mei stoppers??

Goedemorgen!

Jeetje Karin, wat spannend zeg, wordt nu allemaal nog spannender, omdat het dus nog wel steeds kan! Hier is het andersom zegt mijn vriend: test dan gewoon, dus ik uitleggen dat dat nu geen zin heeft. Ik klus rustig verder en als er 16 juni niks is, ja dan wordt het een ander verhaal. Alhoewel iedereen om me heen wel 3-5 maanden bezig was (met uitzonderingen van een jaar) dus euh....geeft niet. Ik denk soms ook praktisch bij ons is iedereen in februari jarig, van beide kanten, dus euh maart, april en mei zou ook wel erg leuk zijn! Heb geen haast. Vriendlief zegt alleen: moeten we nu alweer....hihi, dat mijn vent dat nog eens zou zeggen. Ik hoop dus wel meer zicht te krijgen op mijn cyclus dat we het kunnen concentreren in die periode.

Nou, vreemd weer vandaag, hoop nog op wat zon!

Hebben jullie al bedacht of je op originele wijze aan de familie bekend maakt dat je zwanger bent?

Karin, bedankt voor de navelbreuk uitleg!

Bloemetje, lijkt me inderdaad soms moeilijk als je ouders zover wegwonen, om de hoek is het ook niet, maar ergens tussenin...Wij hebben weleens gedacht weg te gaan maar ja...dan zitten we inderdaad ver van iedereen af.

Ester, welkom!!!

Nou, fijne dag allemaal, nog even genieten morgen weer werken.

karin,
wat spannend, nog steeds niet ongesteld. het kan dus nog steeds. Je hebt begrijp ik ok helemaal geen kwaaltjes, maar ook geen tekenen dat ongi eraan zit te komen.

mooie dromen, hoe we het gaan vertellen, nog geen idee, maar bij mijn moeder met behulp van mijn broertje denk ik, lijkt me wel erg leuk. haha.

hier gaat het goed, vruchtbare dagen voorbij, maar heb nu wel veel last van buikpijn, niet erg maar wel op 1 plaats, maar ja, dat zal wel weer inbeelding zijn zoals vorige keer. haha.
nog 13 daagjes, dan weten we meer.

fijne zondag dames.
xx

ik heb inderdaad heel veel te lezen... moet zeggen dat ik ieder vrij momentje even probeer wat onderwerpen door te lezen en dan moet ik ook iedere keer weer even goed terug lezen en kijken wat bij wie hoort.....

ik moet zeggen dat ik dit een erg leuk forum vindt waarbij ik ook het idee heb dat iedereen echt met elkaar meeleeft!

ik hoop nog veel met jullie mee te mogen maken!
groetjes ester

Hallo iedereen,
Gisteren hadden we een personeelsuitje van mijn werk: varen op een zeilschip. Verder niet zo spannend hoor. Alleen beetje eten, drinken, kletsen. Ik had dus ook wat smoesjes nodig om al die glazen wijn en schippersbitter af te mogen slaan. Gelukkig: mijn man zeg gewoon, ja ik ben echt hier te gast, dus ik mag drinken.
Ik had al een tijdje terug met hem erover gehad hoor. Ik stop gewoon met drinken. Hij mag nog wel en met mate. Lijkt mij gewoon gezonder voor mijn lichaam. Al ben ik nog niet zwanger. Maar eerlijk gezegd, heb ik soms (als het erg gezellig wordt), ook moeite mee hoor.

O ja, vrijdag naar schoonouders geweest. Heel leuk, maar op een gegeven moment hadden we over logeés en dat ze dan bij ons op een matras slapen. Schoon-ma: waarom kopen jullie niet bij de Ikea een slaapbed, jullie hebben toch zo'n mooie logeerkamer? Wij: eh....nou ja, die willen we lekker ruim houden, zonder al te veel troep.....eh....matras slaap toch ook erg lekker....eh.....  ....
Mam: ja maar dat slaap zo armoeig!!! Ik snap niet dat jullie dat niet doen.
Wij: ( nog meer eh......)
HAHAHAHA!

