mei stopper?? deel 2

hey,

bloemetje, hoe houd je het vol! spannend zeg!

en karin, heeft toch wel iets he, zo'n buikje! lijkt me heerlijk om zo'n buikje te hebben (heb ik ook een beetje, maar had ik nu liever niet gehad want er zit als het goed is toch echt nog niets in, haha)

over die testen, wij hebben wel besloten dat we geen kindje willen waarvan we vooraf al weten dat het echt iets mankeert. Ik heb met mensen met een beperking (maar nog heel veel mogelijkheden) stagegelopen en ken er diverse prive, maar het is voor ons denk ik gewoon te zwaar. Je houd toch je hele leven de zorg voor het kind en wie gaat er voor zorgen als we er zelf niet meer zijn? Want als het goed is overleefd een kind zijn ouders. En natuurlijk houd je voor ieder kind je hele leven wel zorgen, maar dan anders... Maar iedereen moet dit voor zichzelf weten, het is geen makkelijke beslissing.

nou, ik verwachtte vandaag eigenlijk mijn ei, maar merk er nog helemaal niet van. Misschien komt ie ook morgen pas denk ik dan. Gisteren en eergisteren nog geprobeerd vriendlief te verleiden, maar die was te moe! nou ja zeg..... ik zei dan moet je eens eerder mee naar bed gaan in plaats van achter die computer blijven hangen. (vandaar dat ik er niet veel achter zit, behalve wanneer hij er niet is.....)
ben dus ergens wel blij dat ik m'n ei (nog) niet voel, dan is er nog hoop. Nu heb ik lekker 3 weken vakantie (en hij dus ook) dus geen excuses meer, maar vanavond aan de  klus om het te vieren!! Maandag voor het laatst geklust, dus als m'n ei te vroeg was, is er ook nog een kansje.
Zo, dat ben ik weer kwijt.

Zijn er meer meiden hier waarvan de vriend niet gepland willen klussen of waarvan vriendlief 2/3x per week echt wel genoeg vind (want volgens hem zijn het maar fabeltjes dat mannen altijd wel willen......)?

Hopelijk brengt de vakantie meer geluk, maar mijn klusperiode valt er dus helemaal buiten, hooguit de allereerste en allerlaatste dagen.

Verder iedereen veel suc6 met wachten en klussen en met zwanger zijn en vertellen.

liefs Leeuwtje

ow ester wat vreselijk!!!!!! ik voel je verdriet en onzekerheid hier!
heel veel sterkte meid en vooral doen waar jij je prettig bij voelt op dit moment hoor, begrijpen wij hier allemaal best.
of je nu even jezelf liever terugtrekt of juist ieder half uur een berichtje achterlaat om het van je af te typen, doe waar jij je goed bij voelt!
Ik zal een kaarsje voor je opsteken

heel veel liefs leeuwtje

Ester:

Wat vreselijk zeg die onzekerheid.. Sterkte meid. Ik hoop dat het toch allemaal meevalt.
Ik zal aan je denken.

hoi ester
Wat naar voor je ik vind het echt jammer
dit klinkt nog allemaal zo zachtjes uitgedrukt maar heb zoveel gevoelens hier bij
ik kan het gewoon niet uiten.
ik hoop dat je er snel weer boven op bent van de klap
en heeeeel veel sterkte

karin wat super dat je nu een buikje heb dan ga je je echt zwanger voelen
deed je natuurlijk wel van binnen maar nu kan het ook van buiten
geniet er maar lekker van

Hoi

Ester, wat vreselijk. Wat balen meid.
Sterkte, We denken aan je.
Kom zo vaak je wil hier schrijven.
We zijn er voor je!!!

Leeuwtje, ik weet het persoonlijk niet of ik het zou kunnen hoor. je hebt er inderdaad erg veel zorg voor, voor zo een kind.
En hou het stilaan niet meer uit.
Ik word nu erg onzeker, ben ik zwanger of niet. Ik weet het echt niet meer. In de verste verte komt er nog niks aan. Heb ook nog niet de ongi buikpijn nu, gister had ik die wel.
Dames, ik hoop dat ik snel of ongi word, of weet dat ik zwanger ben.
Heb wel raar gevoel in buik, en op sommige plaatsen is buik hard.

waar zit baarmoeder ergens? weet iemand dat. weet niet waar ik dat goed kan voelen.

Liefs

Hoi,

Hier ben ik weer eens.
Net ongi geworden Baal er wel van.
Had toch goede hoop deze keer. Vooral omdat ik meestal op dag 27 ongi ben.
Maar het lijkt er dus op dat ik niet zo regelmatig ben als ik dacht.
Dus ga van volgende nod maar uit van 29 dagen. Dan is de teleurstelling niet zo groot.
Als je tussen 26 en 29 dagen varieert? ben je dan onregelmatig te noemen?
Of niet?

Het was enkel wel helder rood bloed(sorry).
Liefs

quote: knorretje1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2008 20:33:09'));

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

21052007
25
2
1
11

Mariska0808
21
2
1
12

JMV20
22
2
2
15

Mama van Marijn
35        
2
3
17

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

mama2006
27
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje
22
4
1
9

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Mooie dromen
31
1
1

volgt
16-7
14/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Ester
27
2
1

6-3-2009
gy17-7
???

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

Zo, ik heb mijn nod ook even aangepast. op cyclus van 29 dagen. Voorkomt de teleurstelling en in spanning wachten. Maar moet dus wel rekening houden met een langere week van klussen. gerekend op 26 dagen en eentje van 29 dagen.

Zo dames, voor mij was dus afgelopen maand geen vruchtbare maand.

Liefs

Hey bloemetje,

Balen joh dat de ongi gekomen is!

Mijn cycli waren: 27,25,25,32 dus dacht ook onregelmatig maar mijn verloskundige zij dat je tussen de 23 en de 34 dagen regelmatig bent!

Dus in jou geval dus gewoon nog regelmatig!
Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt!

Hier gaat alles goed, vanavond en morgen beetje bijklussen qua werk dan...
Morgenavond BBQ, ik hoop dat ze een beetje aan me denken?!

Nou dames fijne avond en tot schrijfse!

Liefs Vlinder

Terug
Bovenaan