mei stopper?? deel 2

Hallo!
Allemaal voetbal aant kijken?

En tje, voel je je al wat beter? En hoe doen je plantjes het?

En vlinder, heb je het al verteld? En heb je nog wat leuk ekleren kunnen krijgen?

Hier is de visite weer weg. Mijn schoonzus heeft een miskraam gehad en als alles goed was gegaan had ze nu ongeveer haar 2e kindje gehad. Nu zijn ze weer bezig en is ze net ongi geweest vertelde ze. Zou leuk zijn als we tegelijk zwanegr zijn! Is trouwesn wel moeilijk om niks te verklappen (dat we ook bezig zijn, bedoel ik).

Nou, veel voetbalplezier nog en welterusten!

Hallo allemaal,

Het lijkt me leuk om met jullie mee te praten! Ik ben in mei gestopt met de pil maar we zijn nog niet meteen begonnen met klussen. Juni zouden we ook eigenlijk overslaan, maar omdat we allebei geen zin meer hadden in comdooms zijn we eigenlijk in juni al een beetje begonnen.
We gaan nu voor de 2e. Ik heb al een zoontje van 3 (september wordt hij 4) en ben zelf 24.

Volgende week moet ik als het (niet) goed is ongesteld worden en heb nu een klein beetje last van mijn borsten en misselijkheid, dus ik ben benieuwd. Maar ik denk dat ik mezelf gewoon gek aan het maken ben!

Liefs Wen

Welkom Wen! Gezellig.

Hoe is het met jullie allemaal? Jammer van gisteren...
Ik heb een vraagje.
Heeft iemand van jullie ook zulke pijnlijke tepels gehad na het stoppen met de pil? Het is bij mij na ongeveer 2 weken begonnen en het blijft maar zo. Ze gloeien ook en zijn wat opgezet.
Ik kan me wel herinneren dat ik vroeger voor dat ik ongesteld werd gespannen borsten had, maar dit is totaal anders. Hoop maar dat ik eind van deze maand ongesteld wordt, zodat ik weet dat dat het in ieder geval weer doet na 10 jaar de pil. En dan kan ik vervolgens een beetje  uitrekenen  wanneer ik ovuleer.
Succes meiden!

hoi wen,

van harte welkom, spannend, nog een weekje. dat laatste weekje is altijd het zenuwslopende he.

julia, erg zere tepels heb ik niet gehad na stoppen met pil.
maar langs andere kant is dat ook moeilijk bij me. ik heb 5jaar geleden borstverkleining gehad, en tot op heden heb ik bijna geen gevoel in borsten.
en als vriend eraan komt dan doet het erg zeer. dus, hihi. geen idee.

heeft iemand trouwens een idee hoe dat met borstvoeding gaat na een borstverkleining?

groetjes bloemetje

Welkom Wen, zal ik je toevoegen op de lijst? Ik moet hem toch vanavond aanpassen omdat ik op het wachtbankje mag, tenzij vanmiddag de RD's komen.

Wat is je leeftijd, is het de 1e ronde, 2e kindje, en wat is je datum NOD?

Bloemetje, balen van de duizeligheid, kan het niet met oververmoeidheid te maken hebben?

Ik had trouwens wel ineens enorme last van pijnlijke borsten nadat ik gestopt was met de pil. Tijdens de pil had ik nergens last van, nu voel ik mijn ongi aankomen, met name de hele gevoelige tepels en spanningop de bovenkant.

Geen idee bloemetje, zou het uitmaken borstvoeding na een verkleining?

Ik twijfel of ik wel borstvoeding wil geven, maar goed, genoeg tijd me erin te verdiepen als het zover is, het zwanger zijn dan.

Iedereen nog moe van de voetbal gisteren?

xx

hoi,

mooie dromen, ik weet het niet, heb nu al als mijn vriend aan borsten komt soms best pijn, ik kan het echt niet meer verdragen. al zou ik het wel erg jammer vinden om het niet te kunnen doen. als alles nog op zijn plaats ligt, haha, als daar niet aan is geweest, wil ik het misschien wel gaan proberen, wie weet lukt het wel.
maar ik ben bang dat het niet gaat. wel erg jammer trouwens.

liefs.

