mei stopper?? deel 2

@Wensvoordrie: en? scheelde het? hihihi...en hier regent t ook idd (en dat is ook in Overijssel) grappig eigenlijk dat je over heel veel uiteenlopende zaken zo uitgebreid met elkaar praat en eigenlijk helemaal niet weet wie wie is. Maar dat vind ik altijd het prettige van fora. En ik denk dat t ook zo moet blijven, toch? Of er moet echt iemand tussen zitten waar t zo onwijs mee klikt...nou hoop dat je lekker met je mannetjes naar buiten kan ondanks t slechte weer. Mijn ervaring is dat t die kids niets uitmaakt wat voor weer t is.

@Mamavanmarijn: met de hand opschrijven?! AAAARGH! dat heeft je wrs bijna een RSI opgeleverd? Ik hoop dat idd dat de manier met t kladblokje uitkomst biedt. hahaha
over de symptomen: tja, daar ga ik weer, ik wil mezelf niet blij maken weet je wel...maar heb sinds afgelopen weekend (innesteling) pijn onderin m'n buik, eierstokken of baarmoeder...eerst een beetje zeurderig en sinds gister doet t ook eigenlijk wel echt zeer. Slaap erg onrustig en ben heel moe (maar ja dat is ook niet raar als je onrustig slaapt), heb zere tepels maar die heb ik al een tijdje. Ook ben ik wat misselijk en dan niet dat ik moet spugen maar dat ik steeds van die waterstraaltjes krijg en ik heb veel trek (maar goed mensen die me kennen weten dat ik bijna altijd wel kan eten, maar volgens mij is t nu erger) dus ik merk wel iets idd aan m'n lichaam maar ik durf t niet te hopen omdat dan de teleurstelling zo groot is. Ik hou er gewoon rekening mee dat dit de aanloop is naar de RD's as maandag en zoniet dan is t helemaal geweldig. Maar t blijft moeilijk hoor...volgens mij voel je nu alleen maar meer omdat je er zo mee bezig bent. En jij? Wat voel jij dan precies? En wat is te vroeg? M'n nichtje is nu zwanger van de 2e en ze voelt behalve vermoeidheid helemaal niets. Bij de 1e voelde ze wel iets meer maar ook niet heel erg en zelf denkt ze dat t komt omdat ze ook graag wat wilde voelen...ik weet t niet..ik denk dat we allemaal heel verschillend reageren op een zwangerschap. Ik denk dat we ons lichaam zelf heel goed kennen en daar maar op moeten vertrouwen of proberen de boel te negeren...zij testte iig pas nadat de RD's uitbleven en ze zoiets had van ach ff kijken hoe en wat...tja...

Ben ook benieuwd naar ieders reactie...er zijn er idd toch een paar 'aan de beurt'

Mama van Marijn:

Ik denk ook steeds van alles te voelen. Heb een beetje een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik samen met een wee'ig gevoel. Ik ga er maar van uit dat het tussen mijn oren zit. We zien het vanzelf over negen dagen, dan heb ik mijn NOD. Zit ondertussen wel heel veel duimpje te draaien haha

hoi dames wat word er veel gepraat
daardoor kan ik nu niet op iedereen reageren
want ben even een beetje het overzicht kwijt

Mama van marijn alvast gefeliciteerd hoop dat het een leuke dag word

missdreamer wat spannend allemaal zeg hoop dat de dokter meer duidelijkheid kan geven ik hoop dat hij zecht dat je zwanger bent

Leeuwtje wat een mooi gedichtje heb je die zelf verzonnen?

Wens voor 3 hier regent het ook heel erg en waaien pfff niet normaal meer

En de dierentuin was heel erg leuk hebben heel mooi weer gehad gelukkig
de hele dag droog met zonnetje erbij ben naar diergaarde blijdorp geweest
en toen we thuis kwamen was me dochter en wij natuurlijk ook  heel erg versleten
bij mij is de rd ook over dus kunnen weer beginnen met klussen yeh
wat duurt dat wachten lang he allemaal
er is bij mij door een medium voorspelt dat ik november pas zwanger gaat worden en dat wel alles goed zal gaan.Hmmmm hoop natuurlijk eerder maar dat alles goed zal gaan is natuulijk erg fijn.Toch best grappig om mee te maken oja en het word een jongen hihi ik ben benieuwd of het uitkomt.
nou meiden ik duim voor jullie allemaal
en hoop dat er snel weer een zwangere bij komt

hoi breezergirl
ik hoop dat je gevoel je niet in de teek laat
en dat je echt zwanger ben ik hoop het echt heel erg voor je
voor iedereen hier hoop ik het
succes ik duim met je mee

@j_m_v: een medium? ow wat spannend zeg...ben heel benieuwd of dat idd gaat uitkomen dan...november duurt nog wel lang idd, maar ja beter laat dan nooit! Wanneer had je dat laten voorspellen dan? Recentelijk of al langer geleden...Geloof je er zelf in eigenlijk? Ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde...vind Derek Ogilvie helemaal geweldig! Volgens mij kan hij t ook echt...ik trap er iig wel in!

@

Breezergirl
: als over 9 dagen je NOD is, kan t ook nog zijn dat je nu de innesteling hebt. Sommige vrouwen voelen dat en hebben dan ook klachten en ook soms bloedverlies. Nou hoop t voor je meis. Maar eerst nog maar weer wachten en wachten en wachten....

hoi tijgertje
ik heb het een maand geleden laten doen
En ik geloof ook wel in dat er meer is
alleen weet ik ook dat er mensen zijn die denken dat ze het kunnen
maar kunnen er helemaal niets van zeg maar
dus ik hoop dat ik een goeie heb gehad en dat het waar is zou natuurlijk wel erg leuk zijn
alleen is het een beetje jammer dat het nog ff op zig laat wachten
al hoewel de tijd ook best snel gaat voor we het weten is het november
en derek ogilvie is zeker heel goed ik geloof ook echt dat hij het kan
ik ben ook echt helemaal weg van hem kijk hem iedere keer als hij kwam het begon met de babyfluisteraar ik heb geen voorstelling van hem gemist.Ik vind hem echt goed  
en in char heb ik mijn twijfels die is voor mijn niet overtuigend genoeg  

hahaha...grappig! ik voel precies hetzelfde over Char en Derek. Char kan wel iets heb ik t idee, maar volgens mij is haar grootste kracht dat zij gewoon erg goed mensen kan inschatten...Derek die 'praat' ook echt met die entiteiten..het ziet er iig heel anders uit dan hoe Char het doet...het lijkt me geweldig om van die Derek een reading te krijgen...maar ook heel eng en wrs heel confronterend!

en tuurlijk is t zo november, maar ja als je op iets wacht waar je je enorm op verheugd dan duurt één dag nog te lang! toch ?

Terug
Bovenaan