mei stopper?? deel 2

Bloemetje22,
Nou als ik voorheen de pil eens vergat, was ik bang om zwanger te worden en nu wil het graag morgen al! En het is natuurlijk niet iedereen gegeven. Maar om antwoord te geven op je vraag, eigenlijk niets in het bijzonder.

Ik ben al dagen volledig gefocust op mijn lichaam, voel wat pijntjes en vraag me af wanneer de eisprong er zal zijn en of ik het merk. En ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt. (Ben eind mei gestopt met de pil na 10 jaar gebruik).
Ik zie ook overal zwangere buiken en baby's!!
Gek he dat zo ´n gevoel van de een op de andere dag komt boven drijven. Nou ja, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn.

Succes allemaal...
Julia

Mama van Marijn alvast van harte!

Ik ben vandaag de Prenatal nog even ingelopen, normaal loop ik daar niet alleen, maar nu wel dus was een mooie kans. Wat een leuke dingen hebben ze daar. Ik zag er trouwens ook een zwangerschapsdagboek liggen, prijs 12,50 euro.

Nou, ik ga koken, en morgen weer werken helaas.

Tot later!

He Julia, ik zie je niet meer op het lijstje staan, voeg je jezelf toe of moet ik het even doen? Hoor het wel!

Even geen persoonlijke reacties...vanavond verjaardag , dus HAAST!

Ik voel me al weer dagen of het elk moment kan doorbreken maar niks dus...
Ga morgen om drie uur naar de dokter, dus ik ben benieuwd.
Voorlopig zit ik dus nog eenzaam op het wachtbankje.
Blijf hopen dat ik doorschuif in de lijst naar beneden, maar ik vrees van niet...

hoi,

hier weer even reactie van mij.
ga niet op iedereen reageren, want dat word beetje veel, en ga zo eten.

wil even laten weten dat het goed gaat hier, vandaag weer aan de klus, heb er nu al zin in.
morgen ben ik er ook niet/weinig, me moeder was dr vandaag, en komt morgen ook even, ze zijn in de buurt voor een beurs van me stiefvader zn werk, en komen dus gezellig langs.

ik ben er weer vandoor, tot vanavond dames.

hey meiden, Wat is iedereen toch fanatiek met typen!
ik vind het leuk van iedereen te lezen hoe het gaat, maar helaas ook niet altijd tijd op iedereen te reageren.
@mooiedromen, je hebt een hele mooie overzichtelijke lijst gemaakt, maar je hebt niet de laatste overgenomen (komt waarschijnlijk omdat  je er onwijs veel werk aan gehad hebt en de oude ondertussen door iemand anders weer bijgewerkt is.) Ik had mezelf namelijk ook verbeterd naar ronde 2 en mama2006 en ???(sorry) erbij gezet. Zij hebben zichzelf al teruggezet, maar als iemand de lijst weer aanpast, wil die dan mijn kleinigheidje ook meenemen? (anders blijven we zo vaak die lijst kopiëren)
En een zwangerschapsagenda bij de prenatal. Hier in groningen heb ik 'm vorige week niet gezien, dus of was op, of is hier niet, heb er toch eigenlijk nog wel op gelet. Nou ja, ga nog wel een keer kijken, zo'n ramp is dat niet. In welke hoek moet ik dan kijken?

@karin, balen zeg voor je dat je zo'n "fijne" ouders hebt. Ik vind het al zo vervelend dat het contact met mijn broertje zo slecht loopt, en dan heb ik nog wel een goede band met de rest van de familie.....
en wat die test betreft, ik heb je raad opgevolgd en die kruidvat pipetjes gekocht, 2testen voor 5euro!    in 1 doosje. Hopelijk mag ik die volgende week vrijdag gebruiken....... (als de RD's wegblijven)
En die eisprong, je hebt gelijk, hopelijk hebben we dus goed geklust. We timen namelijk niet, dat wil mijn vriend niet. Als het dit jaar nog niet raak is, dan beginnen we daar volgend jaar wel mee zegt ie dan. (dus ik time een beetje en verleid hem, maar om de dag valt op...)
Dus woensdag klusavond, vrijdag einde ochtend slijm.... Zou nog net kunnen toch?!
En ik weet ook wel wat ik wil met werken hoor. Ik heb een contract van 36 uur. 2e x een jaarcontract en mijn baas heeft al toegezegd dat ik in augustus een vast contract krijg. Ik wil voorlopig zoveel blijven werken als waar ik me goed bij blijf voelen (heb een leidinggevende functie). Ik kan mijn taken ook aardig goed  zelf plannen  zodat ik niet al het zware werk op 1 dag hoef te doen. En die overuren zijn ook wel erg lekker zolang het huis nog niet 100% af is. Maar als de kleine er eenmaal is, hou ik het wel ongeveer bij die 36 uur=2 hele dagen en 3 halve dagen of 3,5 dagen+vergadering
Ik maak zelf de planningen en heb nu een gemotiveerd team onder me, dus dat komt wel goed.
Het grote voordeel is dat ik graag werk, dus iedere dag met plezier heen ga. En problemen zijn er niet, hooguit uitdagingen, hahaha
Zo, genoeg jullie lastig gevallen, ik ga nog even in de tuin werken.

