mei stoppers??

Lijstje aangepast. Ben dus ontzettend ongesteld geworden.

NOD lijstje:
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Joehoe alle wachtende duim voor jullie hoor!!!!

Ben zelf niet heel veel aan het kletsen maar mijn god wat duurt een maand lang als je op zoiets spannends wacht......

Voel me zo een nurd dat ik ongeveer al loop af te tellen naar mijn NOD dag... of doet iedereen dat hier hihi

Ben wel benieuwd wie de eerst volgende zwangere gaat zijn...........

hey meiden,

echt superspannend allemaal, we blijven duimen!
Volgende week een heel rijtje op het wachtbankje, waaronder ikzelf (iehhh, best spannend!)
en miekey, ik heb dat ook wel een beetje hoor, dat je denkt dat het niet lukt, maar meer omdat je het zo graag wil, het voelt een beetje als een staatslot (sorry dat zo te vergelijken). Maar sommige hebben  snel mazzel en anderen kunnen eindeloos wachten en je weet van tevoren niet in welke "groep" je zit, ertussenin kan natuurlijk ook nog. Het is dus gewoon zo spannend omdat je niet meer kan doen dan je best en heel veel hopen... en dat is best lastig voor meiden die normaal veel zelf in de hand hebben.

Hopelijk komt iedereen een beetje snel van haar kwaaltjes af en suc6 allemaal.

Hallo iedereen!

Wat een gezellig forum is dit toch zeg echt heel leuk!

Heb eigenlijk een vraagje hoe bereken je dat eigenlijk wanneer je vruchtbaarste dag is.

Vandaag is mijn ongesteldheid gestopt en ik ben 19 mei gestopt met de pil.

Ik zou echt niet weten hoe ik dat moet berekenen maar heb het idee jullie vast wel

Groetjes Jessica

hoi,

marisca, wat was de dag van je eerste ongesteldheidsdag, en hoelang is je cyclus normaal, als je dat eventjes verteld dan zoek ik het voor je op.
je kan het op zwangerschapspagina.nl ook uitrekenenen, bij calculator.

ook hier iemand die zich afvraagt wie de eerstvolgende zwangere gaat zijn. ik hoop iemand van de meiden die volgende week hun nod hebben. ik denk aan jullie.

liefs.
x

Hallo meiden!!

En mooiedromen... Gaat het al wat beter? Ik hoop voor je dat je er snel van af bent!

En de vaccinatie al gehad, vlinder? Hoe was het?  Hebben ze nog getest?

Jammer dat je ongi bent, deze gebruiker! Op naar de volgende ronde!

Zo, vanmorgen op school geweest. Wat denk je? Mijn dochter heeft geen woord gezegd! Ze sloeg helemaal dicht! Nou ja, kan er ook nix aan doen, ze lijkt nou een keer op haar vader, hahaha.
Ik heb de online zwangerschapstest gedaan, heb een kans van 54% om zwanger te zijn en zou morgen een bloedtest kunnen doen en zaterdag een thuistest volgens hun. Nou, ik geloof dat ik zaterdagochtend test voor we weggaan naar Ned.(als ik zo lang kan wachten, hihihi)
Fijne dag nog!

hoi,
schmetterling, spannend, zaterdag testen, hopelijk hou je het zo lang vol, anders kom je misschien voor teleurstellingen te staan die helemaal niet nodig zijn.
waar doe je die online test dan?
woont jou familie in nederland? begrijp ik, en jij woont samen met je man, vriend in duitsland, ben je voor hem verhuisd? of voor werk?
liefs roosje

Komt een vrouw bij de dokter....hihi ik maak er gewoon een mop van!

Nou de huisarts zat te wachten tot ik iets zei, ik vertelde dat ik de formulieren had ingevuld en dat ik voor de vaccinaties kwam... zegt ie (na 45 min in de wachtkamer te hebben gezeten) "oh dan moet je even naar de assistente, die kan je er wat meer van vertellen..." wij weer wachten (jaja vriendlief was ook mee). Heeft ze uitgezocht welke vaccinaties  we nodig hebben (dat wist ik al) en dat ik ze pas mag hebben als ik ongesteld wordt.... ze willen geen risico lopen!

Nou prima plan, want ik wil ook geen risico lopen maar wachten tot ik ongesteld wordt: nou ik hoop het dus niet meer, voorlopig de eerst volgende negen maanden!!! en  dan? nou  stel dat ik gewoon ergens volgende week de RD's heb, dan moet ik bellen en kan ik de vaccinaties meteen krijgen!... maar nu komt het leukste: dan moeten we het een maand veilig doen, was het advies.... nou er  DAAR baal ik nou zo van!
Zijn we in januari  gestopt met de pil, vorige maand besloten in mei voor het eggie te gaan, is het zover en dan kan je dus na een maand  weer gaan stoppen!

Zo moest even mijn ei  kwijt!
Ik ga even een klein tukkie doen (ben erg moe)

Tot vanavond!

Kus Vlinder  

Terug
Bovenaan