mei stoppers??

Hoi dames,

Wat is hier een hoop geschreven.

joycher, hoe bedoel je verkeerd geklust?

rian, wat balen dat de test negatief was, heb je wel een fijn weekendje weg gehad?

ik weet even niet wat er verder nog allemaal geschreven is, daar ga ik vast volgende keer wel even op reageren.
Hier zitten we vanaf nu in klusweek, de vruchtbaarste dag is vrijdag, en dan slapen we toch net bij me ouders ach ja, toch moet er wel geklust worden dan he. hihi. lekker stiekem, ook leuk.

over stiekem gesproken, we wonen naast bedrijf, en gister stonden er twee auto's, een man en een vrouw, en   ze waren wat aan het doen wat het daglicht niet mocht zien en anderen niet mochten weten, haha, alleen jammer dat voor hun dat wij dat kantoor binnen kunnen kijken

nou, verder niets spannends hier, ga vandaag een hele hoop spullen inpakken voor het verhuizen.

liefs bloemetje

Hoi meiden,

ha ha ha, jullie hebben er toch geen foto's van gemaakt om ze mee te chanteren hoop ik???

bleee wat baal ik van dat wachten... Heb vanmogen een test gedaan, natuurlijk negatief (het is er nog veel te vroeg voor) maar ik wil het zo graag!!!!

kusje,
luus

nee, haha, vriend wou het wel doen, maar heb hem dat maar afgeraden,
wat ook grappig was, toen ze wegreden, reden ze mekaar nog aan met de auto ook
Ga dat thuis maar eens uitleggen, want het was wel erg duidelijk dat dit niet snor zit.
Vind het wel sneu voor betrokken partijen hoor, dat ze zo worden belazerd.

maar ja daar doe je weer niets aan he.
zei me vriend, dit nooit doen hoor, zegt ie nee lieverd daarvoor hou ik teveel van je

liefs

Nou, om maar meteen met de deur in huis te vallen, alles is nog rustig hier. Geen RD's te bekennen, het kan nog alle kanten op. Ben meestal wel om de 28-29 dagen, maar soms een uitschieter naar 31-32 dagen, dus wil proberen te wachten tot minstens 5 dagen overtijd. Verder probeer ik bezig te blijven en er vooral niet aan te denken. Ik kan er tenslotte niets aan veranderen... Maar de eerste dag overtijd is binnen, ha ha! Ik probeer geduldig op het wachtende bankje te blijven zitten.

Heb een leuk doopfeest gehad, wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten, was wel een beetje formeel enzo, maar toch bijzonder om mee te maken. En het was hier in het zuiden echt prachtig weer! Na 10:00 uur of zo was het droog en de middag was superzonnig en warm. Ben zelfs weer wat verbrand , omdat die weersvoorspellingen niet uitkwamen... Was echt warm in de zon!

Rianne, balen van de negatieve test, maar ja, zolang er geen RD's zijn... Is er hoop! Ik hoor wel vaker dat vrouwen pas na 1,5-2 weken positief testen. Ik blijf duimen voor je meid!

Mooie dromen, wat balen van die schimmelinfectie! Voor zover ik weet kun je gewoon die 'eieren' gebruiken, die werken ip alleen in je vagina. Ze worden ook gewoon aan zwangeren voorgeschreven, dus geen probleem. Is ook een relatief vaak voorkomend zwangerschapskwaaltje, door de veranderde hormoonhuishouding zijn zwangeren er helaas gevoeliger voor. Die jeuk is veel erger! Ik hoop dat je er snel vanaf bent, krabben daar is altijd zo charmant (NOT) ...

Leeuwtje, ik moest wel even lachen om je ongeduldige vent, hi hi! Wat denkt hij? Dat babies uit de lucht komen vallen, ha ha! Maar misschien is het wel prettig dat hij je ongeduld deelt en begrijpt hoe vervelend het wachten op NOD is! Mijn man zit vooral te zeuren dat ik niet te vroeg moet gaan zenuwen en testen... "Ben eerst maar eens 1-2 weken overtijd, dan kunnen we wel eens gaan nadenken over een test, vind je niet?" zegt-ie dan, euh, NEE! Daar heb ik geduld niet voor vrees ik. Al is het wel zo (zoals iemand hier zei, weet even niet meer wie) als je snel zwanger raakt, kom je wel meteen in die sneltrein terecht. Ik ben daar die eerste keer ook helemaal door overvallen...