Gelukkig snapte schoon-pa het, denk ik. Dus kapte hij het verhaal gewoon af.
PFFFFFFF!

En wij krijgen (lease) straks een nieuwe auto. Wij hebben voor een Focus station gekozen. Veel mensen vragen ons waarom zo grote auto (wij rijden nu in een sportieve Alfa). Eh.....dat zijn voor die drie honden die we ng gaan kopen!

(En dan hoop ik altijd dat ik er geen rood hoofd bij krijg).

Wat een smoesen jongens!

Goedemiddag allemaal, al is het voor mij nog ochtend want gingen pas om 12:30 uit bed, waren erg moe!

Esther: welkom! vervelend joh  zo'n  ziekte, ik hoop dat je je wat beter voelt!

Karin: spannend hoor, maar meis, ik hoop echt dat de RD's wegblijven en je positief test!

Bloemetje: wat kan wachten lang duren he? ik hoop dat het raak is!

Snoopy: die smoesjes: tsja op een gegeven moment zijn de smoesen wel op he? en moet je opletten dat je wel steeds dezelfde smoes aan dezelfde persoon verteld! hihi!

Ik heb het lijstje er weer even bijgepakt, want Luus is nu ook officieel wachtende! meid hoe is het met je en met Rian en Kakkie???

NOD lijstje:
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
kakkie                         24jaar         1e ronde         1e kindje         NOD 25 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

Esther: vul jij je naam, leeftijd en NOD ook in?

Mijn NOD is dus morgen, spannend hoor, dit is dan dag 29! mijn langste was 32 dagen dus ik ga op z'n vroegst pas woensdag testen (mijn vrije dag) en als het lukt om me te beheersen natuurlijk!!!!

Kus Vlinder

Dames, wat een herkenbare verhalen allemaal...
Wat kan je lichaam allemaal met je doen he..pfff...

Morgen mijn NOD en ik voel me raar.
Heb echt het gevoel of de menstruatie elk moment kan doorbreken...zo voel ik me!
Dat had ik normaal dus helemaal niet.
Ja, dan voelde ik het en meteen brak het ook door.
Dus ik loop hier al dagen met een onzeker gevoel van wanneer komt het nou.

Ben verder niet lekker, keelpijn en misselijk. Zal wel door een kou zijn, laat ik me maar niet te blij maken.
HEb gister getest( hield het niet meer) maar negatief...
Afwachten dus maar....

Dames...sterkte met wachten....

hay hay

daar ben ik weer. heb gewacht en ben helaas afgelopen maandag ongi geworden.
maar goed dat mag de pret niet deren. zijn nu weer bezig met klussen. komt goed. heef6t iemand ervaring met ovulatie testen? werkt dit?

liefs jacqueline

hallo dames.

weekend weer bijna voorbij...ff nog t forum bijlezen..er gebeurt  altijd zoveel. dat lezen gaat een hoop tijd in zitten. hihihi vind t errug moeilijk om alles van iederen bij te houden, maar ben geloof ik niet de enige gelukkig. dus sorry als t lijkt dat ik niet in iedereen geïnteresseerd ben da's absoluut niet zo!!!

die ovulatietesten dat is mij nog niet gelukt. ik kreeg ze al niet eens aan de praat laat staan dat ik al met urine kon testen. maar dat ligt misschien aan mij.

overigens bij mij nog geen RD's. Die hadden afgelopen maandag al moeten komen. 2 testen dus al gedaan, maandag en donderdag, doch beiden negatief. moet ik nu nog vaker gaan testen? of is t gewoon negatief en blijft de ongi weg van de misschine onbewuste zenuwen? zucht...

fijne zondag nog verder dames en tot vd week.

Terug
Bovenaan