mei stopper?? deel 2

Hoi JVM

Ik zag je berichtje en moest even reageren

Het klopt dat je daar inderdaad iets roze van kunt gaan plassen er zitten daar zoveel rode kleurstoffen in dus dat kan. Hoop dat je iest geruster bent

groetjes ramona

hai dames,
Ooh Esther dat is wel onrustig zo, moet bloedingen. Wat kan je doen he?
Alleen maar afwachten eigenlijk en dat is wel heel moeilijk in zo'n situatie. sterkte en succes ermee.
Hoe is het met de wachtenden? Ik moet nog 6 dagen tot NOD en ik voel helemaal niets. Ik heb wel sensitesten liggen die je nu al zou kunnen doen, maar ik vind dat nog wel heel vroeg eigenlijk. Dus ik laat ze maar even liggen tot volgende week donderdag.

succes allemaal
mama van marijn

hoi.

schmetterling,
leuk idee hoor om het zo te vertellen aan familie, door je kinderen het te laten zeggen? hoe voel je je? en merken de kids dat er wat aan het handje is?

mooie dromen,
wat lief van jou dat je zo aan ons denk.
wat leuk dat tandarts gelijk had. hihi,
wat screening betreft. vind ik ook erg moeilijk hoor. omdat te moeten beslissen, ik denk dat we daar echt over nadenken wanneer het zover is.
ik denk wel dat ik het hou, mijn vriend helemaal, die wil het dan niet laten weghalen, daar is hij zeker van.

ester,
balen dat je wat bloed verliest. kan je niet naar vk gaan dan? als je bloed verliest.
ik begrijp dat je hier erg onzeker van word.
ik hoop dat het goed blijft gaan
ik denk aan je

21052007,
nog niet ongi, er is nog hoop.
spannend hoor.
succes met wachten.

jvm,
spannend, nog een week.
ik duim voor je hoor. hopelijk zwanger meid. zou heerlijk zijn he?
succes met het wachten.

mama van marijn,
ook jij succes met het wachten.

Nou dames. hier komt het.
Ik zit op dag 29 nu, en jullie raden het al. ik ben nog niet ongesteld.
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, nu word het echt spannend hoor. dit is de langste dag tot nu toe.
Dus ik ga denk ik morgenochtend nog maar eens test doen als ik dan nog niet ongi ben.
Ik denk al hele week dat het komt. maar nee, toch niet.
29 dage is langste wat ik tot nu toe heb gehad.
heb al hele week buikpijn, nou ja, steekjes. heb ook nog steeds niet de echte ongesteldheidsbuikpijn die ik heb voor in ongesteld word.

Dus, dames. duimen jullie voor me?

Liefs

hoi ramona
dank je wel voor je reactie dat geeft idd een beetje rust

bloemetje wat spannend maak je het voor ons zeg
ik blijf duimen voor je heeeeeel hart

breezergirl hoe is het bij jou?
toch je ongi doorgekomen of was het een korte bloeding

jvm,
dank je.
ik weet echt niet meer wat ik moet denken.
heb nog steeds wel wat klachtjes, maar lijken nu deze dagen wat minder, maar misschien komt dat ook doordat ik nu wat vaker aan eventuele ongi denk.

liefs

Ik voel me gelukkig vandaag weer een stuk beter, maar waarschijnlijk omdat ik (eindelijk!) een echt goede nachtrust heb gehad. Verder is mijn belangrijkste nieuws: boem, de buik is er!! Echt bizar, afgelopen maandag bij VK nog eigenlijk niets bijzonders, maar vandaag heb ik voor het eerst weer positiekleding aangetrokken en man, wat zit dat heerlijk! Echt een opluchting. Opeens heb ik geen taille meer en zaten mijn ruimste broeken echt heel ongemakkelijk. Voor mijn gevoel in 2 dagen komen opzetten. Nu zie ik er echt weer zwanger uit!

