mei stopper?? deel 2

Interessant een medium. Ja november lijkt nog wel ver weg. Wie weet zat het medium ernaast en gebeurt het sneller. Ik heb ooit mijn handen laten lezen. Iets heel anders dan een medium maar wel in die categorie zullen we maar zeggen ! Zij vertelde me dat ik geen kinderen zou krijgen. Nou ik heb er toch echt twee rondlopen. Ik hoor ze de hele dag ... hahaha... wat maken ze veel geluid binnen als het regent zeg !!

Tja wat ik voel. Met name geen zin in eten ... en dat is in mijn geval heel raar. Ik ben echt een kook- en vooral eetliefhebber. Maar ik vind eten niet lekker ruiken wat ik voorheen wel lekker vond. En ook mijn tepels doen zeer.
Een weeiig gevoel in mijn onderbuik heb ik ook.
Maar ik durf het bijna niet te voelen omdat ik bang ben dat ik mezelf voor de gek houdt.
Het is zo vreemd, ik heb driftig in mijn zwangerschapsboeken gelezen van de vorige twee maar daar had ik eigenlijk helemaal geen symptomen of 'last'de eerste 3 maanden.
Raar he? Ik weet het ook niet. Ik wil het waarschijnlijk zo graag dat ik vanalles voel.
Volgende week donderdag is pas mijn NOD. Eerder testen heeft volgens mij helemaal geen zin.

De verjaardag van de kleine is vandaag echt super gegaan! hele huis vol slingers en ballonnen. Die gezichten vanmorgen toen ze de woonkamer binnen liepen. Ooh mama kijk bamollen!! ( dit zijn ballonnen vlg. een tweejarige) en slikkers ( slingers).
Echt zo aandoenlijk en lief. MMm mijn lekkere kereltjes.
Nou genoeg gezwijmeld..
ik ga eens bedenken wat we vanavond als verjaardagseten op de tafel gaan toveren.

veel liefs
mama van marijn

hoi,

gefeliciteerd met je kleine mamavanmarijn!!

En Leeuwtje, ik zou niets meer verandern aan het gedicht. Vind hem erg mooi!!! Hoop voor je dat je hem snel kan laten lezen!!

En Missdreamer, hoe was ie bij de HA?

Hier regent het sinds vanmiddag. In Ned. ook?
Schoonouders zijn geweest, zijn vanmiddag weer weggegaan, kon dus ff niet reageren, hihihi!
En morgenavond komen schoonzus, zwager en neefje op bezoek en die gaan zaterdagmiddag weer naar huis. Gezellig al dat bezoek!!

Wij gaan trouwens niet op vakantie, gaan we nooit. We hebben een eigen bedrijf en dan is het lastig om weg te gaan.

Ik voel op het moment helemaal niks. Maar kan me ook niet herinneren dat het bij de vorige zwangerschappen wel zo was, dus..... Gewoon afwachten.

Nog een fijne avond allemaal!!!

Liefs,

Dag mama van Marijn en andere dames met symptomen,

ik heb denk is pas begin deze week geovuleerd en denk ook vanalles te voelen. Een wee gevoel onder in de buik en met name een zeurend gevoel onder in de rug ter hoogte van het schaambeen. Ook heb ik nog wat andere bekkenklachten zoals steken voor in je kruis (sorry). Ik herken het allemaal van de periode na mijn bevalling. Wat dat nu weer wil zeggen weet ik niet....
Het lastige vind ik dat we met zijn allen symptomen hebben die op zwangerschap kunnen duiden, maar ook op pms. Grrr. Ik kan me van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik het gewoon wist dat het zo was. Ook toen de testen negatief waren, wist ik gewoon zeker dat ik zwanger was. Stom he? Nu weet ik helemaal niks, maar goed als het zo zou zijn zou het ook wel heeeeel pril zijn.

Willemijn
ps Missdreamer, al bij de dokter geweest?

JMV, handig een medium, ach weet je in ieder geval dat je dit jaar nog op de zwangeren lijst komt!

Wat betreft Char ik heb toen de uitzending gezien waarin ze haar ontrafelden....vraag me alleen af waarom dat moet, als mensen nou een goed gevoel erbij krijgen, waarom niet? De babyfluisteraar intrigeert me omdat je echt concreet kinderen anders ziet reageren, indrukwekkend.

Missdreamer, hoe was het bij de dokter?

Moeder van Marijn, van harte!

En ik doe het als volgt: ik open 2 keer het forum, lees in het ene venster, typ in het andere venster. Nu dus even niet, ga zo eten, dus vergeet de helft waarschijnlijk.

De ring nog niet gevonden, ik zoek iets wat niet iedereen heeft....lastig. Vorig jaar op La Palma een hele mooie gezien, op de voorlaatste dag, de laatste dag wilden we het risico niet nemen er nog met de auto heen te rijden, dus euh januari weer. Tenzij ik zwanger ben,

Ik was vandaag enorm misselijk en had een hele gemene steek in mijn linkeronderzij. Zaterdag ongi dag dus kan 2 kanten op.

