mei stoppers??

Karin wat knap van je dat je de test niet meteen hebt gedaan!

Ik had dus ook de week voor mijn NOD last van vanalles en nu helemaal niets meer :S
Heb vorige week vrijdag negatief getest dus vandaar dat ik nog even wil wachten met opnieuw testen.
De ongesteldheid zit er nog echt niet aan te komen. Had wel een beetje een bruinige afscheiding gisteren, maar alleen 1 keer bij het afvegen, dus ik snap er helemaal niets meer van. Heb dat ook nog nooit eerder gehad dus het is een beetje vreemd!
Vandaag wel 10 dagen overtijd als ik uitga van mijn cyclus voor ik de pil slikte (heb m maar heel kort geslikt).
Nou ja hier dus ook maar even afwachten nog, maar wel met heeeeeeel veel moeite hoor!
Ben trouwens wel sinds ik gestopt ben met de pil ongeveer 5 kilo aangekomen en dat terwijl ik dus echt heeeeeel veel moeite heb met aankomen! Ik zit eindelijk onderin in de juiste schaal van BMI, normaal gesproken zat ik altijd op ondergewicht!

Mijn schoonmoeder heeft ons volgens mij door, ze zei dat ze dacht dat het niet zo lang meer ging duren voor de tweede zich zou gaan aandienen. Ze zag het gewoon aan me zei ze, en dat terwijl we het er niet eens over gehad hebben! Nou ziet zij wel meer, ook met de eerste wist ze het voordat we het over beginnen hadden gehad, 3 maanden later waren we zwanger! En het werd een meisje en dat zei ze ook al meteen toen ze zei dat het niet lang meer ging duren. Volgens haar wordt het nu een jongen :D

Gisteren zijn we trouwens naar de prenatal geweest om een triptrap te halen voor Alyssa. Ik kon het niet laten om ook even bij de babyspullen te kijken. Ik kan echt niet wachten tot het zover is dat ik weer lekker mag shoppen in de minimaatjes!

Hebben jullie trouwens een (lichte) voorkeur voor jongen of meisje?
Je hoort namelijk altijd van mensen dat ze geen voorkeur hebben, als het maar gezond is.
Ik ben er heel eerlijk in, het maakt me niets uit wat het wordt maar voor Alyssa had ik de lichte voorkeur voor een meid, nu de lichte voorkeur voor een jongetje!
Uiteraard zou ik met allebei even blij zijn, maar een lichte voorkeur is er toch wel hoor!

Nou ik ga me maar eens wagen aan het dweilen. :S

Groetjes Rianne

snoopy,
jammer dat je ouders ook wat verder weg wonen, mijn ouders ook, ze wonen in belgie, heel me familie trouwens, is een 150 km, soms wel jammer en zeker als je aan kinderen begint, wil toch dat ze familie ook regelmatig zien.

karin, spannend, ook nog steeds niet ongi, hoop zo voor je dat je zwanger bent. Ik blijf duimen voor je.
en met klussen gaat goed hoor. vandaag me meest vruchtbare dag :) en daar gaan we mooi gebruik van maken.

riane ook nog steeds spannend bij jou. en al best lang. wanneer ga je testen.
Hihi, mij maakt het ook niet uit wat het word, als het inderdaad maar gezond is, dat is al heel wat. maar mijn lichte voorkeur gaat uit naar een meisje, bij vriend naar een jongen.
maar dat zien we allemaal wel.

liefs

Pfff, Rianne, wat een spanning... Hoe lang had de pil dan geslikt? Ik heb vroeger de gewone pil geslikt en had na stoppen meteen eigen cyclus terug, maar ik heb ook 10 weken (ook niet lang toch?)  de minipil geslikt (troep! Maar ja, ik moest wel), toen was ik iedere dag een beetje ongesteld, dus maar weer gestopt. En toen ben ik 10 weken niet ongesteld geweest! Brrrr, wat die hormonen allemaal met je kunnen doen... Ik hoop voor je dat het toch iets anders is dan ontpillen!
(en ja, ik vind het ook knap van mezelf, hi hi , maar jij kunt er ook wat van!)

