mei stoppers??

heey bloempje

wat leuk zeg kunnen we elkaar op de hoogte houden spannent.
ik doe het liever iets te veel dan te weinig bij eisprong moet volgens het boekje donderdag zijn dus maar proberen om het zo veel mogelijk te doen....
nou en wat wel is  stel stel dat het deze maand raak is dan op 08-08-08 ben ik door de gevaren zone heen en dat is op mij bruiloft en is het op 20-02 uitgerekent en dat is 2dagen vr mij  verjaardig cool he.. echt bizar!!!!!!!!

jah over dat ongestelt ik denk het dat ook onzin maarja acht je hoort dan ineens raren dingen he als je er mee bezig bent

nou tot babbels

en lekker blijven klussen he hihihihih

Hallo dames!

Hoop voor je dat die test toch nog positief wordt Rian!!

En bloemetje, veel plezier met klussen en hoop voor jullie dat het dit keer raak is.
Lekker verhaal zeg! Hier gebeurt nooit zoiets, kunnen ´we trouwens ook niet zien hier. Daarvoor wonen we te ver uit elkaar. Best jammer, hihihi.

Morgen gaan we voor het eerst  naar de basisschool hier. Onze oudste aanmelden voor schooljaar 2009/2010. Duurt dus nog ff voor ze naar school gaat. Ze is in november geboren, dus is te een latertje. Maar haar vriendinnetjes,buurtjes (2ling) gaan tegelijk met haar, dus hoeft ze in ieder geval niet alleen.
Nou, ga zo eten opzetten en dan kindjes ophalen van kiga.

Liefs,

Hi

schmetterling, haha, je ziet er niet echt op te wachten hoor om dat te zien, maar vind het wel grappig om ze in de gaten te houden. haha, vond me vriend niet zo leuk, hou ze niet zo in de gaten haha zei hij, maar ja, dan heb ik weer zoiets van doe dat niet hier, je weet dat hier mensen wonen en stonden aantal auto's hier bij onze deur.
Haha.

Mariska, spannend, zou wel erg speciaal zijn als het nu raak zou zijn, dan kunnen jullie het op jullie huwelijk zeggen. :) en wie weet geboren op jou verjaardag. Zou echt fijn zijn.

Klussen blijven we doen hoor, veel te leuk

liefs

Dag!

Schmetterling, spannend aanmelden weer een nieuwe fase in het leventje van je kind!

Ik heb wel gehoord dat je bloedverlies kan hebben als je al zwanger bent, maar dit is dan een ontrekkingsbloeding maar wordt gezien als ongesteldheid.

Ik heb het gevoel dat er nog helemaal niks is, grappig dat jullie vanalles voelen enzo! Ik merk helemaal niks! Nou ja, geen twijfel mogelijk dus, gewoon doorgaan!

Net creme gehaald voor schimmelinfectie, dacht zondagnacht dat ik niet goed werd, pijn!!! Nu weer rustig, dus rustig aan met verdere pogingen doen tot zwanger worden. Vanavond op tijd slapen ben moe, maar dan van het werken. Morgen heerlijk vrij!

hoi,
mooie dromen, balen dat je nog zoveel last hebt van die schimmelinfectie. En dat je nu ff niet verder kan met poging tot zwanger worden. Maar ja, op deze manier is het ook niet echt fijn.
Succes, hoop dat het snel weer beter gaat.
Beterschap meid.

Liefs.

Shit... net lang verhaal zitten tikken slaat hij hem niet op, nog een keer proberen!

Hoi hoi!

Al 4 meiden op het wachtbankje!!! super zeg ik hoop of mooie testen!

Rian: op de hoeveelste dag zit je nu? en hoe waren je vorige cyclussen? misschien tevroeg getest? nou jou kennende zal je nog wel even kunnen wachten!

Mooiedromen: fijn dat de klachten alweer wat minder worden, gelukkig minder erg als het weekend, maar misschien komt het door de verandering van je hormonen (zwanger/pil).. ik merk dat ik na dat ik gestopt ben met de pil wat sneller last van pukkeltjes op mijn rug heb.

Mariska: ik heb je leeftijd verandert in het lijstje!
NOD lijstje:
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Deze gebruiker         35jaar         2e ronde         2e kindje         NOD 24 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Nou hier gaat alles lekker, geen last meer van misselijkheid of andere kwaaltjes gelukkig!
Wat denk je zijn er 3 zwanger op mijn werk!!!!!! nou daar is de babyboom dan.. niet echt orgineel als ik er ook nog bij kom he? maar lijkt me toch wel leuk hoor!

Nou ik ga lekker in bad/naar bed ben het zitten zat! morgen vroeg op om naar de dokter te gaan (vaccinaties halen huewlijksreis) ben wel benieuwd want heb op het formulier aangekruist: mogelijk (binnenkort) zwanger... dus misschien moet ik wel eerst testen ofzo.... hihihi

Nou lieve meiden, ik hoop dat ie hem nu wel opslaat! tot morgen.
Kus vlinder

Hoi allemaal!

het lijkt me leuk om  zo af en toe met jullie mee  te praten. Ik ben Mieke, 24 jaar en ook sinds deze maand gestopt met de pil.
Ik vind het wel heel spannend allemaal hoor!  Ben heel bang dat het ons niet gaat lukken. Zijn er meer mensen die dat hebben? Ik zal wel een aansteller zijn haha.
Nou dat was het wel even voor nu....

Tot snel!

hoi mieke,(sorry als ik het verkeerd typ)
Van harte welkom.
Soms ben ik er ook wel eens bang voor hoor, gaat het ons wel lukken om zwanger te worden, maar we gaan er voor, we zien het wel.

Vlinder, succes morgen bij dokter, voor de prikken, wie weet ja, maar je nod is pas volgende week toch? dan kunnen ze nog niets zien denk ik. Hopelijk krijg je ze zonder problemen. En word je ook wijzer over eventuele risico's bij een eventuele zwangerschap en verre reis.

liefs

Terug
Bovenaan