Ik wist wel bij een 2e gaat het sneller, maar dat ik nu 10 weken eerder mijn zwangerschapsbroeken zou aantrekken, dat had ik echt niet verwacht! Maar ben wel supertrots, hi hi! En tja, wat werk betreft, ik ga het maandag maar vertellen, want niemand zal geloven dat dit een paar 'vakantiekilootjes' zijn, ha ha! Vind ik ook een geruststellend idee, dan weten ze in ieder geval wat er speelt als ik me een dag zo slecht voel en me dus ziek moet melden.

Om dan even in te haken op het 'vertellen'-onderwerp. Ik was (en ben) daar heel simpel in: iedereen waarvan ik het fijn vind dat ze weten als het mis zou gaan, die krijgt het gewoon meteen te horen. Dus directe familie en goede vrienden weten het vanaf 5-6 weken zeg maar. Mijn werk en andere familie had ik ook wel weer willen wachten tot 13 weken, maar tja, als ik het niet meer verbergen kan dan houdt het snel op, he?

@Bloemetje, wat spannend allemaal! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je nu kunt wachten met testen. Dat kon ik ook na eenmaal een negatieve test... Maar toen de kwaaltjes echt de spuigaten uitliepen, kon ik me opeens niet meer bedwingen. Houdt moed uit mijn verhaal he? Het was pas na 10 dagen, de 5e test, die positief was... Ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt en 2 prachtige streepjes mag zien!!! Ik duim.

@Schmetterling, wat fijn dat je je goed voelt en tja, moe, daar ontkom je echt niet aan, he? Ik ben nu (tip van iemand) roosvicee ferro aan het proberen, misschien dat het iets helpt. Ik hoop dat iedereen leuk gereageerd als je het vertelt!

@Tijgetje, ja, fijn dat het hartje klopt he? Ik had ergens gelezen dat dit de kans op miskraam weer aanzienlijk verkleind, als er met 9-10 weken een kloppend hartje te zien is. Dat is altijd weer meegenomen!

@Mama van Marijn, gefeliciteerd met je nieuwe opdracht, hopelijk idd wat afleiding terwijl je moet wachten.

@Ester, oh wat vervelend van dat bloedverlies, poeh daar kun je echt onzeker van worden, lijkt me zo! Ik hoop dat het snel ophoudt en gewoon een gesprongen bloedvaatje of zo is! Helaas kun je idd niets anders dan afwachten... Heel veel succes!

@Jmv, poeh wat spannend, al die dingen in je lijf voelen en moeten wachten... Ik hoop dat je snel een positieve test mag vasthouden!

Aan alle dames die (helaas) ongesteld geworden zijn: balen en heel veel succes de volgende ronde!

Aan alle wachtenden: ik duim, duim, duim

Hoi,

Karin,
Wat leuk, een buikje, en dat opeens na twee dagen, haha, heerlijk.
en positiekleding, zal inderdaad wel fijn zitten als alles begint te spannen en je buikje groter word.

Ja inderdaad, spannend. Pff, heb gevoel dat mijn broek ook strakker zit.
En normaal heb ik altijd ingetrokken buik als ik ongi moet worden, en soepel enzo.
Maar nu gevoel dat ik wat vocht in buik heb. heel raar. Of ik ben gewoon bijgekomen. haha, dat kan ook.
Maar ik wacht verder af. ik ga denk ik morgenochtend test doen.

liefs.

nou meiden.... .
ik sluit me weer helemaal bij jullie aan (nooit weg geweest, maar goed)

vannacht is het helemaal mis gegaan, hele nacht wakker gelegen met vreselijke buikpijn......vanochtend gelijk gynaecoloog gebeld en moest gelijk komen.
echo gehad en foute boel, het kan zelfs nog om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaan dus ik moest ook bloed prikken en dinsdag opnieuw terug voor een echo.....hoop maar dat dat het niet is want dan moeten ze het nog weghalen ook...

ik kom later nog wel terug op evt nieuwe nod en zo......

Terug
Bovenaan