mei stopper?? deel 2

Belt me vriend net en die zegt wat is er: ik zeg ik heb honger. Nu gaat ie op de weg terug van werk even een raspatatje pinda mayo voor me halen.....hihi dat duidt meer op een eetbui voor ongi dan op zwangerschap!!

Heb ook de hele tijd buikpijn, heel irritant, dus ga over 2 minuten patat eten! Heel ordinair op dinsdagavond, doe ik normaal niet hoor!

mooie dromen,

eet smakelijk. hihi, nu krijg ik daar ook zin in. haha, in een patatje.

liefs

@ Rian GEFELICITEERD!!!

wow en je was nog wel zo snel met de conclusie dat het deze maand niks zou worden...
helemaal super meid....geniet ervan!!!

@ mama van Marijn
balen zeg!!! ik zat vorige maand ook al op 24 dagen helemaal verrast op de wc...... wordt je er flink door overvallen, en als je dan nog het idee hebt dat het anders is dan anders dan is het helemaal erg!!
hoop dat je de volgende ronde meer geluk mag hebben!

Ha ha bloemetje, als je zin hebt in friet voel je je in elk geval ietsje beter mag ik hopen!!!

Wat heerlijk dat ons zwangerlijstje zo groeit..... houden zo!!!

voor nu allemaal slaap lekker!!!

@Bloemetje: tuurlijk denk ik ook aan jullie, da's toch t minste...wie weet helpt t toch? En alle vragen kunnen gewoon gedropt worden...ik heb vooralsnog geen plannen om naar t zwangerenforum te gaan daar ken ik toch niemand...dusss...of jullie moeten vinden dat ik hier niet meer hoor natuurlijk....snif snotter weeeeh....
Heb je ook nog een patatje gescoord of niet?! hihi, kreeg ook al zin in patat....

@MooieDromen: ik heb de 10 juli ook gelijk een echo....ik hoop dat ze dan ook al wat kunnen zien omdat we volgens mn eigen berekening nu 4 weken zwanger zijn en dan dus 7 weken. zij denkt dat we mogelijk gezien m'n laatste menstruatie dus, vier weken langer zijn...nou ja we zien t wel....
patatje lekker?! hihihi. overigens heb je ook wel lekkere trek en vreetbuien als je zwanger bent hoor...alleen krijg je ook rare dingen enzo, tenminste dat had m'n moeder wel...ik eet sowieso bijna alles wat los en vast zit en heb regelmatig vreetbuien dus ik merk geen verschil...wel dat ik t gevoel heb eerder vol te zitten....vreemd bedenk ik me dan nu...o ja en m'n borsten beginnen nu ook aan de zijkanten zeer te doen, beetje spierpijn of zo...heb ik sinds vandaag...

nou slaap lekker allemaal...ik ga t proberen...maar slaap erg onrustig en veel...

tot snel...knuf

Hallo!!

Bedankt, mooiedromen, dat je m'n NOD hebt verandert!!

En, lekker patat gegeten?? Krijg  nu al honger!

Ik voel me  nu iets beter, nog steeds moe en bij vlagen misselijk. En mijn tepels gloeien/tintelen, heel vervelend. Maar geen hoofdpijn meer. (nog niet)

Nou, ga even bij mijn man kijken. De beesten worden vandaag geent. Kijken of ik nog kan helpen.
Allemaal een fijne dag!!
Liefs,

Hihi, wat je los kan maken met een patatje he! Ik ben er zelfs voor naar beneden gerend om het van mijn vriend aan te pakken (is nooit parkeerplek in de wijk). Het was HEERLIJK.

Ik stond vanochtend op de weegschaal en ben ineens een kilo lichter heel vreemd.

Ik zei al tegen mijn vriend: je vraagt nergens naar en ik heb stiekem getest. Hij zei: echt niet want anders had je het al gezegd en je bent nu drie dagen over de datum van je ongi heen. Oke, oke.....

Tijgetje, TUURLIJK blijf je ook gezellig bij ons! We volgen je op de voet hoor! Spannend de eerste echo!

En Schmetterling, jou nod komt ook dichtbij, ik duim dat ie wegblijft.

Nou, ik ga even naar de bieb en de winkels.

doei doei

ik wordt helemaal gek hier en ik bied alvast mijn excuus aan voor 'vieze praatjes'   haha.....
gisteren had ik 's middags al een beetje bruinrode drupjes, maar later niks meer....dus ik denk dat ga ik maar niet opschrijven is toch niks, en op de 21e dag wordt ik heus niet ongesteld.....
Gisteravond een verdacht uitziend inlegkruisje
vannacht het bed uitgerend omdat ik durfde te zweren dat ik ongesteld was geworden......niks dus...

vanochtend ook niks maar toen ik wakker werd wist ik al zeker dat ik ongesteld was......niet dus...
vanochten inmiddels al 6  x naar de wc zeker wetende dat het nu echt was.............niks!!!
en steken en kramp..... die heb ik normaal echt niet als ik ongesteld moet worden en het is ook altijd bij mij in 1x hupsa ongesteld.................
ik snap er helemaal niks van...
mijn nod heb ik op 1 juli staan en dat is een cyclus van 28 dagen., vorige keer werd ik op 24 dagen letterlijk overvallen...... het is toch te belachelijk voor woorden als ik nou op 21 al begin...?? en het lijkt nog niet door te willen zetten ook.....
ik heb nou zoiets van kom op dan!!! dan kunnen we weer overnieuw beginnen.....

wat zitten we toch raar in elkaar!!

zijn er hier nog meer met zo'n belachelijk korte cyclus?

@MooieDromen: fijn dat ik mag blijven en idd je hebt wat teweeg gebracht met je patatje...het was er een bijzonder tijdstip voor....ik heb dat ook met vreetbuien, dat ik in ene denk...mmm een broodje shoarma...lekker!!! gelukkig zijn die nog altijd laat open. Maar al lang niet meer gedaan, vroeger teveel....kon er echt voor m'n bed uit komen...errug he?

@Ester: helemaal niet erg die 'vieze' verhalen...tenminste vind ik dan. Zo kan je zo duidelijk mogelijk vragen stellen en wie weet herkennen we onszelf er ook wel in en zijn we blij dat ene ander het ook heeft.

Weet je trouwens zeker dat je een korte cyclus hebt? Kan je ook een innesteling hebben of is t niet wat deze maand? Ik had namelijk anderhalve week voor m'n NOD dus ook in ene buikpijn en voelde me niet lekker. Een week later testte ik positief. Ben sindsdien nog steeds niet helemaal lekker en ook nog steeds buikpijn. Lijkt op menstruatiepijn of eisprongpijn

Succes iig!

Terug
Bovenaan