mei stopper?? deel 2

Oh ja, hier dan de aangepaste lijst.

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Mooie dromen
31
1
1
21

Mama2006        
27        
1
2
20

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2/6

Blondje        
25
1
1
18-6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Mama2006,

Hoe gaat het bij jou ? Zijn de RD's al in aantocht of komen die de komende 9 maanden niet meer ?? Ben benieuwd.

Groetjes Blondje

Karin,
ik was beide zwangerschappen misselijk en heb 2 meiden, dus wie weet. Hoop voor je dat je je snel beter voelt! Ik wens je een fijne vakantie toe!!

Balen zeg, Missdreamer. Hoop dat je  alsnog een positief bericht krijgt na het weekend! Succes!

En Bloemetje, weet jij al meer?

Mijn oudste speelt bij ons buurmeisje en de andere helft speelt hier met mijn jongste  (buurmeisjes zijn een 2ling). Best gezellig zo. Ze lopen in en uit.

Vanaond visite, dus lekker druk, maar wel gezellig híer!

Een fijn weekend!!

@Missdreamer: sterkte met wachten dit weekend, balen zeg! Hopelijk is t de moeite waard. Ik duim voor je...

@Karin: hele fijne vakantie. Geniet er lekker van en kom uitgerust terug (en bruin hahaha) veel plezier!!!

@Schmetterling: veel plezier vanavond...altijd gezellig visite...ik denk dat ik er vroeg in lig, ben nog steeds grieperig! baaaalen...

verder natuurlijk aan alle dames fijn weekend allemaal

Misselijkheid en of het een meisje of jongen wordt is volgens mij echt een bakerpraatje.
Ik was bij mi'n eerste zwangerschap misselijk tot ruim 18 weken en ben superveel aangekomen ( 26 kilo ). Bij de tweede was ik 9 maanden het zonnetje zelf en maar 7 kilo aangekomen. Beide waren heerlijke knullen. Ik dacht wel bij de 2e dit zal dan wel een meisje zijn aangezien de zwangerschap zo anders was. Maar het is een jongen!
Dus ieder kindje kan door zijn uniek zijn een andere zwangerschap geven.

en missdreamer, echt superrot voor je. Ik hoop desondanks toch op goed nieuws voor je na het weekend. Sterkte ermee.

heel fijn weekend allemaal
Mama van Marijn

hoi,

karin,
wat balen dat je telkens zo   misselijk bent. ik hoop dat het beetje wegzakt dat zodat je een fijne vakantie hebt. heb je nog receptje gekregen?
ik wil je een hele fijne vakantie wensen, geniet van je gezinnetje.

missdreamer.
wat *** dat je nog steeds geen uitslag van het bloed hebt. je geduld word inderdaad erg op de proef gesteld.
balen dat test negatief was. maar ik zou toch de bloedtest afwachten.

blondje,
succes met het wachten. weet je al wanneer je gaat testen? het weekend misschien.
succes meid, ik hoop dat het raak is.
ik heb liever niet dat mijn vriend erbij is. ik wil hem op een leuke manier het vertellen als het zover is.
weet nog niet hoe. hihi.

schmetterling, wat leuk dat je meiden zo goed met de buurmeisjes overweg kunnen. een tweeling, is ook wel leuk. alleen zou ik er zelf toch ff van moeten slikken denk ik als dat zo zou zijn.
ik zit nu in klussen, vanaf maandag zitten we in de klusweek.
dus we gaan ervoor, we doen nu om de dag, tot net voor ongi denk ik.
dus vanavond gaan we weer, hihi, en vriend is al in een leuke stemming. haha.

mama van marijn,
 ja, of klachten wijzen op een jongen of meisje, daar twijfel ik toch ook wel aan hoor. ik denk dat het gewoon puur toeval is in vele gevallen.

hier gaat het goed. ben vanmiddag met een vriendin bij intratuin geweest.
leuke plantjes. hihi, een scnak komkommerplantje, aardbeienplantje,kruiden en tomaten plantje. heel leuk, heb ze net gepland in me potjes. nu hopen dat ze het goed gaan doen.

liefs  

@blondje83

Het gaat tot nu toe goed, nog geen rode duivels te zien !!
Maar ik moet ook zeggen dat toen ik de vorige keer met de pil was gestopt mijn cyclus uiteen liep van 28 t/m 34 dagen, dus afwachten.
Als er geen rode duivels aan komen dit weekend, dan maandag testen.
Spannend !!!
Ik weet dat als je testen in huis hebt liggen dat het erg moelijk is om te wachten

groetjes mama2006

@missdreamer
Wat k..... van de zwangerschapstest, maar zou gewoon wachten op de bloedtest.
Misschien ben jij een van die personen die traag het HCG hormoon aanmaakt !!!

Even weer een berichtje vanuit het Westen van het land.

Dag mama2006, spannend testen maandag! Dan weet je wel waar je aan toe bent, lijkt me ook wel fijn.Die vage klachten zijn niet prettig.

Joyces, fijn de regelmatige cyclus, natuurlijk niet als het daarvoor met spanning en intens verdriet te maken had. Aan de andere kant hoor ik meer mensen positief over de etos pillen dus ik ga ze ook maar halen. Vandaag dag 46 enne helemaal niks. Zo kom ik er nooit!

Karin, hopelijk heb je een fijne tijd gehad, als je dit leest ben je alweer terug. Ja...voortekenen van een meisje, volgens mij zegt het niks hoor, maar goed, gokken blijft altijd leuk. Spannend, maar blijf positief, je bent zwanger!!

Jeetje, Missdreamer, wat balen. Ik haat dat, anderen bedenken zich niet dat daardoor iemand misschien een paar dagen in spanning moet zitten! Nou, sterkte dit weekeinde, en veel doen...leidt af.

He Blondje, welkom op de wachtlijst, misschien kom ik er morgen bij!

Testen jullie trouwens samen met je partner of alleen?

Mijn vriend zei net: je moet toch morgen ongi worden? Ik zei: ja, alleen een onregelmatige cyclus zegt niet zoveel. Morgen eerst die etos pillen halen, dan slik ik die anderen wel op als ik, misschien op een dag, zwanger ben.

Mijn ouders zijn terug van vakantie, dus morgen gezellig daar eten en voetbal kijken. Net het hele huis schoongemaakt en de vriezer ontdooid...ja je moet wat he.

Allemaal een fijne avond gewenst!

Terug
Bovenaan