mei stoppers??

had toch stiekem  weer een testje gedaan, maar helaas negatief. Denk toch dat de ongi uitblijft omdat ik misschien te graag wil en er toch iets meer mee bezig ben dan ik me voorgenomen had?

misschien dat er meer dames zijn die daar last van hebben?! lees links en rechts wel dat er meer zijn waar de ongi in ene veel langer van wegblijft.

quote: wensvoordrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2008 21:58:22'));

Hoi!
Heb deze week niet zo veel gereageerd (druk weekje geweest). Onder andere een nieuwe collega "geselecteerd" tijdens een rits sollicitatiegesprekken. Deze toekomstige collega wil graag meer uren werken dan haar nu aangeboden kunnen worden, maar dat zit er officieel nog even niet in. Nu hoop ik natuurlijk deze maand hartstikke zwanger te raken (alsof een beetje zwanger ook bestaat?!) en dan zijn er in het nieuwe jaar genoeg uren.
Ik merkte van de week op mijn werk (school voor voortgezet onderwijs) dat iedereen er zo'n beetje van uit gaat dat we wel klaar zijn met kinderen, omdat we er al twee hebben. Ahum, niet dus.  Ik denk dat als het lukken mag, een derde zwangerschap voor in ieder geval de directie als een grote verrassing komt. Ach ja, dat zien we dan wel weer.
Morgen nog een ochtendje werken en dan holadijee, een weekend naar zee! De jongens zijn aan het eind van de middag opgehaald door een hele blije opa die dolgelukkig is met een drie nachten durende logeerpartij. Oma was al thuis aan het eten koken en ze belde net om te zeggen dat de jongens geweldig zijn. Haha, dat wisten wij al lang....

Alvast een fijn weekend allemaal en succes daar waar succes nodig is ;)

hihihi...veel plezier dan he

hoi,
ongesteldheid kan uitblijven door stress en dergelijke, dus nog geduldig afwachten, wel balen weer een negatieve test.

wens voor drie, heerlijk weekendje weg met je man?
en wat fijn dat de jongens zo voorbeeldig zijn bij oma en opa, en dat ze het ook geweldig vinden dat ze er zijn.

liefs

tis wel balen idd weer een negatieve test, maar ja...je moet ook uitkijken dat je niet tegen beter weten in zit te testen of te vaak achter elkaar. Dan lijkt t heel veel maar was t ook beter om niet te doen. Had me alleen laten verleiden omdat ik de 1e keer (aan de vroege kant) getest had met ClearBlue en later las dat die niet goed test op te weinig HCG en daarom vandaag een Etos-test gedaan. Ach ja...voel me zo'n muts he...hihihi

@tijgetje
Je kunt maar gewoon graag willen! Aan ons ongeduld verdienen de producenten van testen bakken met geld. Met de vorige twee zwangerschappen heb ik ook aardig wat testen verbruikt. Nieuwsgierig he? Ze moeten eigenlijk een test uitvinden waar je na iedere vrijpartij kunt lzen wat de stand van zaken is (haha, onmogelijk, maar toch ).

@ bloemetje:
dank je wel, ik heb er zin in!

@karin: en, hoe is de stand van zaken bij jou??

Morgen dames. Heb vandaag lekker vrij! Ene rijk voor mezelf alleen nu. Ik las net jullie verhalen over testjes. Vroeger, deed ik dat ook wel eens. Maar om mezelf gerust te stellen dat er geen ongelukjes gebeurd was. Maar nu wil ik zo graag dat er juist WEL twee streepjes verschijnt! Ja, ja, tijd kan keren.

@wens voor drie: Super naar de zee! Mijn lievelingsplekkie ook! Enne, ik was ook heel vaak bij mijn opa en oma vroeger. De beste jeugdherinneringen! Ik zal het straks oom mijn kinderen dat gunnen. Alleen jammer dat mijn schoonouders al wat op leeftijd zijn en mijn ouders best wel ver weg wonen.

Weet je...ik ben stikem blij dat ik deze forum gevonden heb. Kan ik met al mijn musterige vragen lekker bij jullie terecht.
HAHA!

Nou ben ik toch weer vergeten te vragen:

Ik gebruik ook altijd die van de Etos. (die adere merken zijn zo duur)
Maar ik zie dat Kruidvat en zelfs de HEMA heeft dat ook. Welke is beter???

