Wachten op NOD duurt lang, maar... wachten na NOD nog veel langer!!! Ik kon mezelf natuurlijk niet bedwingen, heb vanochtend een test gedaan, maar negatief. Vooralsnog geen ongi hier. Mijn borsten voelen wat vreemd en heb de hele dag al vage, misselijkmakende onderbuikspijn, ik ga iedere keer naar toilet met het idee: nu ben ik ongi! Maar niks, nada, noppes... Het is dus nog steeds mogelijk dat de RD's niet komen. Ik las ergens dat zelfs de meest gevoelige tests (waarvan verpakking zegt 6 dagen voor NOD!) ruim 10% van zwangerschappen op 1 dag na NOD missen! Een 'gewone' zwangerschapstest is vaak pas na 1 week positief... En zo houden we hoop, hi hi!
Schmetterling, grappig he, die online test? (van babybrabbel.nl toch?) Ik heb 71% kans op zwangerschap volgens hun, ha ha! Ik denk alleen dat het wel een beetje erg rooskleurig is. Meer voor de fun, dan echt... Ik wens je veel succes met testen zaterdag, maar denk aan wat ik hierboven geschreven heb, de kans is groot dat-ie negatief blijft zonder dat er slecht nieuws hoeft te zijn...
Vlinder, balen van die veilige maand bij je vaccinaties, maar ja, je wilt natuurlijk geen risico's lopen. En misschien een gelukje bij een ongelukje dat je nu al ongesteld lijkt te zijn geworden, des te sneller is die maand ook weer voorbij, he!
Mooie dromen, hoe is nu met je schimmel? Is het al weg? Blijft een lastige kwaal... En ik ben wel erg nieuwsgierig geworden over je beschrijving van 'forum'-types! Wat ben ik? Langdradig, overvloedig en veel te veel woorden?? Ik maak hier de langste stukjes, dacht ik zo, ha ha!
Mijn mede-wachtbankjes, Rianne en Kakkie? Hoe is het bij jullie??? Inmiddels ongesteld geworden of...?
Mariska(08), je vroeg iets over ongesteld worden tijdens zwangerschap. Ik heb ergens gelezen (medische literatuur) dat 5-10% van de vrouwen bloedverlies in eerste trimester zwangerschap heeft en dat dit vaak op momenten is dat ze een menstruatie zouden verwachten. Er is echter een groot verschil, het is vaak weinig bloedverlies en meestal niet helderrood. Meer 'spotting' dus. Maar echt ongesteld, dat kan dus niet. Mijn schoonmoeder is trouwens een levend voorbeeld, toen ze zwanger was van mijn man is ze nog 2 keer 'ongesteld' geweest terwijl ze al zwanger was en ze begreep maar niet waarom ze zulke vreetbuien had, hi hi!
Welkom ook aan de nieuwe dames, Marisca en Miekey! Gezellig dat jullie er bij komen. En Miekey, zelfs al heb ik al een kind op de wereld gezet, ook ik heb soms (onlogisch?) gedachten dat het nu niet zou lukken. Niet meer dan natuurlijk, het blijft iets ongrijpbaars... Maar dan hou ik me weer vast aan statistiek: 90% van stellen is binnen een jaar zwanger. Da's toch echt het grote merendeel!
Nou, wel weer genoeg gekletst, ha ha! Ik ga weer verder met ongeduldig wachten op ongi of...