mei stopper?? deel 2

@missdreamer:

wow wat spannend....dat wordt slecht slapen vannacht!!! ik ga heel hard duimen voor je!!!
nou maar hopen dat er heel veel zwangeren bijkomen deze maand.

wat mijn cyclus betreft...voor de pil zat ie altijd rond of onder de 28 dagen.
ben met de pil gestopt nadat de ongi voor de zoveelste keer dwars door de pil heen kwam, en daarna cyclus van 24 dagen.

nu had ik de nod toch maar weer ingezet op 28 dagen, en wou met ovulatietesten gaan werken , maar toen had ik vanaf dag 11 de 'plasseritis'   en toen ik op dag 12 hard naar de wc ben gehold omdat ik zou zweren dat ik op dat moment ongesteld werd heb ik een ovulatietest gedaan zodra ik thuis kwam, wel 2 strepen maar de teststreep net iets donkerder als de controlestreep.

Ik denk dus dan is mijn ei morgen of overmorgen....maar nee....de 2 dagen erna werd de streep lichter maar nog wel goed zichtbaar.....we hadden van tevoren goed geklust dus ik wacht wel af...

ik moet nog steeds wel meer plassen (vooral 's nachts....minimaal 2 x eruit) maar heb er geen raar gevoel meer bij....geen buikpijn geen zere borsten niks......

mijn vriend zat wel mooi te rekenen...hij had op internet gevonden dat je 14 dagen van je cyclus af moet trekken voor je eisprong.... en ik dacht dus dat die later moest zijn, en volgens zijn berekening dus niet....(vond het zo lief dat hij er zo mee bezig is) .

dus we moeten gewoon maar afwachten..... heb een bataljon testen in huis aangezien een goede vriendin in het ziekenhuis werkt en dan hele doosjes met strips mee neemt die net over de datum zijn dus dat scheelt gelukkig wat centjes...
maar er staat op de verpakking dat hij vanaf 7-10 dagen na conceptie testbaar is......dus zijn blijkbaar wel gevoelige....maar ja.......
als je dan karins verhaal leest ...haha............
heb mezelf beloofd te wachten tot nod...hoop dat ik dat red........

misschien kan dat medium even onze hele groep bekijken.........zou een stuk onrust wegnemen haha

@Missdreamer: hey spannend meid! hoop idd dat ze je gelijk morgenvroeg al uitsluitsel kunnen geven. Anders moet je weer een weekend uitzingen. En de testen net op!? Zucht...Het lijkt wel of dit soort dingen altijd kort voor t weekend gebeuren! Muprhy's Law?! grrr...nou ja iig heel benieuwd, hoop zo voor je dat t raak is.

Mijn symptomen...ja, jemig t klinkt dan zo echt he? En idd ik had ook al s gehoord dat zwangerschapsklachten lijken op PMS. Tja...hysterisch kan ik er van worden en dat probeer ik dan juist niet te doen...maar ja. Maandag NOD dus ff proberen relaxed te blijven...en dan lees ik weer dat er dames zijn die al voor hun NOD testen en dan denk ik zal ik dat ook gaan doen? AAAARGH!!! weeeh...ik ben blij dat ik t hier allemaal kan schrijven en dat ik m'n wederhelft hier niet steeds 'lastig val'.

En dat van het medium slim van je om t zo te brengen ja...hahaha...das slim bedacht.
Waar zijn jullie naar toe geweest met de kids? Naar een pretpark? Iig verstandig dat je niet overal in bent gegaan, commentaar gehad of niet?

nou dames sterkte allemaal met wachten op die grrrr RD's en voor de klusdames veel plezier!

hoi dames,

wat is hier weer veel geschreven op een dag. haha.
ik ga maar weer een saan de gang om te reageren.

mooie dromen, wel een leuk idee, de krant van die dag bewaren.
ga ik onthouden.
inderdaad, in alle gezinnen gaat het wel eens minder denk ik. ik hoor ook
heel weinig van mn broer, heb geen ruzie ofzo, maar blijkbaar heeft hij niet de
behoefte vaak wat van me te horen,wat te laten horen. en dat vind ik dan weer erg jammer.
maar ja, het moet van twee kanten komen.
hij heeft begin van week ongeluk gehad, was ff schrikken, hij is er goed vanaf gekomen,
maar schrok wel erg, dat ik nu denk, ik wil hem vaker horen.

julia, bij mij was mijn cyclus weer meteen op gang, maar ja, dat is weer bij iedereen anders.
wel lastig als je niet weet wanneer je nod komt. ik zou uitgaan van cyclus van voor de pil.
ik hoop dat het ook zo is.

misdreamer,hoe was het bij ha?

breezergirl, dank je, ik ga morgen bellen,vandaag geen tijd gehad :s

willemijn, ik ken het. er zo op gefixeerd zijn. echt lastig he.
en het reageren, ik doe het inderdaad zoals tijgetje het beschrijft.

mama van marijn, wat voel je dan allemaal?
van harte gefeliciteerd met je zoontje.
heerlijk, hihi, en wat is het verjaardagseten geworden?

