mei stopper?? deel 2

tijgertje daar heb je zeker gelijk in ieder dag langer is echt heel lang voor mijn gevoel
ik hoop ook echt dat het eerder zal zijn

mama van marijn ja ik vond het ook leuk om mee te maken
Zo dat is ook rot als je te horen krijg geen kinderen te krijgen
maar gelukkig is het niet uit gekomen en heb je er lekker twee om je heen
hoop snel op de derde ik heb ook zo iets ik wacht het wel af
maar hou het wel in mijn achterhoofd dat het gezecht is
gelukkig is de verjaardag een leuk geweest en hebben ze genoten ik denk dat jij dan als moeder ook heel erg geniet al die vrolijke gezichten
Spannend hoor of het zwangerschapssymptomen zijn ik hoop het wel voor je
maar zoals je al zecht hoe vaak je ook leest van zo die zou wel zwanger moeten zijn
en blijkt het toch niet dat is toch best moeilijk.En testen is inderdaad denk ik nog te vroeg als je de terleurstelling wilt voorkomen.ik ga voor je duimen

willemijn spannend zeg ik hoop dat je zwanger bent  
we moeten er deze maand toch ook weer een paar bij krijgen zou  je denken  
ik ben benieuwd hoor wie er deze maand op de zwangere bank komt  

mooiedromen dat is waar als hij gelijk heeft gehad en al shet uit komt ben ik dit jaar zwanger is toch een mooie  gedachte  
en als een medium een ander helpt  door een ander gerust te stellen of te helpen vind ik alleen maar goed.Het is toch speciaal dat je zo iets kan.

missdreamer pfffff nog langer in spanning.wat vervelend voor je zeg ik kan me echt goed voorstellen dat  je het nu wel wilt weten.Nou ik  blijf duimen voor je
en hij zij echt dat ik in november zwanger zou raken  maar ik wacht het af we blijven gewoon lekker door klussen en hopen en duimen.we zien het wel toch  

bloemetje wat  vervelend voor je dat je  zo weinig van je broer hoord
dat is niet leuk vooral als hij net een ongeluk heeft gehad dan wil je toch wel weten hoe het met hem gaat en die  medium verteld gewoon dingen tegen  je je zit daar gewoon en hij gaat tarotkaarten leggen en daar haalt hij dan weer wat uit en  als hij een vraag heeft pakt een een  pandel een soort ketting is dat met een zware hanger  aan de onderkant meestal een kegel vorm moeilijk zo uit te leggen maar hoop dat je het begrijpt.En dan vraagt hij zijn vraag en dan geeft de pendel antwoord door op een bepaalde manier te slingeren.
en ik hoop voor je dat om de dag klussen  werkt en dat het  nu raak zal  zijn
ik mag ook weer vanaf vandaag beginnen met klussen

Hallo meiden        

Deel 2, wat word er toch veel geschreven. Ik kon een aantal dagen niet reageren, want onze pc is kapot. Heb even een oude laptop aangesloten, kan ik toch nog reageren.

Ik kan echt niet onthouden wie wat heeft geschreven.

Laatst las ik iets over etos zwanger worden tabletten. Ik ben hier vorige maand ook mee begonnen en sinds ik deze tabletten neem, heb ik een regelmatige cycles. Dit had ik van te voren helemaal niet. Of het komt van die tabetten of door andere omstandigheden, ik weet het niet. Kan namelijk ook zo zijn dat mijn lichaam weer normaal reageerd. Mijn onregelmatige cycles is begonnen toen mijn neefje is overleden, dit heeft toch wel een aantal maanden geduurd nu is hij weer normaal. Ik blijf die pillen gewoon nemen, het kan in ieder geval geen kwaad.

Ook las ik net over derrek, ik vind hem ook echt geweldig. Heb er gisteravond naar gekeken. Ik wist wel dat er iets was in het hier na maals. Maar zo sterk. Ook vind ik het geweldig om te zien wat baby's en peuters mee krijgen. Er word al vaak snel gezegd daar krijgen ze nog niets van mee, maar onder tussen.

Er moeten nu toch wel weer een paar zwangeren bij komen. Wie zit er te wachten!!!
Wij zitten in de klusweek, vandaag of morgen zal ik wel mijn eisprong hebben. We zijn nog steeds om de dag aan het klussen, gisteren hadden we allebei geen zin (had ik nog nooit van mijn man meegemaakt). Toch hebben we elkaar opgepept en het is toch gelukt.

Wat vinden jullie hoe de media doet over het verlies van de ongeboren baby van boulanroush. Het is natuurlijk super erg, maar wat kan de media overdrijven. Laat hun toch lekker zelf bepalen hoe ze ermee om willen gaan. Och ja, maakt ook niets uit, maar daar kan ik me dan aan ergeren.

Dadelijk gaan we met de neefjes klimmen. Heb er echt zin in, alleen ik heb hoogtevrees. En die jongens klimmen gewoon onbezonnen omhoog. Daar kan ik neit tegen op.