Even een dood momentje, zoonlief ligt in bed en de woonkamer is inmiddels gepoetst. Heb natuurlijk wel weer 10 nuttige dingen die ik zou kunnen gaan doen, maar ja... Effe theeleuten hoor, hi hi!

Er is hier nog steeds helemaal niets. Kon het niet laten, ben net met boodschappen doen in Etos testje wezen halen. Maar erg trots op mezelf, nog niet gedaan! Nee, ik voel al op mijn klompen aan dat ik natuurlijk op zondag of maandag de onbedwingbare neiging zou krijgen om te testen en dan dus niet naar winkel kunnen gaan...

Ik voel verder eigenlijk niets. De week voor mijn NOD wel van alles, maar dat zal dus wel nasleep griep zijn geweest, dag van NOD en de dag erna tekenen waarvan ik dacht: nu word ik ongi! En nu helemaal niets... Manlief begint ook langzaam te beseffen dat mijn laatste menstruatie nu wel even geleden is. Hij denkt niet dat het raak is, omdat ik nu niets voel. Tja. Als ik dan goed ga nadenken, heb ik bij mijn eerste ook pas uberhaupt iets gevoeld toen ik al minstens een week overtijd moest zijn (ik weet het niet helemaal, hoor, ik wist toen namelijk ook niet de eerste dag van mijn laatste menstruatie, was er helemaal niet mee bezig...). Ik voelde toen eerst mijn borsten, maar nu denk ik wel eens: zou ik die nu ook al meteen voelen? Tenslotte zijn ze al een keer door het hele proces gegaan (heb een E-cup over gehouden aan de eerste...), zouden ze nu niet sneller/gemakkelijker 'gebruiksklaar' kunnen worden?? En wie zegt dat een 2e zwangerschap op de eerste moet lijken? Zucht, ik wacht dus nog steeds maar ongeduldig af.

De alternatieven beginnen ook weer door mijn hoofd te malen, redenen waarom menstruatie uitblijft. Belangrijkste is recent pilgebruik, maar dat heb ik dus niet. Stress? Ik ben vorig jaar doodziek geweest, geopereerd, heb een burn-out gehad, (stress met een hoofdletter S toch?) en mijn cyclus ging gewoon door! Dus ik lijk daar niet zo gevoelig voor. Ondergewicht? Nou nee, hi hi! Heb aardig wat pondjes teveel en al heeeeeeeel lang. En dan houdt het al weer een beetje op... Misschien toch die ene: "vrouwen die heftig verlangen naar een zwangerschap kunnen plotseling hun menstruatie niet krijgen"??

Gelukkig is het pokkeweer van gisteren een beetje voorbij, het is nu droog. Helaas nog steeds klef... Zal bij jullie niet anders zijn denk ik. Ik ben ook met was bezig, maar durf het niet buiten op te hangen, stel dat weer gaat gieten? (sorry, ik heb echt niets beters te doen, als ik ga zwijmelen over het huishouden , hi hi!)

Snoopy, welkom meid, en wat die testen betreft, ik heb ook wel eens van de kruidvat gebruikt (2 voor 10 euro geloof ik), maar toen probeerde ik ook zeker niet zwanger te worden (waren negatief), dus of ze nu echt 'beter' zijn? Ik denk dat er niet zo veel verschil in zit, behalve in de prijs. Persoonlijk zou ik zeker geen predictor of clear blue kopen! Bij de eerste heb ik ook Etos gebruikt (maar ja, toen was ik al ruim 2,5 weken overtijd, dus dan maakt het natuurlijk ook niet echt uit, ha ha!).

En tja, als je elkaar pas later tegenkomt... Zoiets valt niet te dwingen he? 35 is ook nog een prima leeftijd, toch? (een tante van mij heeft 1e kind op 40e gekregen, 2e op 42e, dus het is altijd mogelijk!) Ik ben mijn man op mijn 23e tegengekomen, maar ik heb ook nog meerdere vriendinnen (die nu dus 30-34 jaar oud zijn) die de juiste nog niet zijn tegengekomen. En het lijkt me wel erg belangrijk als je voor kinderen gaat dat je dat met de juiste doet! Maar spannend dus!

Ik hou jullie op de hoogte.
Hoe gaat het trouwens met de klussers? Lekker aan het genieten, hi hi ?

Terug
Bovenaan