mei stoppers??

Vlinder,
Wat balen dat je een maand moet stoppen wanneer je vaccinatie krijgt. Daar zit je echt niet op te wachten, en wat als je zwanger blijkt te zijn? kan je dan wel op huwelijksreis?
moeilijk hoor, op huwelijksreis gaan maar ook erg graag zwanger willen worden.
Sterkte meid, kan begrijpen dat dit eventjes helemaal niet leuk is.

liefs

Heej iedereen!

bedankt voor jullie reactie bloemetje en leeuwtje...Ik zie dat er veel gereageerd word op dit forum, wat gezellig!
Ik zelf werk fulltime en kan niet op mijn werk kijken(stel je voor dat ze het zouden zien) dus moet netjes afwachten tot ik thuis ben om alle berichtjes weer te lezen.  Zal wel moeilijk worden.

Ik weet eigenlijk helemaal niet wat mijn cyclus is, dat maakt het wel moeilijk. Ik ben op 16 mei gestopt met de pil en was op 12 mei ongesteld. een pilstrip heeft 21 dagen en 5 dagen later was ik altijd ongesteld. Is mijn cyclus dan 26 dagen? Of moet je dat zo niet uitrekenen. (Dom eigenlijk he?) En misschien is mijn cyclus nu heel anders doordat ik met de pil gestopt ben. Kan iemand mij helpen?

Ik wil graag op sommige mensen hier reageren maar zie dat als je een bericht typt de andere berichten niet meer kunt lezen. Hebben jullie dat ook? Dat is best lastig.

Tot snel!

Hallo allemaal,

Krijg net een buikpijn... echt van die ongi buikpijn dus ik ga er maar vanuit dat ik het dit keer eerder ga worden (zit nu op dag 24) hou jullie op de hoogte!

Bloemetje: ik  moet uiteraard achter beslissingen staan, mocht ik nu wel zwanger zijn (wat er nu totaal niet op lijkt) dan is het niet zo goed om vaccinaties te krijgen, maar de kans om ziektes op te lopen is ook aanwezig dus die keuze moet ik afwegen voor we op reis gaan... onze reis is trouwens al geboekt dus ik zal dan misschien niet mee kunnen gaan met actieve sporten etc, maar ik ben volgens mij geen type die van haar zwangerschap een ziekte maakt dus ik probeer dan zoveel mogelijk  en als het niet lukt of het is te gevaarlijk dan kijk ik wel uit! ik wil geen risico lopen!

Nou ik ga even lasagna maken!

Kus Vlinder

hoi,

ik weet niet hoelang je cyclus is dan, deze maand gewoon afwachten, maar wel klussen, wie weet is het meteen raak, maar vaak is dat niet zo.
Ik zou je dus geen duidelijk antwoord kunnen geven.

Ja inderdaad, wanneer je een bericht typt, dan kan je niet nalezen wat anderen hebben gezegd, inderdaad af en toe lastig, vooral als er hoop verhalen zijn neer gezet, hihi.

liefs

Hey bloemetje

Mijn eerste ongesteldsheiddag was 24 mei en ja mijn cyclus weet ik dus niet omdat ik dus al bijna 12 jaar aan de pil was en daarvoor onregelmatig ongesteld.

Groetjes Jessica

hey allemaal

als eerst wil ik zeggen wat zijn er veel mariska`s op de forum zeg jeetje hihiih...
som dan zit ik te lezen en denk is dit nou voor mij hihihhi........

nou gelukkig heb die persoon toch nog een beetje gelijk over dat ongestel zijnde
soms heb ik het ik het idee dat ik een misschien wel zwanger ben omdat ik van die achterlijker dingen heb zwart voor me ogen soms een beetje misselijk veel hooftpijn
zijn toch van die kwaaltje he...!!!!!!!
maar we zijn lekker aan het klussen spannent.
hoe voelen jullie de eisprong ik heb het idee dat het bij mij gisteren avond is begonnen en de heledag door nu nog een beetje beetje onder in lijkt een beetje op ongi pijn maar ook weer een beetje anders....
ben er beetje veel mee bezich is niet zo goed
gisteren dingentje opgemeten voor de baby kan kijken of het past. heb niet gekocht hoor kijk wel uit hihih.....
zo lief al die spullentjes

miekey83

neej hoor je bent geen aansteller ik denk dat ook wel eens.
gaat bij iedereen wel door zijn hooft denk ik toch Meiden????
we gaan er van uit dat iedereen hier een mooie kindje krijgt