Net een terrasje van het werk gehad, na 2 jaar wat leuks, was heerlijk in de zon!

Zometeen een uur wandelen, moet he, beweging, maar de zon schijnt dus lekker.

Ik reageer later nog, als ik alles rustig heb gelezen!

Hihi, wat kan een mens ineens vanalles gaan voelen he! Ik ben sowieso snel misselijk, nu denk je...uhm, normaal toen ik de pil slikte dacht ik gewoon, stress. Ik vraag me ook af wanneer je wat ziet, mijn vriend zei al: ik zie nog niks...nee raar he! Maar toch vreemd dat het bij sommigen al zo is.

Is het niet zo dus met meer kinderen dat je al weet wat je kan verwachten?

Ik ga eten!

Hallo Dames,
Hier ben ik nog weer even. Het is inderdaad moeilijk om alles te lezen, als je er een dag niet bent geweest. PFF
Maar natuurlijk wel leuk !!!! Hier kun je tenminste je verhaal kwijt, wat ook belangrijk is.
Ik vind het nu allemaal wel spannend worden. Ik heb het gevoel dat mijn buik ietsje dikker is en opgeblazen gevoel al ruim 1 week. Als ik heb gegeten, heb ik het idee alsof ik knap. Waarschijnlijk is dit allemaal verbeelding. Hoe vaak komt het nou voor dat iemand meteen na het stoppen met de pil, zwanger raakt. Volgens mij houdt mijn lichaam me voor de gek.

Volgens de juist berekening is niet de 20ste, maar al de 18de mijn NOD. Normaal kan ik het
wel voelen als de RD's er aan komen, maar ik merk nu nog niks. Ik denk dat ik morgen maar een test ga halen. Mijn vriend vindt dat ik nog iets langer moet wachten, maar dat is echt moeilijk !! Ik wil het eigenlijk nu al weten. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Iedereen in ieder geval nog succes met klussen e.d. en jullie horen van mij.

Groetjes

Nou, vandaag dan naar de huisarts. Mijn verhaal uitgelegd en ze zei dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Had ik zelf ook al bedacht :)
Maar helaas waren haar testen op...dus stuurde ze me door voor bloedprikken.
Morgenmiddag mag ik bellen voor de uitslag, ben erg benieuwd. Ben wel blij, want stel dat het negatief is dan weet ik het in elk geval zeker.
Mjin huisarts zit nooit op vrijdagmiddag, dus ik hoop dat ik ze aan het eind van de ochtend al te pakken kan krijgen voor de uitslag. Anders moet ik weer een weekend wachten...

Blondje, ik ken je gevoel wel...dat je al wil testen! En dan kan iedereen zeggen wacht nog even, die test heb je waarschijnlijk al gehaald!!!!!

Mooie dromen, met een tweede heb je het al eens meegemaakt, maar ik moet zeggen het blijft moeilijk. Ik denk dat ik me voel zoals ik me voelde toen ik zwanger was, maar ja...je lichaam kan je ook in de maling nemen!
Ik doe het trouwens op dezelfde manier, twee keer het forum geopend...best effectief :)

Willemijn, het is een feit dat je zwanger voelen gelijkenis vertoont met PMS. Raar eigenlijk. Ik dacht altijd blij te zijn met een zwangerschap, dan heb je 9 maanden geen last van menstruatiepijn dacht ik. Maar je blijft je raar voelen.
Ik ben benieuwd voor jou hoor!!!

Schmetterling, hier heeft het niet geregend.

Vandaag op schoolreis geweest met de kids (ik sta voor de klas).
Ik ga normaal overal in, nu voor de zekerheid maar niet gedaan. Je weet nooit .

Tijgetje, jij hebt dus ook allerlei symptonen, spannend hoor! Gewoon blijven duimen...en klussen voor de zekerheid, hihi...

jmv20, misschien bedoelde je medium wel dat je in november zwanger zou ZIJN...dan kun je het nu al worden, hihi...
Moeilijk hoor, het wel of niet geloven van een medium. Over Char heb ik mijn vraagtekens, maar die derek...die geloof ik wel. En stel DAT het nep is, dan helpt hij in elk geval families, dus hoe erg kan het zijn...

Breezergirl....hoe is het met je rare gevoel?
Wat kunnen hormonen toch allemaal met ons doen he!

Esther27, heb je nu wel een beetje een regelmatige cyclus dan?

Leeuwtje, wat onwijs mooi...geweldig gedicht!

En dan even iets over jullie kladblokje (dacht eerst dat jullie met kladblokje zo'n ouderwets blok met papier bedoelde...auuu kramp) bij mij lukte dat niet. Met kopieren en plakken ging het dan mis.
Ik open twee vensters, in de ene lees ik in de andere typ ik. Ideaal!

Nou, genoeg getypt...ik krijg alsnog kramp, maar dan van het typen!
Jullie horen morgen van me...

Wat spannend missdreamer. Ik duim voor goed nieuws morgenochtend.
Hopelijk weet je dan meer. Zou fijn zijn voor het weekend.
Succes morgen!
groeten Mama van Marijn

Terug
Bovenaan