mei stoppers??

Hoi allemaal,

Balen zeg dat dat posten telkens niet lukt!

Hoe zal het met T_C zijn? ben wel erg benieuwd!

Ik ga vanaf vandaag er even een midweekje tussenuit, lekker ff weg met mijn kerel, en dat in het begin van mijn vruchtbaarste periode! dus hopen flink te gaan klussen!!!
Het is namelijk ons korte zomervakantietje, omdat we pas weer vakantie hebben na ons huwelijk, eind van het jaar!
Ik zal erg aan jullie denken en hoop dat ik eind van de week lekker bij kan lezen en tikken!

Allemaal veel klusplezier en geniet lekker van de zon (nu het nog kan)!

Liefs Vlinder

hoi vlinder,

fijne vakantie, en veel klusplezier meid.
hopelijk kan je vrijdag goed nieuws van me lezen, haha maar weet niet niet goed,
vrijdag mijn nod.

liefs bloemetje

TC weet je al wat?

Fijne vakantie vlinder!

Bloemetje, lekker dat je vrijdag al kunt testen! Ik hoop echt voor je dat het meteen raak is!

Ik zit hier nu ook in spanning, ik heb sinds een dag of 3 allemaal "kwaaltjes", namelijk vaak misselijk, zeer gevoelige tepels, veel plassen, en een rare druk op mijn buik.
Vind het best moeilijk om geen test te halen hoor! Ik weet niet 100% zeker of de 20e echt mijn NOD is omdat ik een heel onregelmatige cyclus had al tijdens dat ik de pil slikte. Doordat ik vandaag om 7 uur al een schoonmaaktik had denk ik dat ik een dezer dagen al ongesteld zou moeten worden. Meestal ben ik namelijk 1 of 2 dagen ervoor zeer actief aan het schoonmaken!

Op moederdag zijn we naar mijn schoonouders en ouders geweest en zowel mijn eigen moeder als mijn schoonmoeder vroegen of ik soms zwanger was!
Ik zei maar gewoon, nou ik neem toch aan van niet! Ze vonden dat ik er zo zwanger uitzag. Heel apart, zeker omdat ze helemaal niet weten dat we een 2e willen. Na de eerste hebben we ook gezegd dat ons gezin zo compleet is.

Groetjes Rianne

Hallo allemaal! ook de nieuwelingen ... gezellig! Bedankt voor medeleven maar

Helaas..............  volgende NOD dag 7 juni......
Maar zie dat er voor andere ook spannende dagen komen zal voor jullie duimen...
Wat duurt een maand eigenlijk lang he.......... merk je nu pas...

Ga me toch wat meer verdiepen hoe het werkt Haha  of in ieder geval in de vruchtbare dagen....

Hebben mensen nog tips hihi en op naar de volgende ronde!

Hoi allemaal

Ik heb heel goed nieuws! Ik ben zwanger! Het blijkt dat ik al zwanger ben geworden toen ik de pil nog slikte en ben nu ongeveer  8 weken zwanger.
Ik was bij de huisarts voor mijn darmen en toen ze ging voelen aan mijn buik viel haar op dat mijn baarmoeder hoger zat. Meteen getest en ja hoor, zwanger!
Op  6 juni heb ik een echo om te kijken hoe ver ik precies ben.

Succes allemaal en ik hoop dat het voor jullie net zo snel lukt als voor mij!

quote: Rian81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2008 14:27:19'));

NOD-lijstje:

T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni

Wachtende:

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Hey meiden

Hoe gaat het met het klussen??

Watvoor merk foliumzuur gebruiken jullie?

Groetjes

Hoi Yasmin,

Van harte gefeliciteerd, super joh, terwijl je aan de pil was, Ik hoop dat ik een van de dagen ook zulk fijn nieuws kan melden.

Hoe kan ze voelen dat baarmoeder hoger zit dan?
Ik heb een zachte buik, maar ook gevoel dat er wat meer vocht inzit.
Ik heb echt geen idee.

Liefs.

Terug
Bovenaan