He TC, succes maar weer. Hihi, leuke of grappige tips.....ja, ik moet zeggen als je er om de dag voorgaat dat het toch anders is dan 1 keer per week. Het wel ietsje minder romantisch ja. Aan de andere kant hadden mijn vriend en ik het erover; iedereen zegt een kind moet uit liefde geboren worden, nou met die liefde zit het wel goed, alleen willen we graag een kleine en denk ik meer praktisch nu: daar moeten we dus wat voor doen. En ja dat het dan soms anders is dan anders is voor ons geen probleem, we zien er de humor wel van in en maken er gewoon grapjes over. Ik kan wel denken: pure liefde maar ja, met die ene keer in de week is de kans kleiner en aangezien ik ook 31 ben geworden en uiteindelijk als alles lukt en ons gegund is, toch wel graag 2 kinderen zou willen moet je het praktisch bekijken. Vind ik hoor!
Ik moet zeggen dat je er wel aan went, heb het gevoel dat het weken geleden is dat ik voor het laatst geklust was maar het was vorige week dinsdag nog, 1 week geleden dus! Ik neem nu even rust tot de ongesteldheid, die verwacht ik dit weekeinde. Ik hoop niet dat het langer duurt. Vorige keer had ik tabletten met teunisbloemolie geslikt, of het daardoor op gang gekomen is weet ik niet,maar het was er wel vrij snel. Nu kan ik dat niet slikken want het mag niet tijdens zwangerschap en je weet het natuurlijk nooit zeker.
Wat betreft maanden...hihi, ik dacht ook wel maart tot en met oktober is handiger want iedereen is in februari jarig, maar goed.....je weet het niet. Aan de andere kant ik ben van juni, en heb elk jaar regen dus euh....
Nou, ik ga kijken of ik een mooie ring kan vinden. Tot later!