Ik vind het altijd zo hypocriet om te zeggen dat je geen 'voorkeur' mag hebben voor een bepaald geslacht. Tuurlijk ben je blij met alles dat gezond ter wereld komt, maar als mensen echt heel eerlijk zijn dan zullen denk ik veel mensen toch een voorkeur hebben! Ik had er de eerste keer nog niet echt over nagedacht, maar zodra ik wist dat ik zwanger was, dacht ik: Jongen! Ik kon me gewoon geen  voorstelling van maken dat ik een meisje zou krijgen. En dat is dus ook niet gebeurd, ha ha! Nu heb ik (logisch toch?) een voorkeur voor een meisje (ben ook wel benieuwd hoe dat dan is), aan de andere kant kan ik mezelf nog steeds niet voorstellen als meiden-mama... We zullen wel zien. Je kunt het toch niet beinvloeden. (tenzij je ingestraald wordt door je schoonmoeder ?)

Mijn schoonouders weten het ook, maar dat is meer omdat mijn man zijn mond niet kon houden. Aan de andere kant, ze hebben altijd geweten dat wij meerdere kinderen wilden en tja, nu Christian 15 maanden is... Mensen zitten gewoon te wachten op mijn mededeling. 2 kinderen is toch de 'standaard'... (wensvoor3: ik kan me zo voorstellen dat ze denken dat jij nu 'klaar' bent! Maar ach, verrassing mag altijd, toch?)

Bloemetje, dat moet dus een hete dag worden voor jou!  Gezellige avond gepland? Het is vrijdag he, dus... Het zou idd wat zijn, dat je meteen na de seks al zou kunnen testen, ha ha! Dat wachten ook altijd...

Kakkie, hoe is het bij jou??

hoi,
karin, nee eigenlijk geen leuke avond gepland. gaan naar ouders, en ja, dat is twee uur auto rijden, dus hihi, ga mijn vriend maar overvallen als hij thuis komt denk ik.
Na twee uur rijden heb ik er meestal toch niet zoveel zin meer in hoor. Haha.
We zien het wel. Als ik vandaag of morgen eisprong heb, en woensdag nog heb geklust. Bestaat dan de kans dat het dan ook lukt? of toch best vandaag ook?

liefs

Dag allemaal,

Daar ben ik weer, dagje hard gewerkt en nu lekker weekeinde! Grappig hoe je soms iets verborgen moet houden; ik wil een kast ergens in huis, zegt mijn moeder 3 x waarom zet je hem niet daar op die plek, alleen,,,,,wij willen daar straks de box maar ja dat kan ik niet zeggen!

Schmetterling, kan je morgen testen? SUCCES!

Miekey, je telt je cyclus vanaf je eerste menstruatiedag.

Dag Snoopey, welkom! Ach, als het straks lukt voel je je niet meer de laatste maar de meest gelukkige! Dan is iedereen weer jaloers dat die van jou nog zo klein is!

Fijn weekeinde, wens voor 3! Wij wonen vlak bij zee en komen er niet heel vaak, maar dat is meestal zo dat als je om de hoek woont het minder vaak gebeurd.

Spannend Rian! En Karin, hoe is het nu bij jou? Ja, ik ga gewoon uit van 47 dagen cyclus dan hoef ik me nog niet druk te maken, want testen is pas na 14 juni, en misschien had ik dan net mijn cyclucs van 28 ben ik ineens 6 weken verder!

De schimmelinfectie is onder controle, dus we klussen netjes om de dag. Alleen ik heb nu, een week later, nog wel af en toe wat heel lciht bloedverlies, kan dat bij een infectie? Ik was gisteren misselijk, maar vandaag niks te merken. Ik zei: aaahh ben misselijk, mijn vriend: dat is toch wat we willen? Toen bedacht ik me dat ik alles pas realiseer als het straks echt is!! Heb weer 2 meiden die binnenkort bevallen dus zit tussen de zwangere en net bevallen vriendinnen.

Rian duurde het lang voor je aankwam na de pil?

Bloemetje, las dat zaad soms wel 5 dagen kan overleven dus euh....dat moet goedkomen!

Nou ik ga genieten van het weekeinde.

Willen jullie weten wat het wordt of niet? Ik heb geen voorkeur wist alleen altijd leuke jongensnamen en nu alleen maar leuke meisjesnamen. Ik denk niet dat ik het hoef te weten, mijn vriend verpraat zich dan toch. Bijna al mijn vriendinnen heb wat na de bevalling dus als ik een gewone bevalling en gezond kindje heb is het goed. Echt het maakt me niks uit. Mijn vriend zegt: doe mij maar een jongen anders moet ik er elke keer ophalen met stappen! Kan me wel voorstellen bij een 2e dat je een lichte voorkeur hebt. LEuke van meiden vind ik dat als ze ouder zijn ze vaak meer met hun moeder gaan doen, merk ik zelf ook, best gezellig, jongens zijn daar toch anders in.

