mei stopper?? deel 2

Hallo Allemaal,

wat een hoop zwangeren deze maand, allemaal gefeliciteerd , helaas zijn voor mij de rd's vanmiddag gekomen
we zijn vandaag 2 maanden getrouwd en ik dacht als hij vanmiddag thuis komt gaan we samen testen, dat zou toch een leuk kado zijn. Helaas kwamen de rd's een half uurtje voor dat hij thuis kwam dus toen hoefde het niet meer.
en ik had toch wel goede hoop want het afgelopen jaar heb ik geen langere cyclus gehad dan 27 of 28 dagen en vandaag was dag 29. maar met die spanning hou je het ook wel tegen denk ik en ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat lukt dus echt helemaal niet
ik ga mezelf maar weer in de nieuwe maand zetten en aanmelden op hyves, mijn profiel foto is een trouwfoto, niet echt anoniem dus maar wel leuk!

liefs

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

21052007
25
2
1
11

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Bloemetje

22

3

1

9-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Mooie dromen
31
1
1

volgt
16-7
14/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

Wat is het stil hier?????
Ik heb eigenlijk ook niks te melden.  Het is voor mij nu dag 7. De dagen kruipen voorbij... Ik lees iedere avond wel mee hoor, maar heb niet iets interessants te vertellen.
Ik heb geen zin in klussen...
Ik verwacht mijn ovulatie rond 19 juli. Ga maar lekker slapen nu.
Welterusten allemaal alvast en voor degenen die nog fit zijn: succes met klussen!
Julia

He kletsdames

Mamma   van marijn: spannend is het he die periode, hoop voor je dat het raak is.

Daar heb ik nog niet eens over nagedacht, zo'n nekplooimeting. En al zeker niet als deze negatief is. Heb wel altijd geroepen; zou het heel oneerlijk vinden als wij gehandicapt kindje krijgen, ik werk al met deze mensen, mijn broertje is gehandicapt en mijn tante ook. Het is gelukkig wel niets erferlijks. Ik weet dat dit een beetje raar redeneren is, maar toch blijf ik erbij. Ik denk dan ik doe al genoeg voor deze specifieke groep mensen. Natuurlijk gun ik het helemaal niemand, hoop dat jullie allemaal een super gezond kindje mogen verwachten. Ik denk trouwens als het zo moet zijn, weet ik niet of ik het zou kunnen om het weg te halen. Ook deze mensen hebben recht op een gelukkig leven. Maar zou niet willen dat mijn kind voor grote deel van zijn  leven in een instelling zou moeten wonen.  
Hoop niet dat jullie het verkeerd opvatten.

Bloemetje: dat had ik ook dat ik eerst niet kon wachten met testen en laterna wel, toen ik het eigenlijk nog helemaal niet kon testen heb ik dit drie keer gedaan, en daarna niet meer. heb toen drie dagen gewacht en werd ongesteld. balen. Maar voor jouw heb ik goede hoop. Ik voor jouw zal ik duimen. En anders geven we elkaar een forumknuffel en gaan samen verder naar ronde 3.

JMV20: ook voor jou is het heel spannend, je begint nu ook heel erg op je lichaam te letten. Je voelt nu zoveel, waar je normaal niet zo op zou letten. Succes, ook voor jouw duim ik. Moet ik wel erg veel duimen, als er nog maar wat van slapen komt vanacht. hahaha

leeuwtje: jij in de klusweek. Ik denk dat je dat niet tegen kan houden, dat niet plannend klussen. Je bent er toch mee bezig, toch. manlief moet het maar gewoon goed vinden dat hij om de dag een pleziertje kan beleven. Wij hebben juist extra veel lol in die klusweek. Je bent toch onlangs dat het gepland is, heel vaak zeer intiem met elkaar. Veel plezier met klussen, dus.

21052007: Ook voor jouw spannend. Ga ik nog meer duimen. Succes meid met wachten tot een positieve test.

Knorretje: Wat balen, ik weet hoe je je voelt. Kunnen we samen toeleven naar 6 augustus. Ben wel op vakantie vanaf volgende week zondag. Maar zal zeker aan je denken.

Trouwens weet iemand misschien nog een leuke vakantieplaats wat niet verder is dan 600 km. Het liefste in frankrijk of luxemburg op de camping. We gaan met nog een stel vrienden, waarvan vriendin 6 maanden zwanger is. Iemand dus een leuke camping op een leuke plek?

Nu ga ik maar eens stoppen. Bij ons is het nu helemaal niet spannend want ben nog ongesteld. Moet nog even wachten om weer de klusweek in te gaan. Mijn mannetje ziet er al helemaal naar uit. hahaha

Slaap lekker allemaal, tot morgen denk ik.

Liefs Joyce

hoi,

nog niet ongi, en negatieve test.

aaaah, waarom doet me lichaam me dit weer aan.

maar, ik denk wel dat ze vandaag komen, rommelende darmen, had ik
gister ook al, en buikpijn, had ik gister ook al. en normaal heb ik dat
1uurtje voor in ongi word,maar nu dus al sinds gisteren.

pfff, deze maand is niet zo leuk met wachten. en dus inmiddels volgens mijn berekening overtijd.

dus nog steeds afwachten.

liefs

He bloemetje...

Wat balen he zo een negatieve test.. maar wie weet was het toch nog paar dagen te vroeg?.....

Hoop dat het alsnog positief is!!!!!!!!!
Hoop voor ons beide niet dat de regel geld "de eerste zullen de laatste zijn""

Volgens mij kletsen we hier al vanaf ongeveer het begin.... en boehoe nog niets..

Duim voor je! en alle anderen natuurlijk......

Fijne dag allemaal!

he,

balen bloemetje! Maar zolang er geen rd's komen is er nog hoop toch?

Net weer naar arts geweest. Ben wel 100 gram aangekomen! En het vruchtje is 4 x zo groot als vorige week. Zag er allemaal goed uit. Als ik 3 dagen later was geweest hadden we hartactiviteit kunnen meten, maar hij gaat op vakantie (2weken). Moet 7 augustus weer, ben dan 9 weken en 4 dagen. Krijg dan misschien wel een echo, want die doen ze tussen 9 en 12 weken. Ben benieuwd, maar moet nog 4 weken wachten! Duurt best lang nu, hahahaha!!

Ik heb geen nekplooimeting gedaan, bij beide niet. Heeft vk het ook niet over gehad. Ben ook jong natuurlijk.Ik wil dat geloof ik ook niet. We zien het allemaal vanzelf wel. Zwangerschap afbreken kan ik zowieso niet. Lijkt me erg moelijk om dat te moeten beslissen.

Wanneer willen jullie het aan de familie vertellen als je zwanger bent?
Wij zijn allebei eind juli jarig en houden dat de 27e. Ben dan 8 weken. Ik denk dat we het  dan vertellen. En als we op kraamvisite gaan de rest, die komen niet op onze verjaardag, want die zijn dan uitgerekend of al bevallen.

Hoe is het met de andere wachtenden? Weten jullie al meer?

Liefs,

Karin7926:

Wij gaan als het zover is voor een punctie en nekplooi. Wij zijn er beiden over uit dat we geen gehandicapt kindje willen. Ik vind dit trouwens wel een heel moeilijk onderwerp... Als er tijdens de bevalling of zo iets mis gaat, daar kan je natuurlijk niet voor.
Hoop trouwens dat je je snel een beetje beter voelt.

Bloemetje22 en 21052007:
Ik duim voor jullie!!

Terug
Bovenaan