mei stoppers??

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi,
Ik heb me niet kunnen inhouden, net alvast geprobeerd, maar gaf aan niet zwanger, maar is ook 2/3 dagen te vroeg.
Nu maar gewoon verder afwachten.
vandaag zie ik aders op borsten wel duidelijker. en de buikpijn is nog steeds aanwezig.

Wij gaan in juni verhuizen, vriend zei als we volgende week weten dat je zwanger zou zijn, dan gaan we alvast de kamer schilderen, hihi. Ik hoop dat hij alvast kan gaan schilderen.

Groetjes

Yasmin: van harte!!!!! Dat is een onverwacht cadeautje, niet? Fijn voor je meid, hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap met niet al te veel kwaaltjes...

Bloemetje, wat is wachten moeilijk he! Dat de test negatief was zegt nog helemaal niets, idd, dus ik blijf voor je duimen. Nog 2 daagjes toch? Ik heb trouwens bewust geen tests in huis, dan word ik automatisch gedwongen wat te wachten... Omdat ik er eerst 1 moet halen en dat met werken niet altijd stel op sprong kan.

Ik gebruik gewoon foliumzuur van de AH. Heb ook nog een potje gravitamon over van vorige zwangerschap.

Mijn eisprong moet nu ongeveer geweest zijn en we hebben redelijk geklust. Heb mijn man nog wel enigszins kunnen overhalen de dagen erna, maar op belangrijkste dag lukte het hem niet om klaar te komen , nog nooit eerder vertoond! Misschien heb ik hem toch iets te gek gezeurd met mijn baby-kriebels... Gelukkig ben ik nu zelf ook weer iets rustiger. Het hoeft allemaal echt niet meteen raak te zijn, we zullen wel zien hoe het loopt. Tja, en nu weer 11 dagen wachten voordat ik kan testen, he? Soms denk ik wat tintelende steken in mijn borsten te voelen, maar da's dus weer echt mezelf gek maken, want dat kan nog helemaal niet, ha ha!

Hallo allemaal!
Gfeliciteeerd met je zwangerschap yasmin!
Ik hoop dat het bij de rest ook snel raak is.
Ik heb nu mijn vruchtbare dagen, moeten vandaag dus klussen, hahaha!
Ik woon trouwens in Duitsland sinds 3 jaar en tis hier mooi weer! Daar in Nederland ook?
Groetjes,

Hier is het vandaag iets minder, nog wel warm maar zonnetje is weg. hoorde gisteren dat het in belgie onweerde, kom daar oorspronkelijk vandaan, en was aan de chat met familie.

groetjes

Hoi,

ik krijg hier meer en meer het gevoel dat het niet raak is.
Ik denk dat ik er wat rustiger met moet omgaan, want word momenteel echt knettergek van mezelf.
pff, ach als het nu niet raak is, dan op naar de volgende ronde, en ga misschien ovulatietesten proberen.

straks maar even proberen mijn gedachten te verzetten.
het komt vast allemaal wel goed.

groetjes

Hallo meiden,
mag ik me bij jullie topic aansluiten? Ik en mijn man hebben al een dochtertje, Noa, van 7 maanden. We hadden het al een tijdje over 'later zeker weten een tweede kindje', ik wilde al eerder voor de tweede 'gaan' dan hij. Maar vorige week zei mijn man ineens: lieverd, ik weet dat je midden in de pilstrip zit, maar gooi hem maar weg! Het was de laatste week, dus kon zonder mijn cyclus helemaal in de war te brengen. Ik ben nu net ongesteld;vanaf nu kan ik dus de 14 dagen gaan tellen en dan afwachten... Hopelijk was dit mijn laatste ongesteldheid! Vorige keer ging het ook in 1x raak; helaas toen afgestoten door mijn lichaam, maar de 2e maand erop weer raak en 9 maanden later was mijn lieve kleine meid er!
Oja, ik kom uit Assen, ben 26 jaar en juf. Wat doen jullie?
xx

Hoi,
Zo, dat was snel raak bij jullie dochter. hopelijk deze keer ook.
ik werk in een ziekenhuis, in de keuken, waar ik samen met mijn collega's de maaltijden opschep voor de patienten en aantal verpleeginstellingen.

hier morgen de nod dag. dus nog ff wachten, ik hoop dat hij niet komt, maar ik weet het niet goed.

groetjes

Hoi,

mijn man en ik hebben sinds april 2005 een melkveebedrijf in Duitsland met 130 melkkoeien. En het bedrijf moet helemaal opgeknapt worden. Een boel werk dus, maar wel leuk.
En nu willen we graag een 3e kindje, nog meer werk dus hihi.
Bloemetje, ik denk dat je er gewoon niet continu aan moet denken, het gewoon zijn gang moet laten gaan.
Bij onze 2e hebben we ook niet "verplicht" geklust. En de 2e ronde werd ik ineens niet meer ongi en heb toen pas getest en was dus zwanger.
Ik wens je veel succes!!

Terug
Bovenaan