mei stoppers??

Yasmine, VAN HARTE, wat een schitterend nieuws. Alleen euh...al zwanger terwijl je de pil nog slikte? In jou geval prima nu natuurlijk, maar hoe kan dat?

TC, balen zeg, op naar de volgende ronde. Je kan op www.zwangerschapspagina.nl kun je onder calculator alles uitrekenen, mits het echt zo is dat de periode dan is, maar goed, proberen waard! Vooral met een regelmatige cyclus.

Fijne dagen bloemetje!

Yasmine, blijf je nog op dit onderdeel van het forum of stap je over naar uitgerekend in.....

Ik ga morgen starten als het meezit, manlief moet net morgen overwerken. wel mijn gemiddelde cyclus berekend en kom dan op meest vrucbtbaar volgende week, en...dan zijn we 5 jaar samen dus mooi moment het te vieren!

Sorry, fijne dagen Vlinder....ja Bloem en Vlinder....had drukke dag en lees het dan even snel. Sorry.

Foluimzuur, ik heb gewoon van Davitamon alles in 1, ben meteen klaar dacht ik en dat kan je ook doorslikken tot en met bevalling.

Ja, haha, af en toe namen uit elkaar is moeilijk, heb ik ook.
Maar ik heb ook wel fijne dagen denk ik. al word het hier erg spannend.

liefs

http://

Jaja, haha, ik heb er een banner op, enkel jammer dat je hem elke keer moet veranderen en toevoegen

Spannend!!! Hopen dat het gelukt is!!!

Euhm...hoe krijg je die banner erop, of is dat te lastig uitleggen?

Als ik iedereen zo lees baal ik wel van mijn lange cyclus, maar....ik heb nu gewoon vanaf mijn eerste dag ongesteld alles uitgerekend voor 28,35,47 en 40 dagen, dus dacht...als we daar "klussen" dan kan ik niks missen!

Ik dacht het is leuk als je zwanger bent om je aan te sluiten bij de maand waarin je uitgerekend bent, maar dat loopt maar tot december 2008, terwijl als je nu zwanger bent kom je al later uit, update dit forum dat niet?

He Yasmin! van Harte!!!!!!

Geniet er van.............

Bloemetje voor jou wordt het nu spannend he hoe voel jeje.....

Ik rook trouwens voor wie het vroeg ook nog max. 3 per dag maar kan het niet laten..
Weet wel dat het beter is om nu te stoppen juist voor je omgeveng helemaal stoppen en gierende hormonen is echt geen goede combi!!!!

Slik wel al gravitamon en sport regelmatig.....
Ga vanavond op kraamvisite dus de kriebels zullen wel weer omhoog schieten! haha  

Mooie dromen,
hoe je die erop krijgt, ik heb op zwangerschapspagina een banner gemaakt, en hier kan je die link inzetten en dan zet hij die erbij, dan moet je op euh, hyperlink/ mailto klikken, daar kan je die url dan plakken. Dan moet hij als het goed is die banner hier neerzetten.

tc, drie op een dag dat valt nog mee, het is beter zonder, maar als je gevoel hebt dat dat nu helemaal niet lukt, moet je dat misschien wat later proberen, leuk hoor kraamvisite, hihi, geniet er lekker van.

Hier word het idd spannend, buikpijn blijft, trekt iets naar onderen, en af en toe hardere buik blijft ook. ik weet echt niet wat ik moet denken, was er in het weekend erg veel mee bezig, maar nu wat minder. maar toch blijven de klachten.

groetjes

Hallo!

Ik ben ook net gestopt
Ik heb al 2 dochters en we gaan nu voor de 3e.
De 1e was niet gepland en bij de 2e was ik na 2 menstruaties zwanger.
Benieuwd hoe lang het nu duurt!
Veel succes allemaal!

Welkom Schmetterling!

Gefeliciteerd Yasmin! Met de pil zwanger worden is normaal niet echt fijn lijkt me, maar in jouw geval natuurlijk helemaal super!

Bloemetje, heb je niet heel veel moeite met inhouden om een test te kopen?
Ik kon me nu al niet meer inhouden. Heb de test dus alvast maar in huis gehaald, maar wel besloten om niet eerder dan de 22e te testen.
Ik moet zeggen dat het wel een beetje 'rust'   geeft om de test alleen al in huis te hebben, kan me nu wel behoorlijk inhouden om toch niet stiekem te testen .
Mijn man vraagt nu dagelijks of ik niet gewoon alvast een test kan doen, want we gaan  in augustus  verhuizen en voor alle kamers hebben we een bestemming, maar 1 kamer is nog leeg dus hij wil die ook alvast op papier indelen, zodat we het  op tekening aan de  familie kunnen  vertellen dat er een kindje komt!

Terug
Bovenaan