mei stoppers??

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2008 15:04:17'));

hoi,
schmetterling, spannend, zaterdag testen, hopelijk hou je het zo lang vol, anders kom je misschien voor teleurstellingen te staan die helemaal niet nodig zijn.
waar doe je die online test dan?
woont jou familie in nederland? begrijp ik, en jij woont samen met je man, vriend in duitsland, ben je voor hem verhuisd? of voor werk?
liefs roosje

He,

Mijn ouders en broer en schoonzus wonen ook in Duitsland (7 jaar), zo'n 20 minuten van ons vandaan.
Wij wonen sinds 2005 hier. We hebben hier een melkveebedrijf gekocht en in Ned. het bedrijf verkocht. Mijn schoonouders wonen daar tegenover, in Kamperveen. Dichtbij Zwolle is dat.
Als je ff googelt kan je die test zo vinden.
 Succes!

Hallo!

Waarom wacht je nog met testen Rian? Ik ben eigenlijik ook best nieuwsgierig, hahaha!
Ik hoop voor jou en Karin dat de test positief is!!
Liefs,

Hoi

Rian, al 9 dagen overtijd? ik zou toch een test doen, haha ik ben ook nieuwschierig.
Hihi. Maar je moet natuurlijk doen waar je jezelf het lekkerste bij voelt. En ja, misselijk, kan van griepje zijn, maar natuurlijk ook van een zwangerschap.
Ik hoop dat je zaterdag of maandag twee mooie strepen op je test hebt staan.

Mooie dromen, helemaal correct, haha van dat lief, weet ik niet, me vriend zegt van wel. Ik wil inderdaad ook dat iedereen gelukkig is en zich daar goed bij voelt, en ben ook af en toe onzeker.
Hoe kan je dat allemaal opmaken uit gesprekken hier? Hihi.

Momo, spannend hoor, misschien een testje doen? Ik had na pil meteen een cyclus van 28/29 dagen.

schmetterling, je gaat dus bij je schoonfamilie op visite? Leuk hoor, een heel weekend? ik ga het weekend naar mijn ouders in Belgie.

Verder gaat het goed hier, nog steeds druk aan de klus. Morgen vruchtbaarste dag als het goed is. Ben benieuwd.

Liefs.
x

Dag 31: nog steeds niets! Het wachten is killing me! Ik heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar waarom duurt het dan zo?? (wat is er mis met mij?  Heb vannacht gedroomd dat opeens m'n cyclus onregelmatig geworden was zonder eisprong en dat ik noooooooit zwanger zou kunnen worden...) Misschien ben ik toch wat minder regelmatig dan ik denk? Maar sinds de bevalling zijn mijn cycli: 28, 28, 29, 28, 29, 28, 28 en opeens de vorige van april 32? Ik snap er niets meer van... Wachten, wachten, wachten... Ik weet in ieder geval wel dat ik de volgende keer dus uitga van mijn langste cyclus ipv die 28 dgn!

Mooie dromen, ha, ha, grappig dat je al zoveel uit een stukje tekst kan halen. Leuk te weten dat ik zo overkom, maar het is niet helemaal waar. Vooral die sneer... ik zou soms wel willen, maar daar ben ik dus juist een watje in. Ik ben een held in het bedenken van snedige opmerkingen... 10 minuten te laat! Maar het klopt wel, ik ben wel pro-actief zullen we maar zeggen. Ik ga door en probeer  (zo snel mogelijk) een goede oplossing  te  bedenken. Heeft ook zijn keerzijdes. Ik hol mezelf nog al eens voorbij  omdat  ik vind dat ik niet moet zeuren en door moet...

Manlief zit voetbal te kijken, hier ook nog oranjefans? Nou ja kijken, hi hi, moet eigenlijk even lachen, hij is in slaap gevallen!! Terwijl vanavond alles moest wijken, hij ging TV kijken! Knikkebollen, knikkebollen...

Hallo, ben nieuw hier.
Op 16 mei heb ik mijn Mirena eruit laten halen. En nu...eh....oefenen we nog steeds. Leuk om te lezen hoever jullie zijn enzo, Ben al 35, dus ik ben erg benieuwd of het ons (snel) lukken. Ik hou een soort menstruatiekalender bij, al toen ik mijn spiraaltje had. het klopte aardig. Dus gebruik ik het maar gewoon. Kan ik toch de boel een beetje aansturen, toch?

Effe voor de eerste keer....en nu ga ik jullie oude berichten lezen.
DOEI!

hoi snoopy,
welkom, hoop dat jullie ook snel zwanger zijn. misschien niet goed gelezen, maar van eerste kindje?

karin, wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent, gaat wel lang duren nu.
wanneer wil je weer test gaan doen? ik hoop zo voor je dat je zwanger bent.

liefs, Bloemetje

Yep. Eerste kindje. Wij hebben elkaar vrij laat gevonden, dus alles is ook wat later dan normaal geworden. Veel vrienden van ons zijn al aan de 2e kinds. Tja, dat steekt soms best wel. Laatst was het een na laatste stel ook zwanger. Nou je had het moeten zien....zoef...alle aandacht gaat naar hun en de hele avond praten ze alleen maar over zwanger zijn, ouders zijn. Vond het niet leuk. Was ook poep-jaloers man! Wij hadden altdij gedacht dat zij het laatste zal zijn, maar ja, niet dus. Wij zijn het laatste.
Ach ja. Ik hoop niet dat ik het heel moeilijk krijg als het ons niet gaat lukken.
Maar eerst, gewoon poditief blijven.

:)

Hoi!
Heb deze week niet zo veel gereageerd (druk weekje geweest). Onder andere een nieuwe collega "geselecteerd" tijdens een rits sollicitatiegesprekken. Deze toekomstige collega wil graag meer uren werken dan haar nu aangeboden kunnen worden, maar dat zit er officieel nog even niet in. Nu hoop ik natuurlijk deze maand hartstikke zwanger te raken (alsof een beetje zwanger ook bestaat?!) en dan zijn er in het nieuwe jaar genoeg uren.
Ik merkte van de week op mijn werk (school voor voortgezet onderwijs) dat iedereen er zo'n beetje van uit gaat dat we wel klaar zijn met kinderen, omdat we er al twee hebben. Ahum, niet dus.  Ik denk dat als het lukken mag, een derde zwangerschap voor in ieder geval de directie als een grote verrassing komt. Ach ja, dat zien we dan wel weer.
Morgen nog een ochtendje werken en dan holadijee, een weekend naar zee! De jongens zijn aan het eind van de middag opgehaald door een hele blije opa die dolgelukkig is met een drie nachten durende logeerpartij. Oma was al thuis aan het eten koken en ze belde net om te zeggen dat de jongens geweldig zijn. Haha, dat wisten wij al lang....

Alvast een fijn weekend allemaal en succes daar waar succes nodig is ;)

Terug
Bovenaan