mei stoppers??

Hoi,

Ik denk dat ik er inderdaad teveel mee bezig ben, en het dus wat los moet laten.
Ik denk dat ik morgen wel ongesteld ga worden, maar daarna rustiger ermee om gaan, rustig klussen, wel met beleid haha, maar proberen volgende keer vlak voor nod er rustiger mee om te gaan, ik denk dat het dan sneller moet lukken.
Ik hoop het.
We wachten morgen nog even af.

Groetjes

Welkom, alle nieuwe dames!

Bloemetje, meid, wachten is rot he, maar het hoeft idd echt niet in 1 keer raak te zijn. Er ontspannen mee omgaan is het beste, maar makkelijker gezegd... Ik wilde dat ik de rust had van de eerste keer, toen wist ik nog niets van NOD's, ovulatietests, vruchtbaarheidskalenders... Ik was gewoon gestopt en dacht, ik zie wel. Was toen ook helemaal in paniek toen het de 2e ronde opeens al raak was, ik had er eigenlijk in mijn hoofd 6-9 maanden voor uitgetrokken. En nu ga ik dus stiekem denken, het zal nu ook wel snel gaan! Ik probeer het ook los te laten, maar eerlijk gezegd is dit forum niet echt bevorderlijk, ha ha .

Ik ben trouwens docent op de universiteit, voor 3 dagen in de week. Ben pas 2 weken bezig, maar is super leuk! En zoveel rustiger dan mijn vorige,hectische fulltime baan... Wel zo fijn met een dreumes in het huis.  

hallo

Ik ben Mariska (21)  en ga bijna trouwen met mij vriend Marc (24)
Op 08-08-08.

we zijn eigenlijk een april mei stopper hihihihih......
we zijn op 17maart gestopt maar hebben het rustig aan gedaan tot mij eeste ongestelt dag dat was 13 april.....precies een cyclus van 28 dagen.... vanwege mij bruiloft anders pas ik niet meer in mij jurk stel dat het in 1x lukt
ik ben NU ongestelt. en we zijn die maand vol aan de bak gegaaan hihihhihhi.
dus vandaar april mei stopper....!!!!!

ik verbaas me er trouwens over dat ik een goede cyclus...
heb gewoon 2x 28dagen cyclus gehad

liefs

Welkom voor de nieuwen onder ons!

Bloemetje, ja spannend, maar dat zal elke maand wel blijven. Ik moet zeggen dat ik om me heen niemand heb bij wie het in 1 keer raak was, en het duurde gemiddeld tussen de 3 en 8 maanden. Ik heb me er dus volledig op ingesteld dat ik pas einde van dit jaar zeker weet of ik zwanger kan worden op een makkelijke manier. Daarnaast is mijn cyclus natuurlijk heel onregelmatig. Tuurlijk hoop je dat het snel lukt, maar het belangrijkste is als het maar gezond is. Maar ik hoop dat je snel zwanger bent!

Ik zei wel tegen mijn vriend: vrucbtbare maand omdat er al 2 zwanger zijn!

Ik kom overigens uit Zuid-Holland, wil niet teveel detaisl geven want echt niemand weet dat we begonnen zijn! Details volgen als het zover is.

Succes iedereen, ik ga dit weekeinde voor het eerst beginnen zonder voorbehoedsmiddel, heeeel raar idee. Als ik een normale cyclus zou hebben is vrijdag mijn eerste vruchtbare dag, dus die nemen we maar even mee.....

Tot snel!!!

Hoi,

mooie dromen, spannend eerste keer helemaal zonder voorbehoedsmiddel, hihi, geniet ervan.

ja, ik ga er ook niet meer vanuit dat het eerste keer raak is.
jullie horen morgen weer meer, ik hou jullie op de hoogte.

groetjes

Hallo meiden

Ook wij zijn bezig om zwanger te worden. Ik ben in september 2007 al gestopt met de pil ivm lichamelijke klachten. Maar we willen nu voor de echt gaan beginnen.
Zou het erg leuk vinden om met jullie mee te schrijven. Als jullie dit goed vinden natuurlijk?

groetjes joyce

Hallo,

en bloemetje? weet je  al meer? Vandaag wou je testen toch?
Wij hebben druk geklust, hahaha! Moeten we nog een paar dagen volhouden en dan afwachten. Maar het zal wel niet in 1 x raak zijn. Ga ik in ieder geval maar niet van uit. (is best moeilijk eigenlijk!)
Nou, ik wens iedereen in ieder geval een fijne dag toe! En succes met testen en klussen!
Groetjes,

Hallo meiden

Is er iemand van jullie die ook een onregelmatige cycles heeft?
Ik in ieder geval wel en dit is er vervelend om te weten wanneer je eisprong hebt. Ik heb nu bij de etos pillen gehaald waar foliumzuur in zit, maar waar ook iets in zit waar je een regelmatige cycles van krijgt. Ik ben er gisteren mee begonnen dus ben zeer beniewd of het gaat werken.

He yasmin echt te gek dat je nu al zwanger bent, geniet er lekker van. Mijn beste vriendin is nu ook 12 weken zwanger, dus ik zou het erg leuk vinden als ik ook snel zwanger raak, kunnen we samen zwangeren.

Klussen jullie echt om de dag. Ik denk dat ik dat deze maand maar ga doen, omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is. Ik heb wel ook al ovulatietesten thuis liggen. Ik vind het alleen zo jammer dat als je om de dag klust dat het zo'n verplicht nummertje gaat worden en de leuk er dan al snel van af is.
Maar ja, als je iets wil moet je er ook iets voor doen.

Allemaal een hele fijne dag gewenst.

Groetjes joyce

Terug
Bovenaan