Ik voel me gelukkig vandaag weer een stuk beter, maar waarschijnlijk omdat ik (eindelijk!) een echt goede nachtrust heb gehad. Verder is mijn belangrijkste nieuws: boem, de buik is er!! Echt bizar, afgelopen maandag bij VK nog eigenlijk niets bijzonders, maar vandaag heb ik voor het eerst weer positiekleding aangetrokken en man, wat zit dat heerlijk! Echt een opluchting. Opeens heb ik geen taille meer en zaten mijn ruimste broeken echt heel ongemakkelijk. Voor mijn gevoel in 2 dagen komen opzetten. Nu zie ik er echt weer zwanger uit!
Ik wist wel bij een 2e gaat het sneller, maar dat ik nu 10 weken eerder mijn zwangerschapsbroeken zou aantrekken, dat had ik echt niet verwacht! Maar ben wel supertrots, hi hi! En tja, wat werk betreft, ik ga het maandag maar vertellen, want niemand zal geloven dat dit een paar 'vakantiekilootjes' zijn, ha ha! Vind ik ook een geruststellend idee, dan weten ze in ieder geval wat er speelt als ik me een dag zo slecht voel en me dus ziek moet melden.
Om dan even in te haken op het 'vertellen'-onderwerp. Ik was (en ben) daar heel simpel in: iedereen waarvan ik het fijn vind dat ze weten als het mis zou gaan, die krijgt het gewoon meteen te horen. Dus directe familie en goede vrienden weten het vanaf 5-6 weken zeg maar. Mijn werk en andere familie had ik ook wel weer willen wachten tot 13 weken, maar tja, als ik het niet meer verbergen kan dan houdt het snel op, he?
@Bloemetje, wat spannend allemaal! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je nu kunt wachten met testen. Dat kon ik ook na eenmaal een negatieve test... Maar toen de kwaaltjes echt de spuigaten uitliepen, kon ik me opeens niet meer bedwingen. Houdt moed uit mijn verhaal he? Het was pas na 10 dagen, de 5e test, die positief was... Ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt en 2 prachtige streepjes mag zien!!! Ik duim.
@Schmetterling, wat fijn dat je je goed voelt en tja, moe, daar ontkom je echt niet aan, he? Ik ben nu (tip van iemand) roosvicee ferro aan het proberen, misschien dat het iets helpt. Ik hoop dat iedereen leuk gereageerd als je het vertelt!
@Tijgetje, ja, fijn dat het hartje klopt he? Ik had ergens gelezen dat dit de kans op miskraam weer aanzienlijk verkleind, als er met 9-10 weken een kloppend hartje te zien is. Dat is altijd weer meegenomen!
@Mama van Marijn, gefeliciteerd met je nieuwe opdracht, hopelijk idd wat afleiding terwijl je moet wachten.
@Ester, oh wat vervelend van dat bloedverlies, poeh daar kun je echt onzeker van worden, lijkt me zo! Ik hoop dat het snel ophoudt en gewoon een gesprongen bloedvaatje of zo is! Helaas kun je idd niets anders dan afwachten... Heel veel succes!
@Jmv, poeh wat spannend, al die dingen in je lijf voelen en moeten wachten... Ik hoop dat je snel een positieve test mag vasthouden!
Aan alle dames die (helaas) ongesteld geworden zijn: balen en heel veel succes de volgende ronde!
Aan alle wachtenden: ik duim, duim, duim