mei stoppers??

hoi Karin,

Spannend nog steeds geen ongi, maar ook geen positieve test. En een bloedtest. kan je daar nog niets op zien dan? misschien ook idee om dat te laten doen?

hier nog steeds aan de klus, vandaag heb ik een misschien vruchtbare dag, en vrijdag vruchtbaarste,zaterdag eisprong, hihi, spannend.

ik ga zo naar bed toe, weer vroeg dag morgen.

welteruste dames

Zo, ik ben er  1 dag tussenuit, en mis een heleboel!

Ja Vlinder, vervelend kan begrijpen dat je er nu echt voor wilt gaan, aan de andere kant risico's kan je niet nemen hoor!

Wat zijn die online testen waar jullie het over hebben? Klinkt spannend!

Mieke, welkom!

De types haha: BLoemetje komt over als een hele lieve meid, die altijd het een ander naar de zin wil maken en soms wat onzeker kan zijn.

Karin, een type wat van aanpakken weet, niet stilstaat en zorgt dat ze actief bezig blijft. Zeer vriendelijk maar ook in staat om een sneer te geven indien dit nodig is.

Of..........zit ik helemaal mis?

Ik stop ermee voor vandaag. Ja, denk inderdaad door stoppen pil dat ik meer " last" heb, heb ook vettere huid, wat vetter haar en sneller last van pukkeltjes, maar goed....

hallo allemaal

Ik zit ook in de mei-ronde. NOG is 26 mei jl geweest. Nog niet ongesteld, afgelopen maandag uit nieuwsgierigheid wel een test gedaan, maar negatief. Afwachten dus kijk einde vd week wel weer es verder. Meestal werd ik wel direct ongesteld als ik gestopt was met de pil. En ben ook wel s wat later ongesteld geworden maar na vandaag is t voor mijn doen wel heeeel laat. Nou ja, zien wel hoe en wat.

voor mij de 1e ronde voor de 1e kleine!

Ben verder heel benieuwd naar ieders belevenis en gevoelens. Zelf voel ik nog niet zo veel. Behalve een beetje raar gevoel in onderbuik, alsof ik me ergens op verheug of zenuwen of zo. Maar ja, dat kan ook wel goed natuurlijk als je graag zwanger wilt worden. Denk dat t uitblijven van de ongi daar ook mee te maken heeft! Iemand daar een idee over?!

Hopelijk gauw hier meer goeie berichten over zwangerschappen!

greetz

Hoi meiden!

Wat is er weer  veel gereageerd zeg! Ik heb het hier heel druk gehad met mijn man en dochter die beiden een buikgriepje hadden. Nu gaat het gelukkig weer wat beter, maar ja Ian is een echte man die loopt alleen maar zuchten en te kreunen dat ie zo'n last heeft!
Gelukkig is Alyssa een echt meid en heeft ze niet echt een kik gegeven!

Tijgetje kakki en karin, spannend allemaal!!!
Vlindertje, wat rot dat je misschien een maand moet wachten

Ik zit hier ook nog steeds op het wachtbankje, helemaal niets duidt erop dat de ongesteldheid eraan komt en ik ben nu 9 dagen overtijd!
Ik moet me echt inhouden om geen 100 testen te gaan doen hoor pfff.
Denk dat ik zaterdag of uiterlijk maandag maar even een testje ga halen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben.
Ben nu heel erg misselijk, maar ja dat zou best wel eens kunnen komen door de buikgriep die hier in huis lijkt te heersen! Meestal sla ik mijn beurt over, maar geloof niet dat het er nu inzit dat ik m over mag slaan.
Of misschien toch zwanger?

Mijn zusje weet er nu ook vanaf en nu heb ik dus twee mensen die lopen te zeuren dat ik een test moet gaan halen. Af en toe word ik vooral gek van mijn man.
Het lijkt bij ons wel de omgekeerde wereld, manlief zeurt de hele dat ik moet gaan testen en is nu al kinderkamers aan het uitzoeken en ik vraag me af of ik uberhaubt wel een 2e keer zwanger kan worden en ga er al vanuit dat het nog wel eens heel lang zou kunnen duren!
Nou ja ik hoop in ieder geval dat we ons 5-jarig huwelijk (augustus) kunnen vieren tijdens mijn zwangerschap!!!

Heel veel succes met klussen iedereen en medewachtenden, ik hoop echt dat er een paar zwangeren bij zijn!

Liefs Rianne

Hallo hier weer even een berichtje van mij. Wat worden er op dit forum veel berichtjes geplaatst, leuk om te lezen en ik denk veel aan de mensen die op het wachtbankje zitten.
Mijn NOD is 5juni, dus ben benieuwd   of de RD's gaan komen of niet.
Nou ik hou jullie op de hoogte

groetjes

Hey meiden,

heb even door alle berichtjes heen gekeken want ben zelf ook vlak voor onze bruiloft (9/5)gestopt met de pil. Ben in de week van 27 april voor het laatst ongesteld geweest en  had dat dus (als ik tenminste een normale, regelmatige, 28-dagen cyclus zou hebben)  afgelopen zondag weer moeten worden, maar niet dus.
Dat kan natuurlijk komen door het ontpillen en het weer op gang komen van mijn eigen cyclus maar toch... hoop natuurlijk toch dat het allemaal al in 1x raak was!!

Vind het wel eng om te gaan testen en denk ook al vanalles te voelen wat te maken   heeft met een mogelijke zwangerschap. Heb telkens zo'n gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, (al sinds een week), maar heb ook last van mijn darmen en had direct na het stoppen met de pil al veel gevoeliger tepels.

Herkennen jullie dit?

Ben benieuwd, lijkt me leuk om via dit forum op de hoogte te blijven van jullie ervaringen!

Groetjes,
Momo28

Terug
Bovenaan