verhaal is, althans wel op papier maar niet in de praktijk. Je hoopt maar op een mooie toekomst als gezin, aan de andere kant, in sommige gezinnen zijn ze compleet en dan is er iemand ernstig ziek. Het zal wel bij het leven horen.

De zwangerschapsagenda lag op een plank waar ook de andere boeken lagen, met tips voor vaders etc. Ook de fotolijstje lagen er. De agenda zag er wel leuk uit. Ik heb hem dus van de Bijenkorf, alleen die is iets prijziger. Ik heb ook mijn eerste pilstrip nog en een schema van een vriendin die een leuke planning voor me had bedacht. Ik wil ook fotos enzo toe gaan voegen.

Tip, dames bewaar de krant de dag dat je bevalt. Als je hem later wilt bestellen kost het een vermogen en het is erg leuk om in te plakken wat er die dag gebeurde.....zal je zelf niet echt bij stil staan denk ik na een bevalling en een wondertje erbij!

Leeuwtje, wat een supermooi idee een gedichtje, ik ga hem zo rustig even lezen.

Gezellig Bloemetje bezoek!

@Leeuwtje: ja hoor, helemaal mooi! vooral niets aan veranderen en lekker laten lezen als t zover is...ben benieuwd naar hun reacties!

@Mooiedromen: idd een heel slim idee zeg! niet aan gedacht nog en tegenwoordig verdienen ze daar idd een hoop geld mee...ik hoop als t zover is (eerst nog maar s zwanger worden) dat ik t dan onthoud. Goede tip iig!

Supermooi gedicht, leeuwtje, inderdaad niks meer aan doen. Je kan ook een oma en opa boek kopen en je gedicht er met de hand inschrijven!

Ja, had laatst een bevallen vriendin weer blij gemaakt met de krant, die plakt alles in en had er niet bij stilgestaan. Vroeger werd je nog vermeld in de streekkrant!

Weet iemand of je echt geen teunisbloemolie mag slikken als je misschien zwanger bent? Ik dacht echt dat het vorige keer wel hielp om mijn cyclus op gang te helpen. Zou je wel een eisprong hebben met zo'n lange cyclus of hoeft dat niet uit te maken? Euh....Karin?

Kwam dit tegen:

Het aanvragen van het abonnement op Wij jonge ouders is gratis voor aanstaande ouders of gezinnen met een baby van 11 maanden of jonger. Het gratis abonnement stopt zodra uw baby 1 jaar is geworden. Deze actie is alleen geldig binnen Nederland. Het magazine verschijnt 10 keer per jaar en is een uitgave van 'Wij jonge ouders'.

Miss dreamer,succes en sterkte morgen bij de dokter. We horen het wel van je.

Mooie dromen en de andere dames,
Misschien moet ik maar later op het lijstje staan. Bij de volgende ronde. Ik heb nl nog geen idee wannneer mijn NOD zal zijn. 31 mei startte de laatste onttrekkingsbloeding na stoppen met de pil en vroeger was mijn cyclus 31 dagen, dus dan kan het 1 juli zijn. Of was jullie cyclus meteen weer op gang na het stoppen met de pil? Het is even afwachten denk ik.
Succes meiden!

Terug
Bovenaan