mei stopper?? deel 2

hoi,

mama van marijn,
gek is dat hoor, heb twee dagen terug al getest, maar nu kan ik opeens wel wachten.
weet niet hoe dat komt
tot op heden nog steeds niets.
heb wel wat buikpijn,maar dat heb ik al hele week, met momenten, de ene keer heb ik het wel, de andere niet.
ik ben alleen bang dat ik toch ongesteld ga worden. en als dat zo is dan baal ik deze keer heel erg.
ik merk namelijk dat me darmen gaan rommelen, en dat doen ze vaker vlak voor ongesteldheid. en die buikpijn. maar ja, dat hoeft niet te betekenen dat ze eraan komen.

dus, we blijven wachten hier. ook voor jou word het spannend he.

liefs

Hoi dames,
hier ben ik weer ff. even van me afpraten.
ik ben nog niet ongi, maar ik denk dat het er erg snel aan zit te komen.
heb echt buikpijn nu. ben er beetje beroerd van. dus ik denk dat het deze maand dus niets word.

liefs

hoi dames

ik heb sints gister ontzettend veel pijn in mijn borsten en mijn onderbuik is erg zeurderig heel vaag gevoel en heb het ook in mijn onderrug.Zou ook begin van mijn menstruatie kunnen zijn maar kan ook wat anders zijn.En dat is zo moeilijk.En dan voel je je toch best alleen want ik ben toch echt de enige die het voelt en die zich dan gek zit te maken.Echt moeilijk.Gelukkig heb ik jullie kan ik toch nog mijn ei kwijt en jullie begrijpen me tenminste
zo dat wilde ik ff kwijt

hoi
bloemetje en jmv wat spannend!!! ik blijf voor jullie duimen hoor meiden en check extra vaak het forum want op zijn minst 1 van jullie moet toch geluk hebben?! (allebei is nog beter natuurlijk)

en mamavanmarijn voor jou ook een zenuwslopende week dus aaaaaaaaaaaaaaaaarghh

spui maar lekker allemaal uit hoor meiden, doe ik ook!
valt alleen nu even nog niets te spuien. hoop dat ventje lief straks nog een beetje energie over heeft, dan zal ik hem weer even verleiden (hopelijk heeft ie niet meteen door dat het nu op het moment vaker is of winnen de mannelijke hormonen, want hij wil niet gepland klussen....) hahaha

zal eens even kijken of mijn hyves inmiddels geacepteerd is..
suc6 allemaal meiden!

ook de klussers, wachtenden en natuurlijk de zwangeren!

sunlover en T.C. !!!!!weten jullie al iets?!
(ben niet nieuwsgierig hoor, wil het alleen graag allemaal weten...)

ehhhhh, sorry knorretje, jij staat nog niet op het wachtbankje zag ik, maar hoe is het met jou? heb je al een beetje duidelijkheid?

hai hai allemaal

Wauw weer wat zwangeren erbij gaat lekker
GEFELICITEERD MEIDEN

voor mij komt het wachten ook steeds dichterbij spannend hoor
De vorige keer was ik 1 dag eerder ongi ben benieuwt of dat nu ook
gebeurt dat zou inhouden dat ik morgen al kan worden....
Ook nu voel ik nog geen ongi opkomen wel denk ik steeds
dat ik me   hetzelfde voel als bij me dochter soort van ongi
steekjes maar je voelt duidelijk het verschil vreemd....
en niet te vergeten gevoellige tepels ook nog...

Maar ja bij de vorige ongi voelde ik ook niks ( ook geen steekje zoals nu)
werd ik sinds hele lange tijd s'avonds ongi werd ik vrijwel nooit
altijd s'ochtends meteen met opstaan na de wc en ja hoor ongi ..

Dus kan er niet echt van opaan nu...
morgen dus dag 27 van de cyclus

DUIM DUIM DUIM

jeetje bloementje dat zou ind mooi balen zijn als het nu doorzet...
ik moet zeggen dat ik voordat ik stopte met de pil het ook altijd aan
voelde komen iets van hoofdpijn of krampen enzo maar tot nog
toe ook nu niks van te merken...
En jij voelt je darmen op spelen
Ik hoop voor je dat het weg blijft....

ik vind het wel knap dat je nog niet getest heb weet niet hoelang
ik het nog vol hou als ik zondag niet ongi ben dan test ik zowiezo
die zondag nog ...

En dan MAANDAG lekker midweek centerparcs mis... wel lekker
zwanger op weg lijkt me superrrrrrrrrrrr

Veel liefs 2105007

pfff ff weer paar daagjes niet geweest....maaaaan wat lezen!!! hahaha...weet zo ff niet op wie ik allemaal moest reageren. Las nog wel iets over wanneer een echo. Ik had met  7 weekjes dus een echo. Die is dan inwendig en we hebben t hartje zien kloppen. Gyn was dan ook heel tevreden en had verder geen angst voor alsnog een mk. Hij gaf aan dat er nu net zoveel mis kon gaan als dat je de echo na 12 weken krijgt. Als t hartje maar klopt...nou wij iig heel blij. Maar t kan dus al heel vroeg. Ik denk alleen dat ik m gekregen heb omdat ik een medische indicatie heb.

Verder las ik nog iets over de nekplooimeting. Dat hebben ze ons idd ook gevraagd. Ben t er mee eens dat je er toch ook wel over uit moet zijn wat je dan met de uitslag wilt. als j t kind hoe dan ook wilt hebben zou ik niet het risico nemen om een vruchtwaterpunctie te doen. Volgens de gyn was er een kans van 1 op 250 dat er dan was mis ging door die punctie. Wij zijn er nog niet over uit maar kans is groot dat we t wel doen.

Bloemetje: ik hoop dat t raak is. ik had ook buikpijn weet je nog? sterker nog, ik dacht dat ik zwaar de griep te pakken had....dus. Ik duim voor je en hoop dat t raak is.

j_m_v: heb me ook aangemeld bij de hyves, dan weet je dat....geloof dat dat bij jou was?

verder geen nieuws hier....tot snel dames...en klus ze en sterkte met wachten en testen etc...

liefs

Terug
Bovenaan