mei stoppers??

Hoi!
Allemaal een goed weekend gehad?
En Rian, heb je al getest? Ik ben nooit zo geduldig geweest met testen. Dit keer wel heb ik me heilig voorgenomen. Eerst en weken overtijd en rare verschijnselen en dan pas testen. Alhoewel.. 15 juni is vaderdag en 14 juni is mijn NOD als ik van een gemiddelde cyclus uitga. Alleen heb ik nooit een gemiddelde cyclus (3 tot 5 sporadisch bijna 6 weken). Zou wel een leuk cadeautje voor manlief zijn. Hihi, we zien wel.Nu nog een weekje heel hard werken en dan een weekendje samen weg.
Groetjes!

Hallo Allemaal,
Wat een leuk forum is het hier.   En het lijkt me leuk om zo af en toe ook mee te schrijven. WIj zijn dus ook in mei voor het echie gegaan voor een tweede. Ik heb een dochter van 22maanden. Ik ben zelf 33 jaar.
Groetjes

Hallo allemaal,

Hey mooiedromen ikke ook gisteren naar de film geweest: naar Indiana Jones, ook erg goeie film, alleen vind ik meer voor mannen, maar ja!
Zo deze week hoop te doen, dus we gaan er na een verschrikkelijke nacht weer fris tegenaan!

Heb het lijstje weer een beetje aangepast, dezegebruikersnaambestaatal, kakkie en Karin zijn overtijd dus deze even op een wachtbankje gezet, sta ik bijna bovenaan! hihi!
Hoe is het met jullie dames, hou ons niet zolang in spanning zeg!

NOD lijstje:
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Liefs Vlinder

Hoi allemaal!

Ik heb even geen tijd om alles terug te lezen, maar wilde jullie toch even updaten!
Donderdagavond afscheidsfeest van mijn werk gehad en daarna vertrokken voor een weikendje weg, hele leuke verrassing van mijn collega's!
Vrijdagochtend heb ik een test gedaan en die was negatief.
Van ongesteldheid echter ook nog niets te merken maar heb nu wel vreselijk last van mijn borsten dus ik denk dat het eraan komt.
Als ik 1 juni nog niet ongesteld ben test ik nog maar een keer!

Nou dat was het even want ik moet Alyssa naar school brengen.

Liefs Rianne

hai hai allemaal

Jeetje wat is het in 1 keer snel gegaan hihii
heb ergens op pagina 2 geschreven dat ook wij
weer voor het echie gingen op 21 mei zou de laatste
pil zijn maar is wat vervroegd we konden nu op 21 mei
van start zeg maar.

Maar wat een hoop mensen alweer die gestopt zijn.

En helemaal leuk al 1 zwangeren onder ons...

pff das ind niet leuk rian hopen dat de ongi uit blijft en je
als nog positief test we duimen door .

Bij onze dochter was het vrijwel direct raak heb dus die spanningen
niet echt mee gemaakt van telkens wachten op die ongi.
Ik melde me de ene dag op dit forum aan en 2 dagen later teste ik positief,
dat ging allemaal zo snel dat we er eigenlijk in het begin niet echt van hebben
kunnen genieten we konden er niet naat toe leven zeg maar.
Zo was je bezig met klussen en beetje fantaseren over een baby en zo was ik
zwanger... er zat geen rust in zeg maar.
Het klinkt stom maar nu zeg ik van ach het hoeft niet meteen weer raak te zijn
ik vind het prima als het wat langer duurd maar ik zal daar als het ind niet
snel raak is wel op terug komen denk ik

Ik kan me voorstellen dat de meeste zo iets hebben van laat me maar meteen
zwanger zijn dan is die spanning er in ieder geval af, maar het gaat dan allemaal
zo snel een achtbaan is er niks bij denk ik wel is.
Het is allemaal zo giga leuk en ik zou het graag nog een keer meemaken
maar nu zou het fijn zijn als ik me wat meer bewust zou zijn van wat er allemaal
stond en staat te gebeuren...

Ik zet me ook ergens op de lijst als ik weet hoe het werkt

Dames geniet vandaag maar van het mooie weer pfffffffff not
het regent pijpenstelen hier.....

Groetjes 21

oeps zie je de lijst vergeten

NOD lijstje:
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                                                 2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Hoop dat het goed gaat........

Hey Joycer1982

Mijn mannetje zit in Havelte en is chauffeur daar
Waarschijnlijk moet hij in november weer op uitzending
Hoeft jou mannetje voorlopig niet op uitzending  dan of staat ie wel gewoon weer op de lijst?

Binnenkort open dagen he in Oirschot haha

Groetjes

Hallo mamma1982

Mijn mannetje hoeft niet op uitzending en staat ook gelukkig niet op een lijst. Hij gaat de kms in weert doen en dan opleiding tot rijinstructeur. Hij moet wel nog als onderofficier bij een parate eenheid fungeren na de kms, en dan kan het wel zijn als die net in die periode op uitzending moeten gaan hij ook mee zou moeten.
Wat balen dat je ventje in november moet gaan!!!
Moet je weer een zwangerschap alleen thuis zijn. Maar ja, het hoort bij hun werk. En daar hebben ze voor gekozen. Kan me namelijk niet voorstellen dat mijn man in burgermaatschappij zou werken. Hij heeft het bij de landmacht zo goed naar zijn zin.
Mijn de open dagen in oirschot zijn we er niet, helaas. We gaan dan een weekendje weg.

Zo wat is er weer veel geschreven zeg.

Wij hebben druk weekend gehad. Ik heb moeten werken en we hadden een feest van de schutterij. En ook nog lekker op stap geweest. Was weer eens een vol ouderwets weekend. Wel heel erg leuk.

Aankomend weekend gaan we naar pinkpop. Heb er nu al zo veel zin in.

Ik kan niet wachten tot mijn NOD is. Maar dit duurt nog wel even. Volgens mij hebben we deze maand verkeerd geklust. Maar ja we zien wel.
Dat jullie allemaal zo lang kunnen wachten met testen, dit zou ik niet volhouden.

Dat is inderdaad een leuk idee om voor vaderdag te testen. Das dan wel een leuk kado voor manlief. Ik heb mijn nod voor vaderdag.
Op vaderdag gaan we met de hele familie uit eten, stel dat ik dan zou weten dat ik zwanger zou zijn en dan moet ik dat nog voor me houden. Dit word heel erg lastig voor me. Maar ja zal toch wel moeten anders is het wel heel vroeg dat ze het weten.

Ga zo maar weer eens werken.

Liefs Joyce

Terug
Bovenaan