mei stopper?? deel 2

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Blondje83      
25
1
1
20

Mooie dromen
31
1
1
21

Mama2006        
27        
1
2
20

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
1
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2/6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

Zo, volgens mij staat iedereen erop. Als je hem dus kopieert en plakt in het bericht dat je plaatst krijg je linksboven in 4 zwarte pijltjes, als je dan  1 keer klikt kan je aanpassen. Als je op de rechtsmuisknop drukt kan je ook een rij toevoegen.

Zit iedereen voetbal te kijken?

Hihi Daan, herkenbaar dat even afreageren. Mijn vriend werkt dan nog onregelmatig en is na een paar nachten ook niet meer helemaal zichzelf en als ik dan ook sago ben....wat niet zo vaak gebeurd maar meestal ben je het net tegelijk!

Ik had helemaal geen trek vanavond! Het is zo raar elke keer als ik iets voel " lopen" dan denk ik oh ongesteld....maar nog niks. Ik ben benieuwd! Van mij mag het komen, kan ik fris de 2e ronde in.

Morgen lekker vrij. Ik ga een ring uitzoeken, we zijn 5 jaar samen, maar ik kan maar geen leuke vinden....

Als ik straks zwanger ben, sta ik nog wel open voor boekentips...euh Karin jij weet vast wat wel en niet informatief is!

Mijn vriend siste gisteren: haal je favorieten nou eens uit beeld! Mijn ouders waren er en die wilden iets op de pc bekijken.....

Nou, fijne avond allemaal.

Wens voor 3...wat een link zeg! Ach het kan altijd erger denk je dan maar. Ik ben vrij slank en dat zegt niks over dikker worden tijdens een zwangerschap maar ook als je slank ben ben eraan gewend en valt het daarna tegen als er veel bijkomt. Maar goed, dat wordt dan actie.

Haha, ja dat je dan nadenkt he over volgend schooljaar! Ik wil een cursus volgen via werk, heel duur, maar wacht dus even af hoe het deze maand zit, want de cursus bestaat uit 6 delen over een half jaar heen, en beetje zonde als ik dan ineens zwanger ben!

Oh ja, gaat iedereen op vakantie? Vlinder hoe zit het met jou huwelijksreis?
Wij gaan wel weg, maar hebben voor het eerst een annuleringsverzekering voor de boot, bij complicaties zwangerschap kan je annuleren. Zou ik normaal nooit opgelet hebben.

Zag ook dat basiskosten bij poliklinische bevalling vergoed worden.

Willen jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen? Oke...eerst zwanger worden maar soms denk je ook al verder he!

Als Miss dreamer nu zwanger is, en we hebben elke maand 1 zwangere meer dan zijn er nog 3 gelukkigen over voor deze maand!

Missdreamer, we duimen voor je!!! Spannend morgen naar de dokter. Wat lijkt me dat raar een negatieve test maar wel 2 weken over je menstruatie heen. ik duim!!

quote: mooiedromen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 21:14:40'));

Naam
Leeftijd
Ronde
1e/2e/3e kindje
NOD
Uitgerekend
VK
Echo

JUNI 2008

Blondje83      
25
1
1
20

Mooie dromen
31
1
1
21

Mama2006        
27        
1
2
20

Kakkie
24
2
1
-

Tijgetje
35
2
1
23

Mama Marieke
22
1
3
26/28

Leeuwtje
24
1
1
27

Schmetterling
23
2
3
29

Rianne
26
2
2
29

Breezer
22
1
1
29

JULI 2008

Jajo
29
1
2
1

Ester
27
2
1
1

Willemijn
33
1
2
2

Snoopy
35
2
1
3

Daan
26
2
1
4

Sunlover
33
1
1
4

Luus
29
2
3
7

Wens voor 3
30
1
3
7

Knorretje
27
2
1
8

Joyce
25
2
1
9

An1974
34
2
2
9

Bloemetje
22
2
1
9

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

21052007
25
2
2
19

Wachtenden

Missdreamer        
34
1
2
2/6

Zwanger

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

4-2-2009
7/7
7/7

Vlinder
24
1
1

9-2-2009
2/7
1/7

SIMPEL, sorry worden jullie al gek van me?

Als je het schema aan wilt passen druk je gewoon op die KLEINE waterdruppeltjes rechts ernaast: hier staat: reageer op deze tekst, dan krijg je meteen het schema, en hoef je niks te kopieren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie ze nu pas........

@Schmetterling: kan t niet je eisprong zijn geweest? Je NOD is 29 min 14 dagen is de 15e dat was afgelopen weekend...misschien eisprong dan
leuk dat kids daar zo heerlijk op kunnen reageren he. Ik heb twee stiefkids en ik ben zo benieuwd hoe zij gaan reageren als we zwanger raken en t vertellen...

wat vakantie betreft: we gaan ongeveer 8 km hier verderop op een boerencamping...zo dicht bij huis (wel makkelijk met de katten en als t baggerweer is) en we hebben van t weekend de tent net opgezet en dan blijft ie een week of 6. helemaal prima.
en de rest?

@missdreamer: lees dat je morgen naar de dokter moet? heb dat denk ik over t hoofd gelezen...sterkte/succes morgen. Ik was overigens vorige keer ook dikke twee weken overtijd ook drie negatieve testen gehad en in ene m'n eisprong gehad. Was net gestopt met de pil, wrs daardoor niet ongi geworden...bij jou ook misschien t geval? of te weinig HCG? Succes iig meis

1 dag niet geweest en meteen zijn er 60 berichtjes die ik nog moet lezen, gaat hard hier!

