mei stoppers??

hey meiden,

ik had dus heel veel last van het ontpillen. Ook erg pijnlijke tepels. Nu gaat dat alweer een stuk beter (en dat na 3 weekjes), al zijn m'n tepels nog wel gevoeliger dan anders.  Ben wel beetje duf de laatste dagen. ik kan alles nog wel doen maar het gaat gewoon allemaal iets langzamer voor mijn gevoel. Ook voel ik me nog steeds een beetje opgeblazen en (sorry meiden) kan moeilijk naar het toilet. Maar dat zegt natuurlijk allemaal niets.
Als ik gelijk in m'n cyclus blijf, zou ik 3 juni kunnen testen. Wil eigenlijk wachten tot 6 juni, maar weet niet of dat lukt. Als ik alleen ben wel hoor, maar mijn vriend vraagt ook telkens of ik nu al zwanger ben of niet. (want de geplande klusweek zit erop) Heb hem vanmorgen nog maar even uitgelegd dat ik dat pas op z'n vroegst 3 juni kan weten. Dan pas?! was de reactie. haha, houd hem dus toch wel bezig kennelijk.
Dus zal toch wel 3 juni al worden, maar als ik nu niet helemaal in mijn cyclus ben, dan ben ik zo bang onnodig teleurgesteld te worden, omdat het te vroeg was om te testen, dus wacht dan denk ik liever. (is 1e ronde na stoppen met de pil namelijk)
Wat zouden jullie doen?

Voor alle meiden die nu spannende dagen hebben zal ik duimen, en voor de rest ook natuurlijk.
liefs  leeuwtje

Hoi Mooiedromen,

Fijn dat je zo'n fijn weekend hebt gehad en balen joh van een schimmel (heb er zelf ook gauw last van), maar geen idee of het schadelijk kan zijn, nu je probeert zwanger te worden (en misschien wel in een heeeeeeellllll vroeg stadium zit van zwanger zijn, tsja je weet maar nooit he?).
Nou dat bloemenzaad daar heb je gelijk in: nog niet bij stilgestaan!

Zo ik ben echt zo nieuwsgierig naar Rian, hoe kan ze ons nou zo lang in spanning houden he? zal ze de tweede zwangere zijn? ik duim voor je meid!

Nou hier voel ik op het moment echt ALLES: misselijk, vocht vasthouden(broeken kunnen niet dicht of zitten VEEL te strak), superchagrijnig(fijn he dat je dat niet meemaakt als je typt!)...

Ach ja, ik blijf erbij dat ik het me inbeeld!

Liefs en een fijne zondag!

Vlinder

Hoi

Vlinder, frustrerend he dat je vanalles voelt, word je naar slechtgezind ook nog eens erg moedeloos van vind ik.

Rian, hoe gaat het met je? Al kunnen testen? We zijn erg benieuwd.

Mooie dromen, balen van je infectie, geen idee of het kwaad kan, staat zoiets niet in bijsluiter? Of navragen bij arts morgen? Jammer dat klussen er nu niet inzit.

Hier gaat het goed. Gisteren naar verjaardag geweest, wel wat gedronken omdat we nu nog niet in vruchtbare week zitten, vond dat dat wel kon, en dan meteen als mensen wat vermoedde dat weer even van de baan geschoven :) vanaf nu niet meer drinken hoor, hihi, voor eerst ook geen verjaardag meer.

liefs

Ha!

Vlinder, ja met dit weer bevordert dat de stemming ook niet. Nog even volhouden dan kun je testen!

Ja, ik haat schimmelinfecties, heb er heel vaak last van, met en zonder pil dus dat maakt niet uit.

Nou, wij gaan naar de film! Klussen kan niet, en dus even lekker weg. Tot later!

Enne...Rian..............?

Hallo,

en mooiedromen, hoe was de film?

Al een poosje nieets van Rian gehoord he? Ik word nu toch echt nieuwsgierig!! Hoop dat je ons gauw uit de spanning helpt!

Ik ben ontzettend moe, ga zo ff liggen geloof ik. Verder heb ik nergens meer last van. Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik bij de vroige 2 ergens last van had. Pas bij een maand of 2, toen werd ik misselijk 's morgens, maar toen wist ik al dat ik zwanger was.
Met die vroege test kan ik donderdag al testen, maar ik wil vrijdag testen, zaterdag gaan we naar Nederland en komen zondag eind van de middag weer thuis. En dan is maandag mijn NOD! Ik zit dan in ieder geval het weekend niet te zenuwen, hahaha!!
Is het daar ook zulk s*** weer?

En een leuk doopfeest gehad? (ben je naam ff vergeten, sorry)

Nog een fijne zondag allemaal!!

hoi schmetterling.
hier was het de hele ochtend ***weer. Echt niet grappig, maar nu begint het zonnetje te schijnen. ik stuur ze gauw ook jullie kant op.

Spannend vrijdag testen. Elke zwangerschap is anders he. dus wie weet.

Rian, weet je al wat????
hihi we zijn niet nieuwsgierig hoor

liefs

Film: into the Wild, was supermooi!

Is het normaal dat je bij een schimmelinfectie ook wat licht bloedverlies hebt? Mijn NOD kan het zeker niet zijn!

Wie zitten er nu in spanning naast Rian???

Terug
Bovenaan