A
Anoniem
Guest
tijgertje daar heb je zeker gelijk in ieder dag langer is echt heel lang voor mijn gevoel
ik hoop ook echt dat het eerder zal zijn
mama van marijn ja ik vond het ook leuk om mee te maken
Zo dat is ook rot als je te horen krijg geen kinderen te krijgen
maar gelukkig is het niet uit gekomen en heb je er lekker twee om je heen
hoop snel op de derde ik heb ook zo iets ik wacht het wel af
maar hou het wel in mijn achterhoofd dat het gezecht is
gelukkig is de verjaardag een leuk geweest en hebben ze genoten ik denk dat jij dan als moeder ook heel erg geniet al die vrolijke gezichten
Spannend hoor of het zwangerschapssymptomen zijn ik hoop het wel voor je
maar zoals je al zecht hoe vaak je ook leest van zo die zou wel zwanger moeten zijn
en blijkt het toch niet dat is toch best moeilijk.En testen is inderdaad denk ik nog te vroeg als je de terleurstelling wilt voorkomen.ik ga voor je duimen
willemijn spannend zeg ik hoop dat je zwanger bent
we moeten er deze maand toch ook weer een paar bij krijgen zou je denken
ik ben benieuwd hoor wie er deze maand op de zwangere bank komt
mooiedromen dat is waar als hij gelijk heeft gehad en al shet uit komt ben ik dit jaar zwanger is toch een mooie gedachte
en als een medium een ander helpt door een ander gerust te stellen of te helpen vind ik alleen maar goed.Het is toch speciaal dat je zo iets kan.
missdreamer pfffff nog langer in spanning.wat vervelend voor je zeg ik kan me echt goed voorstellen dat je het nu wel wilt weten.Nou ik blijf duimen voor je
en hij zij echt dat ik in november zwanger zou raken maar ik wacht het af we blijven gewoon lekker door klussen en hopen en duimen.we zien het wel toch
bloemetje wat vervelend voor je dat je zo weinig van je broer hoord
dat is niet leuk vooral als hij net een ongeluk heeft gehad dan wil je toch wel weten hoe het met hem gaat en die medium verteld gewoon dingen tegen je je zit daar gewoon en hij gaat tarotkaarten leggen en daar haalt hij dan weer wat uit en als hij een vraag heeft pakt een een pandel een soort ketting is dat met een zware hanger aan de onderkant meestal een kegel vorm moeilijk zo uit te leggen maar hoop dat je het begrijpt.En dan vraagt hij zijn vraag en dan geeft de pendel antwoord door op een bepaalde manier te slingeren.
en ik hoop voor je dat om de dag klussen werkt en dat het nu raak zal zijn
ik mag ook weer vanaf vandaag beginnen met klussen
ik hoop ook echt dat het eerder zal zijn
mama van marijn ja ik vond het ook leuk om mee te maken
Zo dat is ook rot als je te horen krijg geen kinderen te krijgen
maar gelukkig is het niet uit gekomen en heb je er lekker twee om je heen
hoop snel op de derde ik heb ook zo iets ik wacht het wel af
maar hou het wel in mijn achterhoofd dat het gezecht is
gelukkig is de verjaardag een leuk geweest en hebben ze genoten ik denk dat jij dan als moeder ook heel erg geniet al die vrolijke gezichten
Spannend hoor of het zwangerschapssymptomen zijn ik hoop het wel voor je
maar zoals je al zecht hoe vaak je ook leest van zo die zou wel zwanger moeten zijn
en blijkt het toch niet dat is toch best moeilijk.En testen is inderdaad denk ik nog te vroeg als je de terleurstelling wilt voorkomen.ik ga voor je duimen
willemijn spannend zeg ik hoop dat je zwanger bent
we moeten er deze maand toch ook weer een paar bij krijgen zou je denken
ik ben benieuwd hoor wie er deze maand op de zwangere bank komt
mooiedromen dat is waar als hij gelijk heeft gehad en al shet uit komt ben ik dit jaar zwanger is toch een mooie gedachte
en als een medium een ander helpt door een ander gerust te stellen of te helpen vind ik alleen maar goed.Het is toch speciaal dat je zo iets kan.
missdreamer pfffff nog langer in spanning.wat vervelend voor je zeg ik kan me echt goed voorstellen dat je het nu wel wilt weten.Nou ik blijf duimen voor je
en hij zij echt dat ik in november zwanger zou raken maar ik wacht het af we blijven gewoon lekker door klussen en hopen en duimen.we zien het wel toch
bloemetje wat vervelend voor je dat je zo weinig van je broer hoord
dat is niet leuk vooral als hij net een ongeluk heeft gehad dan wil je toch wel weten hoe het met hem gaat en die medium verteld gewoon dingen tegen je je zit daar gewoon en hij gaat tarotkaarten leggen en daar haalt hij dan weer wat uit en als hij een vraag heeft pakt een een pandel een soort ketting is dat met een zware hanger aan de onderkant meestal een kegel vorm moeilijk zo uit te leggen maar hoop dat je het begrijpt.En dan vraagt hij zijn vraag en dan geeft de pendel antwoord door op een bepaalde manier te slingeren.
en ik hoop voor je dat om de dag klussen werkt en dat het nu raak zal zijn
ik mag ook weer vanaf vandaag beginnen met klussen