@iedereen: nou, ik probeer het ook eens met de kladblokmethode, kijken of het scheelt.
Vandaag is mijn vrije dag (donderdag). Vanmorgen ben ik heerlijk met mijn twee jochies bij mijn ouders op visite geweest. Half uurtje met de auto. Op de koffie en broodje gegeten en toen weer weg. Opa en oma blij, ik blij, kinders blij... wat wil je nog meer?
Helaas regent het hier wel heel hard terwijl twee mannekes hier graag naar buiten willen. Straks dan maar met de regenjas en laarzen aan. Kunnen we meteen het inschirjfformulier voor de basisschool voor de oudste inleveren. Spannend hoor, in oktober breekt er hier echt een nieuwe fase aan.
Over Hyves: liever niet, dit is anoniemer. Of ik moet een extra hyveaccount aanmaken, dan kan het weer wel.
@Mama van Marijn: Het EK is aan mij niet echt besteed. Heb tot nu toe ook niet echt gekeken. Zaterdag zijn we uitgenodigd bij de buren. Gaan we wel heen, gewoon voor de gezelligheid. Babyfoon aan, en hopen dat de jongens goed doorslapen. Manlief kijkt wel heel fanatiek hoor.
@Mooie dromen: Heb je al een mooie ring gevonden?
Die tip van de kranten is leuk. Ik heb ze ook van mijn jongens. had voor de geboorte van de oudste net 3 weekendkranten gekocht om lekker lui te kunnen lezen, werd hij opeens op zaterdagmiddag al gebroen. Krant is niet opengeweest

.
@Leeuwtje: dat zullen je ouders vast heel ontroerend vinden zo'n gedicht.
Zo, ik ga maar eens regenjassen en laarzen opzoeken, want het is hier nog steeds nat ( en hier = in Overijssel).
groetjes!