mei stoppers??

Hoi Dames,

Hier ben ik weer hoor, haha.
Vanmorgen niet getest, en dat zal nu ook wel geen zin hebben, maar nog geen duiveltjes te zien hier. ook geen tekenen dat ze op komst zijn, geen irritante buikpijn zoals altijd, voel me niet verrot zoals ik me altijd voel,
heb ook nog eens zitten uitrekenen, vorige maand had ik cyclus van 27 dagen, de maand ervoor van 29 dagen. moet ik deze dag dan als ongidag zien? dus als cylcus van 27 dagen? of moet ik rekenen op die 29? dat zou dan morgen zijn.

Als ik zondag nog niet ongi ben geworden dan ga ik zondag of maandag testen. of maandig misschien naar dokter, daar laten testen. bloed ofzo, want, ik neem ook medicijnen, als ik weet dat ik overtijd ben of zwanger zou zijn, dan wil ik zeer goed weten welke mogen welke niet, dat weet ik nu al, maar dan kunnen we dan verder kijken hoe en wat, en wat doen als het zonder medicijnen niet goed zou gaan.

Ik blijf spannend afwachten hier. enkel als ik ongi moet worden is dat meestal 's ochtends, eind ochtend.

Groetjes

Joyce, welkom! Ik ben degene met een enorm onregelmatige cyclus. Ik ben in januari al gestopt met de pil en we gaan dit weekeinde beginnen. Ik heb gewoon via die programmatjes mijn cyclus uitgerekend met 47,28,35 dagen en ga ervan uit dat rond die dagen de eisprong is. Elke dag is me teveel, en mijn vriend werkt onregelmatig dus het lukt toch niet altijd.

Volgens mij kan je wel gaan temperaturen om in ieder geval zeker te zijn dat je gewoon eisprong hebt.

Bloemetje, wat spannend allemaal zeg. Ja, je lichaam kan soms vreemd doen, dus ik hoop dat de ongi uitblijft, maar het kan ook wel eens een dag later komen. Spannend hoor, en inderdaad anders gewoon even langs de huisarts dan weet je het zeker.

Tot later.

Hoi,

mooie dromen, het kan inderdaad wel eens dag later komen, maar dat heb ik nog nooit gehad, ben altijd op tijd, en zeer vaak 's ochtends.
Dus ja, ik weet ook niet wat ik moet rekenen 27 dagen van vorige maand of 29 dagen van de maand ervoor, dacht dat ik strakke cyclus had van 27 dagen maar nog eens natellen, kwam ik op wat anders uit. dus ben erg benieuwd.

liefs.

NOD-lijstje:

T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni

Wachtende:
Bloemetje22

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Hoi hoi,
Wij stoppen ook in mei met de pil en wel volgende week,de 22ste dan is mijn pil op!!
Zou leuk zijn als we elkaar op de hoogte houden via dit forum.
Succes iedereen.
Groetjes
Ska

Hoi,

ik heb eerst een beetje meegelezen maar wil me nu toch aansluiten bij dit rijtje. Ik ben net 9 jaar aan de pil geweest en 2 mei de laatste geslikt. Ben toen ook meteen begonnen met foliumzuur en al een tijdje op mijn eten aan het letten.
Ik ga nu voor mijn eerste kindje. Heb voordat ik met de pil begon altijd een regelmatige cyclus gehad, 28 dagen, dus als dat zo blijft  heb ik as dinsdag voor het eerst weer een eisprong...en 3 juni wie weet mijn eerste NOD.  Heb niet meteen haast, maar nu je ervoor gaat, wil je het het liefst meteen he, dat kennen jullie waarschijnlijk allemaal maar al te goed. Dat vind ik ook het leuke hier, we zitten nu allemaal in hetzelfde schuitje...
Mijn buik rommelt flink, volgens mij ben ik behoorlijk aan het "ontpillen". Hebben nog meer meiden hier zo'n last van?

Nou meiden, ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn....

NOD-lijstje:

T_C 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 10 mei!!!!
Bloemetje 23 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Rianne, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD 20 mei
Dezegebruikersnaambestaatal 35 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 24 mei
Karin 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 26 mei
Luus 29 jaar 1e ronde 3e kindje NOD 30 mei
1984Vlinder 24 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
leeuwtje_83 24jaar 1e ronde 1e kindje NOD 3 juni
Sunlover33 ? jaar ?e ronde ?e kindje NOD 6 juni
Knorretje 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 11 juni
Mooiedromen 30 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 15 juni

Wachtende:
Bloemetje22

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Terug
Bovenaan