mei stopper?? deel 2

Hey meiden,

Rian, van harte! geweldig nieuws zeg! Heerlijk om samen met je zus zwanger te zijn zeg, ik wens je man alvast wel veel sterkte toe.....

En mama van marijn, balen zeg, maar inderdaad, je kan nu vol goede moed naar de 2e ronde...

Hier nog geen rd's te bekennen, gelukkig maar. Ik hoop deze keer het wachtbankje wel te halen en natuurlijk door te schuiven.....naar het onderste plaatsje.....
ik zag dat ik nu bovenaan sta en ik ben nu al zo zenuwachtig voor vrijdag en dat doet er eerlijk gezegd toch wel een schepje bovenop. Ik heb namelijk echt geen flauw idee, de kans is zeg maar 50/50. Maar tijgertje en rian zijn elkaar al snel opgevolgd en als we in dat tempo doorgaan halen we er wel 6 bij deze maand

lekker positief blijven met z'n allen he meiden, wachten duurt al lang genoeg! (zeker de 4e week)

En alle andere meiden, ook succes met wachten, klussen en zwanger zijn. We helpen elkaar in ieder geval wel aan herinneren dat we het allemaal echt willen ook al zakt de moed of zijn we beroerd, dus tijdens de zwangerschap zullen we toch ook wel steun aan elkaar hebben...hopelijk zijn we snel compleet naar het andere forum....

liefs Leeuwtje

@Bloemetje: nee niet ongesteld geweest. 1e Dag laatste menstruatie was 27 april en 16 mei gestopt met de pil (een week te vroeg dus theoretisch zou ik net een eisprong gehad kunnen hebben en zwanger geraakt kunnen zijn volgens de VK) ik weet alleen zeker dat ik 9 juni een eisprong gevoeld heb en dat 'het' toen gebeurd is. De VK wilde t gewoon zeker weten en maken alsnog een echo. Wel prettig al zo vroeg een echo. En als ze wel gelijk heeft, weten we dat ook weer.

@MamavanMarijn: jemig wat erg mamavanmarijn! is de kans dan groot als je weer ongi wordt een paar dagen voor je NOD dat t een miskraam was? Of voel je dat gewoon....wat balen meid. Een hele dikke knuf van mij voor een beetje troost

@Mooiedromen: bij jou zal t nu toch ook spannend zijn? Of heb ik iets over t hoofd gezien? zou je trouwens (heb jou maar gebombardeerd tot hoofd lijst bijhouden) toe willen voegen dat ik dan 10 juli naar de VK ga? En wat wil je nog meer weten voor die lijst?

Verder hebben we t nu al een aantal mensen verteld. Iig mijn ouders en de moeder van mijn vriend gaan we denk ik morgen doen. Ze was er vanmiddag niet. M'n broertje weet t nu en twee goede vrienden (stel), m'n nicht en m'n tante. Ik weet dat t er best veel zijn maar ik heb daar wel goed over nagedacht. Ik ben nogal t type dat veel praat en dat ook nodig heeft. Zowel bij positief als negatief nieuws kan ik dingen niet vaak genoeg zeggen. Het is prettiger dan als er negatief nieuws komt dat ik dan niet 20 x iets tegen één persoon hoef te zeggen maar t ook tegen 20 mensen kan zeggen. Ik hoop natuurlijk dat ik dat allemaal niet hoef te doen. Ik had mn moeder en vader een boekje gegeven over grootouders en hun kleinkind. M'n moeder echt zo van: "ik heb niet eens een kleinkind!" ik weer zo van: "ja maar over 8 maanden wel...!" mama helemaal hysterisch hihihi...m'n vader was helemaal in de war geloof ik...die heb ik bijnan niet gehoord, alleen wat gestamel van...o ja, o uhm ok, gefeliciteerd...hahaha
Voor de rest natuurlijk allemaal leuke reacties...
Zucht...ja ik geniet er lekker van...ook al vin ik t wel spannend omdat t nog zo vroeg is allemaal maar ik geniet van elk steekje, prikje, misselijkheidje etc....

lieve dames ik hoop zo dat dit voor jullie allemaal straks het geval is....ik denk aan jullie en duim voor jullie

liefs

hoi rian

Wat super gefeliciteerd
nu kan je samen met je zus genieten
Wel rot voor je man hoop dat julie niet te veel kibbelen hoor hahaha
twee zwanger om hem heen die met hun hormonen op ze kop staan
geniet er lekker van

mama van marijn
Balen he ik weet hoe je je voelt heb het namelijk ook vorige ronde gehad
en had ook sterk het idee dat er wel wat was
sterkte meid ik weet hoe kut je je voelt ik leef met je mee
ik heb het nu wel een plekje gegeven en ga op naar ronde 2
hoop dat die meer gelukt brengt ik hoop voor jou ook

hier gaat het verder goed alleen hebben we nog niet geklust want het kwam er niet van heb gelukkig ook nog niet het idee dat de eisrong is geweest dus heb nog kansen
maar mijn vriend heeft nacht diensten gehad dus dan komt het er niet van he als hij er niet is haha en gister was ik heel misselijk en beroerd bah dus hoop misschien vanavond hihi

nou meiden succes met klussen
en wachtende hoop dat jullie snel uit de onzekerheid zijn
zwangeren geniet lekker van het kleine mensje dat in jullie buikje mag groeien
en meiden met de rd's hoop voor jullie dat de volgende ronde meer geluk brengt