Tot later!!

heey allemaal,

hier de vroege vogel kon niet meer slapen dacht na 10x wakker worden vannacht
ik ga er nu maar uit ga lekker me huisje schoonmaken ben ik optijd klaar
even op de forum kijken en dan lekker schobben

nou was is gisteren bij me ouders me zus was er ook die woont in limburg.
ook een heel eind weg maar goed.is soms wel is jammer......

me moeder is mij echt aan het testen normaal gesproken drinken we altijd een wijntje samen maar dan vraag ze het altijd eerst even van maris...wil je een wijntje!!!!!!
ze zet hem gewoon neer nu en schinkt in....snikkie he.....

me zus weet dat ik gestopt ben maar me moeder niet maar ja omdat ik me zus niet zo veel aan de telefoon spreek is het bijna altijd bij me moeder.....
dus dan hebben we het wel een over cyclussen en babykamers enz enz dat doen we onder het mon van dat het bij me vriendin nog niet is gelukt is bijna een jaar bezich
maar ik denk dat ze me door heeft......doe gewoon als of me neus bloed hihihihih.

maarjah als ik ineens geen wijn meer ga drinken als ik zwanger ben gaat ze het opzeker merken

hebben jullie nog leuke smoesen daar voor???

ik denk trouwens dat het deze maand niet zover is omdat het met de klus week niet zo goed is gegaan denk ik ik heb een avondje met me mannetje ruzie gehad en een avond is die ziek geweest wel een beetje K*T maar ja wie weet he.
mnoet wel zeggen dat ik een paar keer misselijk ben geweest en nog steets last heb van zwart voor me ogen en best moe.....aan het einde van de dag.....!!!!

maar ja moet nog zo lang wachten ik hoop dat het snel 14juni is

llief

Goedemorgen allemaal!!!

Dames die overtijd zijn: ik duim voor jullie meiden, en oh wat ben ik nieuwsgierig!, we horen het wel als tweede toch? hihi!

Bloemetje: was het gezellig bij je ouders, ondanks het lange rijden?

Mooiedromen: ik heb geen idee of je wat bloedverlies kan hebben na een schimmelinfectie, kan het geen innestelingsbloeding/ongesteldheid zijn?(sorry heb het NOD lijstje er niet bij)  ik hoop het eerste voor je meis!

Nou hier niet zo lekker, ik had woensdagavond al ongi buikpijn gekregen, donderdag ook en gisteren niet normaal!!!! vanmorgen ook nog steeds, maar niets geen bloed te bekennen... ook voel/ ben ik hartsikke beroerd: diarree en misselijk (1 ding scheelt: vriendlief heeft het ook) maar die ongi buikpijn is echt mega vervelend.
Normaal als ik van die buikpijn heb wordt ik vaak na maximaal 2 uur ongesteld, maar nu dus al vanaf woensdagavond niet!
Ik zal wel een griepje onder de leden hebben!

Ik zei van de week tegen mijn vriend: vorige cyclussen waren: 27,25,25 en 32! na welke dag zal ik dit keer gaan testen, zegt ie: nou voorlopig de eerst volgende 2 weken!!!!!!!!!!!!! niet. Alsof ik zoooooo lang kan wachten!

Nou hou jullie op de hoogte, ga zo even werken en spreek jullie vanmiddag nog!

Kus Vlinder

hoi dames,

hier eventjes weer een reactie. Het gaat goed hier hoor. ook erg gezellig bij ouders.
ik word vanavond ook op de proef gesteld, we gaan naar een bieravond, nu lust ik geen bier en ga ik dan denk ik maar bob spelen, haha, val ik ook niet door de mand.

mooie dromen, fijn dat de schimmelinfectie minder word. en weet niet of bloedverlies er bij kan horen.

mariska, lekker vroeg wakker. ik was half zes even wakker, maar toen maar ff blijven liggen, zijn bij me familie, dus kan hier toch niets doen.

zo, ik ga weer ervandoor.
liefs

Terug
Bovenaan