@Wen: welkom hier, gezellig! Dus NOD volgende week? Ook spannend alweer....ik heb m morgen!

@Julia: ik heb idd ook zere tepels sinds ik geen pil meer slik. Ook idd een korte tijd erna, weet niet meer hoe lang. Ben half mei gestopt.
Zou dat met t stoppen te maken hebben dan? Het zogenaamde ontpillen? Ik was er ook al benieuwd naar namelijk...zou natuurlijk goed kunnen. Kan ik dat tenminste ook alweer een plaatsje geven. Heb verder geen zere/gevoelige/opgezwollen borsten.

@Bloemetje: ik heb 5 jaar geleden ook een borstverkleining gehad. Toevallig zeg! Ik heb aan de zijkanten van m'n borsten ook bijna geen gevoel meer, maar m'n tepels en de bovenkant van de borsten voel ik nog heel prima en heb dus ook zere tepels nu. Maar vermoedelijk dus van t ontpillen. De plastisch chirurg (ik was in Doetinchem) heeft me gevraagd of ik ooit van plan was om borstvoeding te gaan geven omdat dat wrs niet meer mogelijk was. De kans is namelijk errug groot dat ze de melkklieren geraakt hebben tijdens het opereren (volgens mij ivm verplaatsen tepels). Dat schijnt er bij te horen, risico van t vak zeg maar. Dus ik hou er heel erg rekening mee dat we geen borstvoeding kunnen geven. Vraagje: zijn jouw borsten ook weer gegroeid? Ik had een G-cup en toen naar kleine D gegaan en nu weer E/F (maar wel aangekomen na de operatie dus dat speelt ook mee denk ik)

jammer van t voetbal gister, maar vond Rusland echt veel beter! hey groetjes maar weer....

hoi wen welkom gezellig nog een dame erbij er stoppen er wel heel veel in mei
de lente is zeker begonnen we krijgen allemaal kriebels hihi

Vlinder ik ben benieuwd naar je ontmaskering en naar de echo
hoe die gegaan is spannend he voor het eerst je kindje zien
geniet er lekker van

Hoi bloemetje en tijgertje Ik heb zelf nog niets aan me borsten laten doen
Maar denk dat je eigelijk moet afwachten of je wel of geen borstvoeding kan geven
want de een kan het wel nog en een ander kan het niet
net zoals de een geen gevoel meer in de tepels krijgt en de ander het gewoon weer terug krijgt.het is zo verchillend.Ik wil als ik mijn tweede heb gehad mijn borsten laten liften
ben er nu al best zenuwachtig voor of het niet al te veel pijn gaat doen
en of alles goed gaat.Maar weet wel heel zeker dat ik het zou willen laten doen
 Hoe hebben jullie het ervaren.Hebben jullie veel pijn gehad?

julia ik hoor dat je snel weet waar de gespannen borsten vandaan komen
of het ontpillen is of het begin van je NOD Of misschien wel een zwangerschap ik hoop voor je op het laatse natuulijk.Maar ik hoop meer dat je straks uit de onzekerheid ben.Want  dat is echt  het ergste van alles die onzekerheid.

Ik kan zelf niet mee praten over ontpillen dat is bij mij namelijk al 4,5 jaar geleden  
Dus weet ik  dat niet meer.Maar ik weet wel dat het bij mij 14 maanden heeft geduurt voordat ik zwanger werd.Dus heeft best even op zich laten wachten
En als ik nu  me  NOD krijg krijg ik altijd een week van te voren gevoelige borsten en  twee of een dag van te voren krijg ik erg veel kramp in mijn buik en dan ruik ik het ook meestal een ongi lucht zeg maar dus dan weet ik genoeg.Oja en ik begin  dan altijd wat meer pukkels op mijn gezicht te krijgen.

Nou meiden ik hoop dat jullie snel zwanger zijn  
ik duim voor iedereen

Terug
Bovenaan