mei stopper?? deel 2

hallo allemaal

Oh bloemetje wat een onzekere situatie nu. Negatieve test, nog niet ongi.
Maar ja, ook al is de test negatief. Als je niet ongesteld wordt is er nog altijd hoop! misschien toch te vroeg getest?
Anyway, ik denk aan je en ga duimen.

Hier geen nieuws. Hoeveel symptomen ik de vorige ronde dacht te voelen, zo stil is het nu. geen klachten, geen veranderingen, alleen een soort van spierpijn of stijve buik zeg maar onderin. Tja ..... weet het ook niet hoor.
Goede nieuws is wel dat ik een leuke nieuwe freelance opdracht heb gekregen dus ik kan mijn gedachten weer even verzetten. Dat leidt goed af en dan ben ik er niet de hele dag mee bezig. Des te eerder is het NOD daY!!!
nou fijne dag allemaal,

hoe is het trouwens met de andere wachtenden? nog geen nieuws??
liefs mama van marijn

hoi

tc,
we kletsen hier inderdaad vanaf het begin hier. dus, hoop dat wij ook snel volgen.
ik heb nog steeds niet echt het idee dat ik ongesteld ga worden, maar dat kan opeens op gaan zetten he.
dus we blijven verder afwachten.

schmetterling,
wanneer wij het willen vertellen als het zover mocht zijn.
haha, daar zijn we het nog niet over uit.
ik wil het graag aan ouders vertellen paar dagen nadat we het zelf weten, dit omdat als het fout gaat. je toch iemand hebt om erover te praten. en ik ook om vragen te kunnen stellen en te weten wat er allemaal met me lichaam gebeurd, wat ik moet doen e.d.
maar vriend wil dat niet. hij wil het pas na drie maanden en geen dag eerder.
maar ik ben nogal iemand die snel zenuwachtig is, en onzeker word over dit soort dingen. dat ik toch erg graag dit aan ouders wil vertellen, heb hem dat ook uitgelegd, en hij wil hiermee wel akkoord gaan. enkel vind ik dat je er beiden achter moet staan.

breezergirl,
je vingers al overuren laten draaien?
haha.

hier nog steeds geen ongi dus. ik zit nu op dag 28. morgen 29, en dat is langste cyclus tot nu toe. dus als ik zaterdagochtend nog steeds niet ongi ben, dan ga ik maar weer testen. al heb ik het gevoel dat ik het morgen toch wel word hoor. maar eigenlijk heb ik alle keren al 27, ten langste 27.5 half dag gezeten.

liefs

mama van marijn
gefeliciteerd met je nieuwe functie
dan heb je inderdaad ff aflijding
ik heb ook een beurs gevoel in mijn onderbuik erg vaag en het blijft maar en gaat niet weg dat gevoel.En verder heb ik licht gevoelige borsten maar ja dat kan een begin van mijn ongi zijn.En verder heb ik ook geen klachten tewijl ik de vorige keer toch meer had haha wat kan je lichaam raar doen he

bloemetje je houd ons wel erg in spanning hoor pfffff
ik hoop het zo voor je het is je erg gegunt
succes met de spanningen ik doe spannend met je mee haha

en over het vertellen tegen familie en vrienden ik weet niet meer wie het was
maar dat is toch een leuk moment om het te vertellen met de verjaardag
is toch speciaal verwachten ze nooit.succes met vertellen en wij willen hier heel graag weten wat de reacties waren natuurlijk.Als ik zwanger ben zal ik het wel vrij snel vertellen denk toch zeker wel binnen een week.Ben niet zo goed om zo'n groot nieuws voor me te houden dan floep ik het er toch wel uit.

mama van marijn,
wat leuk een nieuwe opdracht, weer ff afleiding, lekker hoor.
en succes met afwachten ook.
haha hou jullie inderdaad in spanning.

jvm,
ook spannend he, bij jou.
je gaat ons niet te lang in spanning houden he.

hier nog steeds gevoel dat ik ongsteld word, maar er komt maar niets. meestal heb ik dat uurtje en dan is het er. maar nu komt het maar niet door, heb echt een ongibuikpijn, maar het wil maar niet
pfff. wat is wachten ***.

liefs

He hallo,

ik heb me vorige week ook aangemedl voor de Hyves, maar nog geen reactie gehad. mijn hyves naam is jannekeen.....

Hey,,

en bloemetje? Nog steeds niet ongi? Hoop het zo voor je!!

Ik vind het ook wel lastig om mijn mond niet voorbij te praten, vorige week visite gehad en die gingen vragen wanneer nr.3 komt. Hopen dat je niet rood word en zeggen: weet ik nog niet, zien we vanzelf wel, hihihi! Ze moesten eens weten, hahaha! Maar ik vind het ergens ook wel leuk om samen dat geheim te hebben.
Ik denk dat we het de meiden laten vertellen. Die kunnen we het dan de avond ervoor (als er nog geen bezoek is) of 's morgens vertellen en als de visite er is kunnen ze zeggen dat ze een broertje of zusje krijgen. Lijkt me wel erg leuk! Ben dan trouwens 8 weken (als alles goed mag gaan natuurlijk)

Hoe is het met de andere zwangeren? Voelen jullie je goed? Ik wel, alleen beetje moe, maar dat is niet zo erg. Overgeven is eerger, hoop dat ik deze zwangerschap overgeefvrij blijf, hihihi.

En de wachtenden, al getest???

Groetjes,

Sorry, sta er wel bij

maar wat wordt het allemaal weer spannend voor veel mensen... Bloemetje, ik hoop voor jou dat je morgen toch echt wel meer weet.

Ik heb het al een aantal vriendinnen verteld en de ouders. familie meoten we nog even kijken wanneer. we weten wel hoe. hebben voor onze dochter een t-shirt laten maken met 'ik wordt straks de grote zus'  

gr.

Terug
Bovenaan