mei stoppers??

@Karin: klinkt toch enigszins hoopvol? ben benieuwd zal aan je denken iig!

@Bloemetje: die steken echt heeeel heftig ongeveer half uurtje en dan weer weg? bij mij waren dat eisprongen...was er zelfs voor bij de dokter geweest...ik heb dezelfde klachten ook van andere vriendinnen gehoord. Alhoewel t lang geleden is voor mij dat ik t zo heftig heb gehad.

NOD lijstje:
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei

Zwangere onder ons:
Yasmine, 24 jaar, voor de 1e ronde zwanger van 2e kindje!!!

wat spannend allemaal.....!

jammer kakkie...ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt.....
en voor degenen die in spanning zitten.....: ik ga heel hard voor jullie duimen!!!

hoi,
tijgetje, ik denk niet dat het eisprong is, ben er vrij zeker van dat ik die afgelopen vrijdag heb gehad, toen had ik ook opeens van die heftige steken,maar heel ander gevoel, maar ook met slijm erbij. dat was vrijdag. en vrijdag had ik ook positieve ovu test, zaterdag niet meer. Dus denk niet dat het nu kan.

nou ja. weet het natuurlijk niet helemaal zeker.

welterusten dames.

AHHHHHHHHHHH ik in de stress! Zit net op babybrabbel die zwangerschapscalculator in te vullen aan de hand van de laatste, zeer onregelmatige cyclussen, en komt er ineens uit dat ahv een gemiddelde neem ik aan, de niet ONGI dag gisteren zou zijn! Zij geven als meest vruchtbare dag 17 mei (was onze allereerste klusdag)....

Ik word gek van al die sites die wat anders zeggen! Ik geloof niet in bovenstaand hoor want ik ben uitgegaan van een langere cyclus want heb geen korte, maar het zou je gebeuren!

Karin, weet jij of je op babybrabbel zowel bij de laatste en vorige menstruatie op die site waar je alles berekend je laatste menstruatiedag invult? Ze vragen eerst je laatste en daaronder, als je meer cyclussen neemt ook je vorige....dat is toch hetzelfde??

Welterusten allemaal.
Ja, bloemetje, steken kunnen 2 dingen betekenen, hoop het positieve voor jou!
Las ergens dat het zaad van de man in juli heeeeel goed is, door de zon etc dus euhhh.....er is hoop!

Haai haai!

Nou Vlinder is thuis gebleven vandaag! wat voel ik me beroerd zeg... continu die buikpijn/diarree (sorry voor de details), vanacht volgens mij koorts, ik dreef gewoon mijn bed ongeveer uit! en dan nog het slecht kunnen slapen! ARGGGGHHH ik word er gewoon gek van... hoop dat het snel over is!
Als ik nou obstipatie had gehad dat had ik nog gedacht dat ik zwanger zou zijn, maar ik lees niets over diarree bij zwanger worden dus ga maar van de RD's uit!

Ester: leuk dat je je naam en NOD in het lijstje hebt ingevuld!

Bloemetje: geen idee waar die steken van kunnen zijn, misschien een innesteling? ik hoop het voor je meid!

Heleboel op het wachtbankje nu!

NOD lijstje:
Leeuwtje                     24jaar             1e ronde           1e kindje       NOD 3   juni
Sunlover                   33jaar             1e ronde           1e kindje           NOD   6 juni
Ester                                      27jaar               1e ronde           1e kindje         NOD   7 juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni
Joyce                                      25 jaar          1e ronde              1e kindje         NOD 10 juni
Knorretje                       27jaar           1e ronde         1e kindje     NOD 11 juni
Jajo                                 29jaar             1e ronde             2e kindje       NOD   11 juni
Mariska0808                21 jaar               2e ronde             1e kindje       NOD   13 juni
Bloemetje                       22jaar           1e ronde           1e kindje       NOD   14 juni
Wens voor 3               30jaar                 1e ronde           3e kindje     NOD   14 juni
Mooie dromen         30 jaar               1e ronde           1e kindje       NOD 15 juni
21-05-2007                   25 jaar               1e ronde           2e kindje         NOD 15 juni
kakkie                                  24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????

Wachtende:
Rianne                         26jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 20 mei
Karin                               29jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 26 mei
Luus                               29jaar           1e ronde         3e kindje         NOD 30 mei
Vlinder                         24jaar           1e ronde       1e kindje       NOD 2   juni
Schmetterling         23jaar         1e ronde         3e kindje         NOD 2   juni
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni

Zwangere onder ons:

Zullen we nog iets horen van Luus en Rian? ik hoop het! ik denk aan jullie meiden!

Kus Vlinder

He wachtende!!!!!!! wat een lekkere lange lijst! haha..
Hier moet toch een zwangere of hopelijk meerdere bij zitten!

He Esther gezellig zelfde dag.... spannend he voel ji je anders ik voel helemaal niets....
Niet misselijk niet moe en gewoon 2 slappe hangtietjes hihi!
Hier geen verschijnselen weet ook niet wanneer die al kunnen komen...

Heb al een dochter van 5 maar daar kwam ik pas met 9 wekwn achter dat ik zwanger was had ik ook nergens last van.......... en gewoon een keer bloedverlies gehad!

Dus ga waarschijnlijk wel de 7de testen... jij?

Wachtende ga heel hard voor jullie duimen.......................

mja dan weet ik t niet over je eisprong...je kent je eigen lichaam t beste natuurlijk...vreemd hoor. nou ja bij mij nog niets maar wel ongi-krampen in de buik..maar afwachten...heb mezelf ook maar es op t lijstje gezet..

NOD lijstje:

Wachtende:
Tijgetje                                  35 jaar            1e ronde           1e kindje         NOD 26 mei

Zwangere onder ons:

Terug
Bovenaan