He Tijgetje, ik snap wel dat je een stapje terugdoet, en dat het voor je gevoel gewoon spontaan moet blijven. Ik moet zeggen dat ik als ik werk er uberhaupt niet aan denk, alleen nu omdat ik denk, wordt ik ongi of niet, en dat leidt af. Ik ben er sowieso niet heel erg mee bezig maar heb dat nooit gehad. Sommigen weten op hun 14e al dat ze moeder willen worden, bij mij was dat ietsje later! Ik vind het alleen wel fijn af en toe mijn verhaal kwijt te kunnen en ook gezellig hier!
Karin, lekker naar de Vogezen. Hoe moet dat nou zonder jou hier op het forum? Dat zal wel verrassing zijn dan wie je nog meer vergezellen met het zwanger zijn. Naar op die manier met je ouders moeten omgaan, hier in het kader van mijn broertje ook niet altijd makkelijk, en ik ken het nare gevoel dat je gewoon helemaal bekruipt en vasthoudt, duurt bij mij dagen voor zoiets weer weg is. Ik moet leren dat een ander zelf soms iets moet oplossen maar het liefst tover ik de hele wereld gelukkig! (en ik maar regelen en organiseren).
Nou dames, spannend allemaal, ik ga slapen. vriendlief zei al: ben je nog wakker (was eengezingswoningen naar hem aan het mailen) je bent zeker vrij morgen, euh jaa!! Normaal ga ik dan nog werken maar morgen lekker niet!