wens voor drie, wat een baalweer he, hier ook, ook heel veel geregend, en wat een wind.pff, geef mij maar zon. nu is het hier wel weer droog.
En de oudste ingeschreven? is wel weer even een raar gevoel denk ik?

tijgetje, hier nog niets van syptomen, haha, zitten nog voor klusweek. hihi.
ik hou jullie op de hoogte.
eerste maand voelde ik me ook licht misselijk,buikpijn. honger,dan weer niet. hihi.
vorige maand had ik alleen buikpijn.

jmv, een medium, ho gaat dat in zn werk? ben er wel benieuwd naar.
november duurt inderdaad nog lang. wel fijn dat het dan goed zou verlopen.
ik hoop natuurlijk dat het eerder is.
over char heb ik ook mijn twijfels, ze lijkt me echt zo nep.
maar ja, je weet het maar nooit.

schmetterling,
ook daar zo een slecht weer. volgens mij overal.
gezellig bezoek, hier is me moeder gisteren en vandaag geweest, zaterdag en zondag komt ze weer met stiefvader en broertje. heb er nu alweer zin in.
hebben gister en vandaag heel veel alleen gedaan, en dat was bijna 2 jaar geleden, dus we hebben er beiden heel erg van genoten.

willemijn,
die pijn die je beschrijft, van schaambeen en andere pijnen, die heb ik ook vaak, met ongi, maar vorige ronde ook week voor nod. het was echt pijnlijk. maar geen idee wat het was.

blondje, spannend hoor. je bent dus nu 1 dag overtijd begrijp ik?
hopelijk ben je hartstikke zwanger, en het kan hoor, gelijk na pil zwanger worden.
we duimen voor je.

hier gaat het goed.
gisteren weer aan de klus gedaan, en nu proberen vol te houden om de dag.
we gaan ervoor, haha.

liefs

heb ik net een hoop geschreven, plaats ik het, staan er alweer een aantal berichtjes in tussentijd op.
dus hier gaan we weer.

miss dreamer, spannend,hoop dat ha goede uitslag voor je heeft, en wat balen dat haar testen op waren. ik duim voor je, hoop zo dat het raak is.

ester, ik denk dat je dan een posi test hebt gehad.
ik heb er weer nieuwe besteld, je kan vanaf dag 10 testen, dus vanaf zaterdag/zondag voor mij. ik denk dat ik dat maar eens ga doen.

tijgetje,
inderdaad, is moeilijk om niet voor nod te testen, heb het twee keer gedaan, en twee keer teleurstelling gehad, ik denk dat ik deze keer ga wachten totdat ik overtijd ben.

liefs

Missdreamer, ik duim voor je, we hopen op mooie nieuws!

He Blondje, we lopen samen met de NOD, ben benieuwd! Ik heb nog steeds het idee dat ik gewoon ongi moet worden, maar goed, ik wacht af.

Hoe werken die ovulatietesten?

Ik moet gaan....had al onder de douche moeten staan, maar als je eenmaal achter de pc zit!

Karin, fijne vakantie in de Vogezen!

@ miss dreamer....
was ook de eerste keer dat ik de ovulatietesten gebruikte....en heb mijn ei niet gevonden maar ben te laat gaan testen denk ik achteraf...

@bloemetje ik had een foutje getypt, de teststreep was nl iets lichter dan de controle streep en volgens de gebruiksaanwijzing is er dan geen ei...
of al geweest...

ah ja afwachten.........
allemaal eenfijne dag!

Hoi,

Ik vindt het zo knap dat jullie op iedereen reageren en voornamelijk onthouden.
Ik leef met jullie allemaal mee, maar na het lezen van de verhalen ben ik de precieze namen al weer kwijt.
Dus ik denk wel aan jullie !!!!
Nou hier is het rustig vandaag NOD ben benieuwd.
Heb nog wel steeds een raar gevoel in mijn onderbuik (zeurende pijn), en was toch bang dat mijn ha het fout had en dat ik toch blaasonsteking had.
Dus woendag moest ik weer naar de ha, het hele verhaal uitgelegt van de kinderwens.
Heeft ie mijn   ochtenurine nog 1x getest  op blaasonsteking, nee geen blaasonsteking, vroeg ie wat de klachten waren, ik zo goed mogelijk uitgelegt.
Vraag de ha of ik zwangerschapskwaaltjes heb, nee maar dat had ik bij mijn dochter ook niet.
Ik moet nu dus mijn menstruatie afwachten en kijken of de klachten dan weg zijn.
Ben dus helaas niks wijzer, het weekend maar even afwachten of de rode duivels ook doorbreken ( durf haast niet te hopen dat het direct al de 1 rond al  raak is ).
Heb samen met mijn man besloten om maandagochtend een test te doen, kunnen niet langer wachten.

@ miss dreamer
Meid wat hou je ons in spanning, ben erg benieuwd hoe  het met je gaat

Groetjes mama2006

hallo!

En missdreamer, weet je al meer? Hoop voor je dat je zwanger bent! Zal duimen!

Zo, ga weer wat doen!
Groetjes,

Terug
Bovenaan