liefs leeuwtje

hoi,

leeuwtje,
het is wel een hele geruststelling dat je in augustus een nieuw contract krijgt. zit je niet met die stress als je dadelijk zwanger word, heb je dan vast contract of nog een jaarcontract?

mijn contract word wss december verlengd, naar een vast als het goed is. baas heeft al wel aangegeven jarenlange samenwerking te willen, maar ja, of dat zo blijft als je zwanger word, dat weet ik niet.

verder gaat het redelijk hier, heb laatste dagen weer meer last van mijn hartkloppingen, komt denk ik omdat ik nu aantal week weer de andere medicijnen neem die niet schadelijk zijn om zwanger te worden, maar ik merk wel dat deze niet zo sterk zijn met die andere voelde ik me veel beter. is wel balen.
maar niets aan te doen, ik hoop dat het weer wat gaat weg trekken. morgen/vrijdag kan ik bellen voor mijn bloeduitslagen.
liefs x

grrrr ging iets fout, kan ik weer opnieuw beginnen. Maar ondertussen wel iemand anders gereageerd, gezellie!
vroeg net al of er nog wel iemand was. Het is namelijk zo rustig, dat ben ik hier helemaal niet gewend. Heb ik eens een keer de conputer voor mezelf..... (geintje tuurlijk.)

en nee, ben niet bang voor nog een jaarcontract. Zou me trouwens ook niets uitmaken. Werk in de kinderopvang en de baas is erg goed verzekerd voor zwangere vrouwen. Hij zegt zelf dat ie weet dat die dingen gebeuren met een team alleen maar jonge vrouwen die met kinderen werken en is zelf ook dol op die kids. Dus dat komt mooi uit!

ik ben druk bezig geweest met een gedichtje voor mijn ouders. Heb uiteindelijk het onderstaande verzonnen. Met een beetje van mezelf, en een beetje van het internet.
Ik heb een tijdje gezocht op internet en kreeg zelfs de tranen in mijn ogen. En dat terwijl ik normaal absoluut niet sentimenteel ben, ook niet bij superzielige films ofzo, dus weet niet wat dat is. Maar ja, ben vast mezelf gek aan het maken...
Zou leuk zijn als jullie laten weten wat je er van vind of wat niet klopt (soms loopt een zin niet zo lekker en zie je dat zelf niet)
En nee, ik heb dat niet nu in een uurtje verzonnen, maar een paar keer een beetje en het nu proberen in 1 verhaal te gieten.

En ik loop misschien wel op de zaken vooruit, maar als ik dit tegen die tijd nog moet verzinnen lukt het natuurlijk weer niet en ik zie mijn ouders meestal maar 1x per maand, dus als ik ze zie zeg ik het ook meteen als het eenmaal zover is (kan dus ook al met 4 weken zijn!) En het leukste is nog wel dat ze niet verwachten (denk ik)

liefs leeuwtje

Lieve opa en oma,

Zeg hallo, mag ik even storen?
Want rond.....word ik geboren!

Misschien hadden jullie niet gedacht,
dat ik over een aantal maanden word verwacht
Maar papa en mama zetten alles op een rij,
en wilden nu ook mij erbij!

Zachtejs klopt mijn hartje nu met dat van mama mee
daar genieten we van, alletwee

In mama's buik heb ik het lekker warm
En voel ik regelmatig papa's stoere arm