1984Vlinder
dank je wel vlinder hoor ik ook bij de groep helemaal
ik ben zo benieuwt deze cyclus
vind het alleemaal maar spannent worden

Bloempje
ben je ook lekker aan het klussen geslagen spannent....!!!!''

nou ik weet verder niets meer ik wacht weer op jullie en dan type ik weer is wat

lief

Wachten op NOD duurt lang, maar... wachten na NOD nog veel langer!!! Ik kon mezelf natuurlijk niet bedwingen, heb vanochtend een test gedaan, maar negatief. Vooralsnog geen ongi hier. Mijn borsten voelen wat vreemd en heb de hele dag al vage, misselijkmakende onderbuikspijn, ik ga iedere keer naar toilet met het idee: nu ben ik ongi! Maar niks, nada, noppes... Het is dus nog steeds mogelijk dat de RD's niet komen. Ik las ergens dat zelfs de meest gevoelige tests (waarvan verpakking zegt 6 dagen voor NOD!)  ruim 10% van zwangerschappen op 1 dag na NOD missen! Een 'gewone' zwangerschapstest is vaak pas na 1 week positief... En zo houden we hoop, hi hi!

Schmetterling, grappig he, die online test? (van babybrabbel.nl toch?) Ik heb 71% kans op zwangerschap volgens hun, ha ha! Ik denk alleen dat het wel een beetje erg rooskleurig is. Meer voor de fun, dan echt... Ik wens je veel succes met testen zaterdag, maar denk aan wat ik hierboven geschreven heb, de kans is groot dat-ie negatief blijft zonder dat er slecht nieuws hoeft te zijn...

Vlinder, balen van die veilige maand bij je vaccinaties, maar ja, je wilt natuurlijk geen risico's lopen. En misschien een gelukje bij een ongelukje dat je nu al ongesteld lijkt te zijn geworden, des te sneller is die maand ook weer voorbij, he!

Mooie dromen, hoe is nu met je schimmel? Is het al weg? Blijft een lastige kwaal... En ik ben wel erg nieuwsgierig geworden over je beschrijving van 'forum'-types! Wat ben ik? Langdradig, overvloedig en veel te veel woorden??  Ik maak hier de langste stukjes, dacht ik zo, ha ha!

Mijn mede-wachtbankjes, Rianne en Kakkie? Hoe is het bij jullie??? Inmiddels ongesteld geworden of...?

Mariska(08), je vroeg iets over ongesteld worden tijdens zwangerschap. Ik heb ergens gelezen (medische literatuur) dat 5-10% van de vrouwen bloedverlies in eerste trimester zwangerschap heeft en dat dit vaak op momenten is dat ze een menstruatie zouden verwachten. Er is echter een groot verschil, het is vaak weinig bloedverlies en meestal niet helderrood. Meer 'spotting' dus. Maar echt ongesteld, dat kan dus niet. Mijn schoonmoeder is trouwens een levend voorbeeld, toen ze zwanger was van mijn man is ze nog 2 keer 'ongesteld' geweest terwijl ze al zwanger was en ze begreep maar niet waarom ze zulke vreetbuien had, hi hi!

Welkom ook aan de nieuwe dames, Marisca en Miekey! Gezellig dat jullie er bij komen. En Miekey, zelfs al heb ik al een kind op de wereld gezet, ook ik heb soms (onlogisch?) gedachten dat het nu niet zou lukken. Niet meer dan natuurlijk, het blijft iets ongrijpbaars... Maar dan hou ik me weer vast aan statistiek: 90% van stellen is binnen een jaar zwanger. Da's toch echt het grote merendeel!

Nou, wel weer genoeg gekletst, ha ha! Ik ga weer verder met ongeduldig wachten op ongi of...

Hallo dames, hoe is het met jullie?

Ik snap op het moment niks meer van mijn lichaam hoor...voel me of ik elk moment
ongesteld moet worden, dus dat is minder.
Halverwege de maand had ik wat last, dacht dan altijd dat dat de eisprong was, maar
ovulatietesten bleven steeds negatief. Dit weekend moet ik ongesteld worden, nou ja, liever niet natuurlijk! We wachten het maar af...maar ik denk dat het niks is deze maand...

Even wat reacties op jullie..

Mariska0808
Leuk he, een beetje rondkijken voor spulletjes...ik zit ook al te neuzen, hihi....

Vlinder, spannend he..dat wachten! Ook spannend voor jou met je reis...op vakantie worden de meeste mensen zwanger :)

Rianne...kakkie...karin...weten jullie al meer/??? Of heb ik dat gemist????

Terug
Bovenaan