mei stopper?? deel 2

Waar is kakkie eigenlijk gebleven? Volgens mij hebben we een tijdje niks van je gehoord. Gaat alles goed?

En Vlinder gaat alles goed met je zwangerschap? Bijna de echo, spannend hoor!

We hebben straks weer een hele rits op het wachtbankje, gezellig!

hoi dames,

hier ben ik weer ff.
hoe gaat het met jullie?

mooie dromen, spannend, een van de dagen je nod. hopelijk word je niet ongesteld. ik duim voor je.

en blondje,jij zit ook nog steeds te wachten? ook voor jou duim ik.

hier gaat het wat minder, voel me niet lekker. heb een lage bloeddruk 103/70 terwijl ik normaal 130a140/80 heb.
Ik voel me ook heel duizelig, en ben gisteravond ff op bed gaan liggen, heb van 8 tot half 11 geslapen, en van 12 tot 8. en nog ben ik moe en erg duizelig, heb gevoel zo weer in slaap te kunnen vallen.
weet iemand wat je tegen de duizeligheid kan doen?

liefs

Missdreamer34
He meid, sterkte.

Mooiedromen
Als ik test dan doe ik dat het liefst alleen, maar het vriendje wil het zoooo graag samen doen dus doen we het samen.

Wat duurt dat wachten toch lang. Nog zeven dagen...

Goedemorgen allemaal!

Bloemetje: Balen dat je je zo vervelend voelt... ik heb helaas geen tips tegen duizeligheid (heb er gelukkig haast nooit last van). Ik hoop trouwens voor je dat je plantjes gaan groeien, wie weet heb je wel een vruchtbare omgeving, als je snapt wat ik bedoel... hihi!

Karin: Je bent natuurlijk allang op vakantie, maar ik wens je wel veel plezier en hopen dat je straks met een klein buikje terug komt?! Blaas je een beetje mooi weer deze kant op?

Blondje: Spannend hoor meid, is het nog steeds rustig daar beneden? ik hoop voor je dat het raak is!

Mama2006: Voor jou ook spannende tijden, als de RD's niet komen: succes met testen maandag!

MissDreamer: Ik leef echt met je mee meid, ik hoop zo voor je dat je ondanks de thuistesten een positieve test krijgt van de huisarts, maar balen he? wat zijn sommige gasten toch ook niet meelevend... die snappen gewoon niet dat je het liefst NU wil weten of je zwanger bent ofniet en niet pas over 3 dagen!!!!
Ik duim voor je!

Tijgetje13: Meid wat lastig dat je zo verkouden bent... beterschap!

Alle nieuwe meiden hier: welkom hoor!

Iemand schreef over hyves... over een weekje of 5 laat ik wel weten wie er achter Vlinder zit... hihi, maar nu nog niet want niet iedereen weet nog dat ik zwanger ben..

Ik ga straks met mijn moeder de stad in om positiekleding te zoeken, heb een grote maat (broek 50), dus dat is er lastig om daar positiekleding in te vinden! maar we gaan op zoek! Jullie zullen wel denken: nu al???? Nou ik groei dus echt al behoorlijk, al zijn het op het moment mijn darmen maar goed, een buikje is er al zeker!
Donderdag voor het eerst overgegeven op mijn werk... echt balen!

Mijn uk is nu ongeveer 1,5 tot 2 cm groot he?? haha

Ik ben erg moe, gisteren naar bed gegaan om 21:15 en geslapen tot 8:00... en nog moe!

Vandaag gaan mijn vriend en ik het grote nieuws vertellen aan zijn moeder en broers... ben benieuwd!

Of wij enig idee hebben wat het worden zal? echt geen idee... ik heb geen moedersinstinct dat zegt: het wordt een....
Nee dat heb ik niet, dus misschien komt dat nog, maar het maakt me eerlijk gezegd ook niet uit! ik ben er zowieso hartstikke blij mee!

Dames ik ga weer verder, spreek jullie snel!

Kus Vlinder

@Bloemetje: die duizeligheid zou natuurlijk goed van die bloeddruk kunnen komen. Als dat zo is kan je er natuurlijk niet veel meer aan doen dan de dokter raadplegen, maar daar ben je neem ik aan al geweest omdat je de bloeddruk ook weet. Maar veel rustig aan doen lijkt me...als je duizelig bent kan je dat op de raarste momenten weer overvallen natuurlijk. Dus rustig aan doen, eerst gaan zitten ff wachten en dan opstaan bijv. Sterkte iig.

@1984Vlinder: Fijn meid dat alles goed gaat. 1.5 tot 2 cm hahaha, je kan je dat toch nauwelijks voorstellen he ? Leuk dat je positiekleding gaat kopen. Als je een buik aan t krijgen bent is dat idd t lekkerst. Geniet er maar lekker van, shop till you drop zou ik zeggen hahaha...hoop dat t voor ons allemaal gauw zo ver is!

Fijn weekend!

Dag allemaal,

Ik vrees dat de RD's in aantocht zijn want ik heb ineens pijnlijke borsten, en ze voelen zwaarder aan. Normaal is dat ook vlak voor de ongi. Ik ga wel zo langs de etos voor die pillen.

Balen Bloemetje, rustig aan, voldoende eten, niet ineens opstaan, niet heet douchen, hoofd tussen de knien, en vooral: naar de dokter, met name vanwege het stoppen met medicijnen misschien? Sterkte!

He Vlinder, veel plezier met het kopen van kleding! En we zijn benieuwd naar je ontmaskering op Hyves, hihi. Ja, ach hele kleine maten zijn ook niet makkelijk hoor, zo heeft iedereen wat. C&A had ook leuke kleding zag ik laatst en een miss etam? Nou succes!

x

Als je duizelig bent van de lage bloeddruk kun je het beste wat bouillon drinken, Bloemetje..

Hier gaat het wel oke, ik ben ongeduldig!
Drie dagen zeurderige pijn gehad boven het schaambeen. Had ik vroeger nooit! Het deed ook echt pijn als ik met de fiets over een bobbeltje reed.
Nu is het wel over. Wel zere tepels. Maar misschien had ik dat vroeger zonder pil ook wel, ik weet t niet meer.
Succes meiden!

hoi,

Door stoppen medicatie is het niet. ik ben er niet mee geminderd, heb het 1 dag geprobeerd en voelde me zo toen beroerd, dat ik dat niet heb gedaan.
maar, met deze medicijnen, heb ik al wel eerder gehad, had ik toen ook last van duizeligheid. maar niet zoals nu, en nu ik tijdje wakker ben, lijkt het ook ietsjes weg te zakken. maar niet veel. echt balen.
maar hoop dat het snel weer beter word.

vlinder, wat fijn dat je het al gaat merken, alleen balen van het overgeven op het werk? daar weten ze nog niet dat je zwanger bent? hadden ze het door dat je moest overgeven?

liefs

Terug
Bovenaan