Daarna gezellig met vriendinnen kletsen, ben benieuwd vriendin die zwanger is heb ik al paar weken niet meer gezien, zal wel een behoorlijk buikje nu hebben.

tot snel.

groetjes joyce

Tijgetje13 en MissDreamer

Ik hoop dat het een innestelling is. Probeer het hoofd koel te houden maar dat is wel moeilijk hoor. Heb nu al drie dagen dat "rare" weeiige   gevoel. Inderdaad maar afwachten.
Juist nu duurt het zo lang tot de NOD. Anders was ik voor mijn gevoel zomaar weer ongesteld en nu lijkt het een eeuwigheid te duren. Vriendje is echt nu zo lief. Belt om het hutje op om te vragen hoe ik me voel.
Mama van Merijn
Ben ook bang dat ik van alles voel omdat ik het graag wil voelen. We moeten maar rustig afwachten. Gelukkig kunnen we het op het forum van ons afpraten.

Blondje83
Hoe is het gegaan met de test? Heb je er toch maar 1 gehaald? Of heb je jezelf in kunnen houden.

Bloemetje22
Hoe is het gegaan met de uitslag??

MissDreamer34
Heb je de uitslag al?

Missdreamer weet je al wat? Ik hoop zo voor je dat het positief is.....
Ik probeer het nu maar een beetje van me af te zetten. een week duurt nog zo lang, als ik iedere dag de uren wegkijk is er ook geen lol aan . Makkelijker gezegd dan gedaan.
De ene dag voel ik echt heel veel in mijn lijf, terwijl het de volgende dag dan weg is of veel minder.
Ik weet het ook niet, wel fijn om het hier allemaal op te schrijven. Geeft weer even ontlading...

liefs mama Marijn

hoi,

miss dreamer, weet je al meer?

hier weet ik nog niets van bloeduitslagen,daar kan ik tussen half twee en twee voor bellen.
ik laat het jullie vanavond weten, want ik moet zo nog weg.

liefs me.
xx

Nog even een kort berichtje van mij. We gaan morgen op vakantie, dus ben er dan een tijdje niet. Verder heeft de misselijkheid hier nu echt toegeslagen, voel me de laatste paar dagen echt beroerd. Ik zou het liefst de hele dag op bed liggen en de boel de boel laten, maar dat gaat natuurlijk niet met een ondernemende dreumes. Ik ben blij als hij naar bed gaat, dan ga ik meteen mee en ik baal als hij weer wakker is en ik weer aan de bak moet... Nou ja, had nooit gedacht dat kinderen krijgen makkelijk was, dus...

Bij Christian had ik nauwelijks last van misselijkheid, dus baal even extra sterk. Straks even de huisarts terugbellen of ik een receptje mag hebben, want anders ben ik bang dan onze vakantie helemaal in het water valt. Zoals ik me nu voel, kan ik niets... Tja, ze zeggen dat je meer misselijk bent als je verwachting bent van een meisje, dus daar maar op hopen?

Dames, allemaal heel veel plezier en veel succes met wachten (ik weet hoe zwaar dat kan zijn!)! Ik hoop, dat als ik terug kom, er een hele rij zwangeren bijgekomen is!!!

Nou, slecht nieuws hier...

Vanmorgen om 10 gebeld, hadden ze nog niks binnen...toen om 12 uur terug
gebeld. Zegt de assistente dat het tussen 5 en 6 binnenkomt, dus het wordt na
het weekend...pffffffff mijn geduld wordt wel op de proef gesteld.

Kon het niet meer houden dus ik dacht weet je wat, koop maar weer een test.
Negatief dus.
Ik heb geen hoop meer deze maand, voel me echt ff kut omdat ik ook niet ongesteld
word. We wachten het maar af...maar haal mij maar van het wachtbankje af...

Ga ff een potje janken van frustratie en dan weer opnieuw beginnen

Hallo,

Missdreamer: Balen zeg, dat de uitslag er nog niet is en dat de test negatief is.  Ik hoop voor je dat de HA na het weekend toch positief nieuws heeft. Je weet maar nooit. En anders, alle moed verzamelen en op naar de volgende ronde.

Karin: Een hele fijne vakantie gewenst, en natuurlijk succes met de misselijkheid. Ik duim voor je dat het gauw beter gaat.

Wat betreft mijzelf. Ik had gisterenavond het gevoel alsof de RD's kwamen. Maar tot nu toe nog niks te bekennen. Ik heb nu ook nergens meer last van. Niet dat de RD's komen, maar ook geen andere kwaaltjes ??!!

Ik heb net 2 testen gekocht, 1x etos en 1x clearblue. Ik weet alleen nog niet wanneer ik ze ga gebruiken. Mijn vriend is nu aan het werk en als ik ga testen wil ik graag dat hij erbij is. Ik wil het eigenlijk nu al wel weten, maar aan de andere kant is het misschien beter om nog even te wachten. Al is dit erg moeilijk.

Ik zal het lijstje dadelijk ook even aanpassen, en mezelf op de wachtlijst zetten. haha. Nu hopen dat ik binnenkort mezelf helemaal onderaan mag zetten.

Nou dames, succes maar weer. En tot gauw.

Terug
Bovenaan