mei stopper?? deel 2

Hallo

Wat een weertje buiten, moet ik dadelijk werken.

Bloemetje: ben je al naar de huisarts gegaan met te lage bloeddruk en duizeligheid. Die duizeligheid komt denk ik van de lage bloeddruk af. Heb je misschien ijzer tekort??? Toen ik in indonesie was had ik dit in extreme mate, viel vele male flauw. kreeg daar toen antibiotica. Maar dat krijg je daar voor alles. Wat het nu geweest is weet ik niet. Ik zou het gewoon even bij de HA laten controleren.

Julia: Toen ik stopte met de pil heb ik ongeloofelijk veel last gehad van mijn borsten. Kon niet eens meer zonder bh lopen. Was erg vervelend, maar gaat vanzelf weer weg. Kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent. Dit had een vriendin van mij namelijk. Was net gestopt met de pil en ook zwanger (dit wist ze toen nog niet). Dacht ook dat pijnlijke borsten van ontpillen kwam.

Wen: Gezellig dat je mee komt schrijven bij ons.

Wat zitten er veel te wachten op positief nieuws. Ik hoop dat het voor jullie allemaal goed uitpakt. Duim voor jullie.

Wij zitten in de klusweek. Snap niets van mijn lichaam. Vrijdag had ik erge last van mijn onderbuik. Weet bijna zeker dat het de eisprong was. We hebben toen donderdag nog geklust. Vrijdag ging niet want manlief was niet thuis. Zaterdag na het voetballen ook poging gewaagd, maar mannetje had te veel bier op. Dus je kan wel al raden wat gebeurde. Ik baalde zo erg, had ik 's morgens nog last van, rot alcohol.
Zondag had ik erge slijmvloei. Het was doorzichtig en draderig. Meestal komt je eisprong dan er nog aan toch??? Toen maar zekere voor onzekere gedaan en geklusts.
Ik ben zo benieuwd, kan niet wachten tot 9 juli, dit klinkt nog zo ver weg.
Weet iemand hoe je cervixslijm eruit ziet als je eisprong al hebt gehad???
Hoop dat iemand antwoord heeft, want ben radeloos.

Karin: Hoop dat je leuke vakantie hebt zonder al te veel misselijkheid. Misschien in andere omgeving met ander klimaat dat je je dan anders voelt.

Ik wil zo graag op jullie allemaal reageren, maar kan het echt niet onthouden, volgende keer ga ik het maar eens op een briefje schrijven.

Moet zo werken, balen zeg.

Tot morgen denk ik of nog tot vanavond.

liefs joyce

Hallo

Ik wilde net de lijst opfrissen, door de mensen die wachtende zijn ook in wachtende lijst te zetten, maar met die nieuwe lijst weet ik niet hoe ik moet knippen plakken. Wordt dan namelijk een chaos.
Kan iemand mij uitleg geven?

groetjes joyce

@Joycer: Na de eisprong wordt het cervixslijm weer dik, sluit als een prop de baarmoeder af en wordt het voor de zaadcellen weer ondoordringbaar

is t dus doorzichtig en draderig zit je rondom je eisprong en daarna is t dus weer dikker en niet doorzichting maar wittig of gelig.
Sorry vergeten er bij te typen net...op t plaatje is t zo te zien rondom de eisprong.

Hoi Joyce, je kunt ook bij de laatste lijst op de 2 blauwe druppeltjes ernaast drukken en dan wordt ie automatisch gekopieerd, is de makkelijkste weg. Ik wil graag even tot morgen wachten voor ik op het wachtbankje ga, want vandaag kan het nog komen.

Net bij de Etos geweest maar de pillen nog niet gekocht, er staat echt op dat het niet voor de 1e 3 maanden van de zwangerschap is, zal dus vast wel teunisbloemolie inzitten voor regelmatige cyclus, en ik weet nu natuurlijk niet of ik wel of niet ongi wordt dus wacht dat even af, daarna koop ik ze.

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Mooie dromen
31
1
1
21-22

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama van Marijn
35
1
3
25/26

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
2
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2-6

Blondje        
25
1
1
18-6

Mama2006        
27
1
2
20-6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Joyce, je kunt de lijst ook gewoon selecteren door de muisknop ingedrukt te houden daarna kopieren en plakken. Je krijgt dan gewoon excel cellen te zien. Ik heb mama2006 op de wachtbank gezet, en die van mij aangepast, morgen verhuis ik, hopelijk, ook.

Eisprong, slijm....ik kan er niks over zeggen, ik voel geen eisprong en heb veel last van afscheiding dus nooit een idee wanneer de eisprong is, voel ook geen steken ofzo. Weet wel dat als de eisprong er is, je beter ervoor geklust kan hebben want het zaad blijft soms 5 dagen goed, en als de eisprong is geweest lukt het niet meer. Ja, het blijft een kwestie van geluk natuurlijk!

Nou, ik ga even naar het strand, het stormt hier en dan is het altijd een supergaaf gezicht. Tot later!

Terug
Bovenaan