mei stoppers??

Welkom Leeuwtje en Ska. Gezellig, wat een meistoppers! Krijg je he met de zonnige dagen die we hadden, het gaat kriebelen. Nu maar hopen dat het een vruchtbare maand is. Hebben we nu 2 zwangere dames in ons midden?

Spannend bloemetje, nog even wachten (makkelijker gezegd dan gedaan) en maandag weet je het vast zeker.

Ik was overigens de eerste maand na het ontpillen enorm ziek. Ik heb echt enorme buikpijnkrampen gehad, dacht dat ik een blindedarmontsteking had maar goed. Alleen veeeeel meer migraine voor de rest juist minder klachten tijdens mensturatieperiode. Ik merk aan mijn tepels dat het gaat komen, die zijn dan enorm gevoelig en dat had ik met de pil echt nooit.

Wij gaan morgen echt beginnen, het is er deze week nog niet van gekomen. Ik ben benieuwd maar verwacht zeker niks. Het mag ook na onze zomervakantie gebeuren hoor, tot december geef ik mezelf de tijd zonder paniek.

Hoe is het verder met iedereen?

Vlinder, hoe was je midweek weg?

TC hoe is het met je, we zijn benieuwd!

Het is wel leuk als de nieuwe aanmelders ook het NOD lijstje invullen, kunnen we alles blijven volgen in 1 oogopslag (ik zielig onderaan met mijn lange cyclus, maar goed). Leeuwtje ik zag jou er al bijstaan, leuk!

Nou ik ga even tv kijken op deze wat sombere vrijdagavond! (mooi "klus" weer)...

Leuk, nieuwe dames erbij. super

ik hoop maandag meer te weten, langs 1 kant gevoel dat het eraan zit te komen, buikpijn, maar ja dat heb ik al hele week, op borsten zijn aders ook beter te zien, ook in tepelhof, en af en toe tepels iets gevoeliger. Verder niet zoveel te merken.
Af en toe heb ik weinig trek/honger wat ik anders wel vaak heb, van sommige dingen ga ik me ook meteen vol voelen hoewel ik amper wat op heb.
Dus gek, haha, maar geduld is een schone zaak,

welteruste dames.

Welkom aan de nieuwe meistoppers!

Bloemetje, spannend hoor, ik vind het echt knap van je dt je nog kan volhouden om tot maandag niet te testen!

Ik heb besloten dat ik morgen ga testen. Het is nog wel te vroeg, dus zal wel negatief zijn, maar ik kan gewoon echt even  niet meer wachten.
Heb alle verschijnselen gehad van dat ik ongesteld zou moeten worden, maar het komt niet en ik weet nog van mijn eerste dat het toen ook zo ging, dus ik zit echt vol spanning!
Ik ben nu steeds vaker misselijk, vooral als ik wat gegeten heb. Meestal begint het tijdens het eten al. Daarnaast heb ik af en toe behoorlijk last van mijn borsten, ze zijn zelfs iets gegroeid   en ik heb een drukkend gevoel in mijn onderbuik en moet veel vaker plassen.
Ik hoop dat de rompertjes onder het kussen hebben geholpen en hoewel ik echt morgen al ga testen  (voornamelijk dankzij  manlief)  denk ik dat ik toch nog even een weekje in spanning zal blijven!

Liefs Rianne

Hoi Rian,

Ik ga ook morgen testen hoor als ze er nog niet zijn.
ik heb ook last van onderbuik, echt druk erop, misselijk niet meer maar ook wel vaak plassen, vooral gisteren.
Op een of andere manier is het wel buikpijn van ongi, maar meestal komen ze bij mij 's ochtends, nu nog steeds niet. soms heb ik wel pijn in maag.
Maar heb nu in plaats van   moeilijk naar toilet te kunnen, dat ik nu weer erg goed kan, dat hoort ook bij mijn ongi. maar heb langs andere kant ook erg gevoelige darmen en heb gisteren shoarma gegeten en dat merk ik vaak wel.   maar ja.

zelf heb ik gevoel dat borsten groter zijn. al zegt vriend van niet.
We wachten nog spannend verder af.
Succes morgen met testen meid, ik ga testen eerste keer dat ik morgenochtend moet plassen, haha al is het om 5 uur

groetjes Bloemetje

http://

Hoi,
Het wachten duurt inderdaad erg lang, haha word er beetje gek van ondertussen.
Weet nog steeds niet op welke cycluslengte ik moet gokken, en dat is erg lastig dan.

groetjeshttp://

Hoi meiden,

Bedankt voor de berichtjes. Spannende tijden voor een aantal van jullie zie ik!

Ik ben gisteren voor de echo geweest. Ik had plotseling best veel bloedverlies en vertrouwde het echt niet. Gelukkig begrepen ze het en mocht ik meteen voor een echo naar het ziekenhuis.
Ik ben 20 december 2008 uitgerekend wat dus betekend dat ik nu al 9 weken zwanger ben! We waren echt enorm verbaasd om dat te horen want dat hadden we echt niet verwacht.
Gelukkig is met de baby alles goed, maar ik krijg nu wel wat extra echo's.
Heel erg spannend allemaal!

Meiden ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden en ik blijf in ieder geval meelezen!

Terug
Bovenaan