JUNI 2008

Kakkie
24
2
1
-

Leeuwtje
24
2
1
27

Wen        
24
1
2
28

Schmetterling
23
2
3
28

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Julia        
31
1
1
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

T.C.
29
3
2
5

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
3

1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

21052007
25
2
2
19

Blondje 83
25
2        
1
25

Missdreamer

34

1
2
volgt

Wachtenden

Mama2006        
27
1
2
20-6

Mooie Dromen        
31
1
1
22-6

Zwanger !!!!!

VK

Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
10/7
volgt

Rian
26
2
2

volgt
volgt
volgt

hoi,

mooie dromen,
karin weet inderdaad echt niet wat ze leest als ze weer terug is.
hihi, maar wel leuk.

mama van marijn,
balen dat je nu al ongi bent, en te vroeg. dit had ik vorige keer ook, toen was ik twee dagen voor nod ongi en heel veel slijmverlies.
begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. je hoopt zo dat het raak is. dan is het elke keer weer ff balen.
op naar volgende ronde.

leeuwtje,
ik zit in spanning met je mee te wachten. hihi, elke keer als iemand nod heeft kom ik hier heel vaak lezen, ben zo nieuwsgierig dan. haha. niet erg he?
succes met wachten.

tijgetje,
het zou inderdaad kunnen dan. kan 9 juni ook niet een innesteling ofzo zijn geweest?
ach, nog ff wachten en dan weet je het, je kan in ieder geval lekker genieten nu.
wat lief dat je aan ons denkt en voor ons duimt.
maar 1 voordeel heeft het wel dat jullie eerder zijn, jullie kunnen ons de kwaaltjes weer vertellen, haha.
nou, ik ga vanavond maar weer eens oefenen denk ik. hihi. anders zal ik niet kunnen volgen.

liefs

He JMV, onhandig he soms die nachtdiensten, ik ken het!

Mama van Marijn, balen, maar goed, er kan maar beter een ongesteldheid zijn want dan weet je dat er een nieuwe ronde inzit. Als het zo heftig is en je hebt er een ander gevoel bij lijkt het me wel heel zwaar.

Balen bloemetje dat je je niet lekker voelt, hoop dat wat je nu kwakkelt straks allemaal wegvalt als je zwanger bent!

Tijgertje, datum is aangepast, alleen datum eerste echo kan er nog bij, weet je die al?

Schmetterling, ik heb je NOD verschoven naar 28.

Hihi hoofd lijst, nevenwerkzaamheden! Nee hoor, als het voor iemand niet handig werkt het zelf te doen geef je het maar door, en degenen die er handig in zijn: ga vooral je gang want ik kan toch niet alles bijhouden.

Tijgertje, klopt ik zit op de wachtbank!

Had gisteren enorm last van borsten, en ook zeurderige buikpijn maar het zet niet door. Ik wil gewoon ongi worden want dan kunnen we weer lekker doorklussen!

Volgende week dinsdag ben ik lekker een weekje weg, verheug me er al op.

Nou meiden, sterkte en succes allemaal. Ik vind toch dat het aantal zwangeren hard gaat hoor! Had ik niet verwacht, nou ik gun het jullie allemaal van harte.

x

He missdreamer, hoe is het nu? Op hoeveel dagen cyclus zit je nu dan omdat je nog niet ongi bent geworden? Ik ga als ik ongesteld ben eens aan de huisarts vragen of ik wel gewoon een eisprong heb, anders kan je jaren bezig zijn zonder dat er wat gebeurt. Ik ben volgende week met vakantie, maar wil daarna beginnen met temperaturen, dan zie je in ieder geval terug of er een eisprong is.

Mijn moeder vertelde nog dat ze van mijn broertje in 1 wee bevallen is....

Het vriendinnetje van wie het kindje geopereerd moet worden heeft in juli een scan en moet in september geopereerd, hun leven ziet er ineens anders uit.

x

hoi,

mooie dromen,
dat hoop ik ook, dat ik dan minder ga kwakkelen.
laatste anderhalf jaar loop ik met veel lichamelijke klachten. nou ja, veel. een paar, maar ze volgen elkaar altijd op.
heb vorig jaar pols gebroken gehad, toen heb ik tien weken in gips gezeten.
sinds toen heb ik ook hartkloppingen gekregen, en loop nu al paar maanden met lichte hernia. dus het schiet niet geheel op.
maar hoop dat dat snel weer wat beter gaat.

liefs

Terug
Bovenaan