Aan het eind van vaderdag bleken mijn ouders een k*t-mail te hebben gestuurd en daar was ik toch wel van streek van. Flink liggen piekeren en toen ging ook Christian nog spoken, dus maar 4 uur geslapen. Pfff, ik was toch brak! Duizelig, trillerig... Ben toch maar gaan werken en als zombie door dag gekomen. Nu gelukkig weer een beetje bijgekomen en gedoe met mijn ouders van me af kunnen zetten.

Vandaag personeelsuitje gehad, was erg leuk en lekker weer! Beetje verbrand, ha ha! Zat met een collega te praten, kwam het gesprek op zwangerschapshormonen, oei, ik moest echt moeite doen om mijn mond niet voorbij te praten. "Ja, daar HAD ik ook last van." zei ik lachend, maar eigenlijk is het dus HEB!  Ben verder niet misselijk meer geweest, voel me behalve vermoeidheid redelijk goed. Maar ik hou er rekening mee dat ik morgen of overmorgen weer een slechte dag heb.

Vlinder, meid, wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde!! Dan heb je alle moeite niet voor niets gedaan, he! En heerlijk om het te kunnen delen, he. En dat je nu geen uitvluchten hoeft te verzinnen en dat allesverklarende zinnetje mag zeggen: "Tja, ik ben zwanger." En succes met sparen, hi hi. Ik voel me een echte 'zeikerd', de dagen dat ik thuis ben passen niet in 1 bokaal ...

Mooie dromen, ik hoop dat keelpijn en andere ongein snel weg is! Ik ben ook aan het snotteren de laatste 2 dagen, maar het is net alsof het niet echt wil doorzetten, dus misschien is het wel hooikoorts... Ik ben trouwens nu dus boekjes van Daphne Deckers aan het lezen, geboorte van een moeder en geboorte van een gezin. Zijn vooral leuk, met herkenbare anekdotes. Wat betreft informatief, ik ben toen naar de boekenhandel gegaan en heb een uur voor de kast gestaan en alle zwangerschapsboeken doorgebladerd, ha ha! Mijn keuze is toen gevallen op "Jouw zwangerschapsbijbel" van Anne Deans. Dit vond ik het mooist en overzichtelijkst. Ik heb hem inmiddels al 10 keer weer van de plank gepakt, alleen om even lekker te zwijmelen, ha ha! En mijn tip tav zwangerschapstests, gebruik er een die rood kleurt ipv blauw, dat contrast zie je namelijk veel beter! (van sensitest.nl en kruidvat waren rood)

Leeuwtje, nog even over het slijm, dat komt echt voor de eisprong, dat weet ik zeker! Want zodra de eisprong geweest is, zit de baarmoeder na 12-24 uur weer 'potdicht' voor de zaadjes. Het is in principe een teken van vruchtbare dagen. Maar 47 uur werken, heftig hoor. Daar weet ik alles van, ik had een 50-60 urige werkweek toen ik zwanger raakte van Christian. Combineert erg slecht, helaas. Mede daardoor heb ik een erg zware zwangerschap gehad. Wat zijn je plannen als je zwanger raakt?

Rianne, wat een verrassing dus voor je zus! Poeh, heftig hoor, als de vader er niets van wil weten. Maar fijn dat jullie het allemaal positief inzien en dat ze familie zoals jullie heeft waar ze op terug kan vallen! Ik hoop dat jullie idd snel samen zwanger mogen zijn...

Wensvoor3, dat rekenen... hier ook helemaal schuldig, . We hadden om die reden aanvankelijk het plan om in juli voor het eggie te gaan, maar de kriebels kruipen waar ze niet heen kunnen gaan, he? Mijn man zei nog begin mei: "Als we er nu voor gaan en het is raak, dan wordt het rond de verjaardag van Christian. Zullen we niet nog 1-2 maandjes wachten?" Ik kon echt niet meer wachten en zei ik tegen hem: "Ach, het is toch niet in 1 keer raak!" En daarmee trok ik hem over de streep . En nu, tja... ha ha!

Schmetterling, ik hoop dat je je dochters snel ter wille kunt zijn, ha ha! Hup, aan de slag .

Missdreamer, poeh het duurt nu wel lang he? Ga je nog iets ondernemen? Toch ontpillen dus? Denk aan je, hoop dat het snel komt!

Breezergirl, welkom, en nee, je bent echt niet de enige. Ik heb vanaf 7 dagen voor mijn NOD al dingen gevoeld waarvan ik dacht: misschien ben ik wel zwanger!! Ik maakte mezelf er bijna gek mee, ha ha, en mijn man helemaal! Die zei, je bent wordt straks gewoon ongesteld, je hebt die klachten toch wel vaker voor je menstruatie? Maar goed, ik raakte het gevoel niet kwijt en toen uiteindelijk bleek het gewoon zo te zijn...  Dit keer vond manlief het niet erg dat ik weer eens gelijk bleek te hebben... Ik duim dus ook voor jou!

Mama2006, ook welkom! Hoe is het nu met plasklachten? Ik had die ook voor mijn NOD en ik bleek dus toch zwanger... Erg spannend dus!!

En ook welkom voor Julia76 en mamaMarijn natuurlijk .

Terug
Bovenaan