mei stopper?? deel 2

Hoi hoi...

Poeh...wat een hoop berichten weer..... je moet er echt even voor uittrekken...
nou heb ik niet zo heel veel tijd dus heb even een paar kleine dingen:

Karin:   wat enorm jammer van je ouders.... onvoorstelbaar dat ze zo naar kunnen doen! Naar wat ik in kan schatten zit dat in elk geval niet in de genen want jij komt heel gevoelig en meedenkend over!!! Dus hou het maar lekker bij jezelf!

@leeuwtje:
Wat eenprachtig gedicht!!! niks meer aan veranderen!

@miss dreamer: Heel veel succes!! Met goed nieuws terug komen hoor!!! ... en zo snel mogelijk plaatsen natuurlijk!!

Mooie dromen:
Goed idee van die krant.....zou ik nou weer nooit aan denken he!!

@ Julia
Mijn pil was al een aantal maanden 'onbetrouwbaar'...rd's kwamen er telkens een beetje doorheen, en de laatste keer na ongeveer een week pil...kwamen ze er goed doorheen en toen ben ik ermee gestopt.....toen volle week rd, toen na 24 dagen weer rd....

Het schijnt heel verschillend te zijn, de een is met een half jaar nog niet ontpild of daarbij willen de rd's maar niet komen en de ander is er zo door... ik hoop voor je dat jij daarbij hoort!!

Verder ga ik nu snel aan het werk......sorrt dat ik in twee keer plaatste, maar was even alle namen kwijt haha

Missdreamer:

Veel succes!!!

Bloemetje22:
Succes met de uitslagen!!

Wat een berichten! Daar moet je inderdaad wel even de tijd voor nemen.
Hier gaat alles ook nog steeds zn gangetje. Heb nu alleen al 2 dagen een "raar" gevoel in mijn onderbuik.
Het  zal me vast wel allemaal weer tussen mijn oren zitten. Vanavond weer avonddienst. Dus ik zal nog even wat  schoonmaken in huis.

Liefs ....  

Hallo allemaal,

ik kijk een paar keer per dag of er nieuwe berichten zijn, maar het lukt me nooit goed om op iedereen te reageren. Er zijn een aantal dames bij die er heel goed in zijn om voor iedereen een persoonlijk verhaaltje te schrijven. Hoe doen jullie dat? Als ik alle berichten heb gelezen, haal ik alles en iedereen door elkaar! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet meeleef......

Bij mij zijn de klusdagen voorbij en is het wachten begonnen....Ik denk dat ik vanacht mijn ei gelegd heb (vandaag is dag 17 van mijn cyclus). Want de dagen hiervoor had ik steeds het gevoel dat ik een sinaasappel links onderin mijn buik had. Alsof mijn eierstok op springen stond. Gisteren is mijn liefhebbende echtgenoot speciaal vroeg naar huis gekomen om te klussen....Tja het leven is zwaar voor hem! Wel lief, want hij weet hoezeer ik er mee bezig ben. We hebben eigenljk afgesproken om er elaxed mee om te gaan en te zien waar het schip strand, maar als je eenmaal graag wil... Ben beniewd! We hebben ook op dag 14 geklust en dus op dag 16....Spannend!!!! Heb nu de hele tijd een wee gevoel onderin mijn rug ter hoogte van mijn bekken. Ik zal het me wel indenken aangezien ik er vreselijk op gefixeerd ben. Zucht.

Succes allemaal!
Willemijn

@Willemijn: ik kreeg de tip, volgens mij doet iedereen t zo, om een kladblokje (word doet t geloof ik niet) te openen en dan daarin te schrijven naar iedereen. Ondertussen kan je dan blijven lezen en heb je een reactie voor iemand schrijf je dat in je kladblok. Als ja klaar bent, kopieer je t geheel en klik  je op reageer in t forum en klik je plakken... Echt heel handig ik kan t nu namelijk ook. Blijft nog steeds moeilijk hoor om alles bij te houden als je een dag of twee niet gekeken hebt....vrouwen he

groetjes Petra

Hallo Allemaal,

Goede tip van dat kladblokje! ik schrijf het altijd eerst met de hand op en dat is zoveel werk!
Ik heb een vraag aan de NOD'ers van komende week. Voelen jullie al iets? Zijn er al symptomen aanwezig?
Ik denk namelijk vanalles te voelen, maar het lijkt me zo vroeg, volgende week donderdag is mijn NOD pas. Het vreemde is ook dat ik helemaal niet meer weet hoe het bij mijn vorige zwangerschappen was. tja .......
Ben benieuwd of jullie al iets merken in je lichaam.

liefs mama marijn

@iedereen: nou, ik probeer het ook eens met de kladblokmethode, kijken of het scheelt.

Vandaag is mijn vrije dag (donderdag). Vanmorgen ben ik heerlijk met mijn twee jochies bij mijn ouders op visite geweest. Half uurtje met de auto. Op de koffie en broodje gegeten en toen weer weg. Opa en oma blij, ik blij, kinders blij... wat wil je nog meer?
Helaas regent het hier wel heel hard terwijl twee mannekes hier graag naar buiten willen. Straks dan maar met de regenjas en laarzen aan. Kunnen we meteen het inschirjfformulier voor de basisschool voor de oudste inleveren. Spannend hoor, in oktober breekt er hier echt een nieuwe fase aan.

Over Hyves: liever niet, dit is anoniemer. Of ik moet een extra hyveaccount aanmaken, dan kan het weer wel.

@Mama van Marijn: Het EK is aan mij niet echt besteed. Heb tot nu toe ook niet echt gekeken. Zaterdag zijn we uitgenodigd bij de buren. Gaan we wel heen, gewoon voor de gezelligheid. Babyfoon aan, en hopen dat de jongens goed doorslapen. Manlief kijkt wel heel fanatiek hoor.

@Mooie dromen: Heb je al een mooie ring gevonden?
Die tip van de kranten is leuk. Ik heb ze ook van mijn jongens. had voor de geboorte van de oudste net 3 weekendkranten gekocht om lekker lui te kunnen lezen, werd hij opeens op zaterdagmiddag al gebroen. Krant is niet opengeweest ;).

@Leeuwtje: dat zullen je ouders vast heel ontroerend vinden zo'n gedicht.

Zo, ik ga maar eens regenjassen en laarzen opzoeken, want het is hier nog steeds nat ( en hier = in Overijssel).

groetjes!

Terug
Bovenaan