En nog een welkom aan weer een nieuwe dame! Gezellig dat je meekletst, An.

Ik las trouwens in een ander topic dat dezegebruikerbestaatal (of zoiets) ongesteld is geworden. Ze kan dus ip van wachtlijstje af.  Ik weet niet of ze nog hier gaat reageren? En ik dus super voor mijn beurt praat en me bemoei met zaken die niet van mij zijn?

Dag allemaal.

Jammer Rian, op voor de volgende ronde, het gaat zoals het moet gaan, dus hopelijk volgende keer beter!

Verkeerd geklust? Hihi, ik denk elke keer dat ik verkeerd klus door die rare cyclus, maar goed, ik heb tot december zullen we maar zeggen..

Karin  bedankt! Ik heb vandaag maar eieren bij de dokter besteld. Ik had vannacht daktarin erin gedaan, ei, een pijn!!!!!!!!! Dus euh....tot komend weekeinde neem ik even rust, dan maar een maandje later! Ja, ik ben enorm gevoelig voor die infecties, maar het regelmatig vrijen maakt het er niet beter op, maar goed...goed doel. Ik heb wel ineens veel meer last van pukkeltjes in nek en gezicht, maar dat kan nog van het afkicken van de pil zijn.

Wat een verhaal bloemetje, ja zeg, en die partners maar thuis wachten op hun man of vrouw! Ik zeg altijd tegen me vent: als je een ander wilt, prima, maar zeg het even van tevoren dan kan ik de eer aan mezelf houden en beslissen wat ik doe!

Nou ik ga eten, net thuis en trek!

Ik vind het wel leuk in dit forum dat je door jullie reacties ziet dat er lekker allemaal verschillende types tussenzitten! Van rustig, tot druk tot heel lief tot lekker actief!

hoi,
Karin, spannend hoor, nog geen ongi, we duimen voor je. hopelijk ben je hartstikke zwanger.

mooie dromen, haha tot welk type hoor ik vind je, ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar.

Ja, je zou maar zo bedrogen worden door je partner, ooh, eerste deur die hij dan vind mag ie gaan. Daar ben ik altijd erg duidelijk over. Maar hoop dat dat nooit hoeft te gebeuren, en ben ik ook wel vrij zeker van dat dat nooit zal gebeuren.
Het was wel grappig om te zien hoor, hihi, opeens doken ze de grond op, half uur later kwamen ze weer recht en trokken hun kleren weer recht

Zo, vanavond weer aan de klus denk ik. hihi.

Fijne avond.
xxx

heey hallo allemaal,

nou hier ben ik weer ik heb het druk druk druk......
is het weekend komt er bezoek.
moet nog even naar me boot toe om gordijnen op te hangen...
stogzuiger komen winkelen enz enz enz.!!!

ik heb laasts van iemand gehoord dat je nog 1x ongestel kan worden tewel je zwanger bent hebben jullie daar ervaring mee?????

ik moet wel zeggen dat ik de laaste week last van hooftpijn en zwart voor me ogen heb als ik op sta...!!! en best veel moe.....

het is in elk geval mij klus week dus ik ga er hard tegen aan hihiihihhi
wat leuk zeg!!!!!

hoe staat het met jullie ik zie veel verhalen...
ik ben trouwens 21jaar...kan je het bij je lijstje zetten

lief

hoi mariska.
heb er geen ervaring mee dat je nog ongesteld kan worden terwijl je toch zwanger bent. Nog nooit gehoord ook niet. Dus kan er geen antwoord op geven.

Je loopt beetje gelijk met mij denk ik, hier ook klusweek, nou ja, vrijdag is THE DAY . Maar oefenen kan nu geen kwaad he.

hoe is het met de anderen?

liefs

Terug
Bovenaan